Nei gutty, har ikke glemt deg
Syns jeg bør rable ned noen ord om hvordan jeg opplevde anlegget til gutty.
Kan jo si at det var ingen nedtur, derimot jævlig bra og noe jeg kunne levd med hjemme uten noen som helst problemer.
Hørt noen oppsett med AG, men fan ingen som låter som det her og det i beste - positive mening

Mørkt, tungt, varmt ja i det hele tatt annerledes enn hva jeg hadde ventet fra AG/Duo'ene.
Det artige er at jeg liker det tungt-mørkt-varmt så kan jo si at det var en nesten innertier for meg og mine ører. Oppi det hele spiller det jævlig bra på tung musikk type Opeth og dems like, Iron Maiden, Porcupine Tree osv. Høy gåsehud faktor og adhd fot :
Som ikke det var nok, bondebassen var jævlig godt integrert. Kudos, sub er fan ikke bare å få til vet jeg. Og det fungerte pokker meg like bra på cd/lp som på dvd-a. Det skal sies at gutty har en "hjemmekino" det står respekt av. Pokker ikke rart vi ble sittende oppe til 6 på morran 8) ;D
Vinyl, hva skal en si annet enn at det låt 95% bra i mine ører. Den siste 5% hadde nok kommet hvis vi hadde spilt på DV'n istedenfor VDH
Det eneste jeg personlig hadde å utsette (ja ja flisespikkeri) er toppen. I mine ører savnet jeg litt mere luft/trykk/kropp der. Ikke det at de ikke kan men anlegget er ikke tweaket til mine ører og det skal sies at gutty har gjort en særs god jobb med å få det akkurat som han vil
Nå gleder jeg meg til å høre hva dere får til med 2 bondebasser
Nei kjære laugbror, du har ett anlegg som jeg vil rangere top 3 av de jeg har hørt og likt best. Ikke det at det betyr så mye hva jeg syns.
Lar Opeth stå for de siste ordene fra Særp.
/jan