;D begge deler, takk!H.R skrev:@LMC. Ser du, Det ER Jesshim og IKKE horten som er stedet ;D
Fint båtvær ja. Kjenner jeg er litt misunnelig på fjorden til tross for at det er vindstille og at man sikkert har måtte gå for motorkraft. Kos dere.LMC skrev:solen skinner og livet smiler til båtfolket
ville ikke vært på Jessheim nå om jeg fikk horna gratis! ;D
so long
nå går jeg morgen tur med Robin lydhund
mvh
Leif
Lencoen er oppe og spiller når og hvis jeg får tak i M5 bolter som er 70mm lange...DIY suger big timeKarlinn skrev:gratulerer
Men ingen Lenco?
Da vet du hva du har å gjøre.pengesluk skrev:Neineinei, Gutty - det er din plassering i utkantNorge som suger, ikke DIY. Jeg VASSER i 5 x70 her...
På sitt mest utkantedeLMC skrev:Egersund? :![]()
Bare oppgi typen så skal vi se... må jo bistå litt i dette fine prosjektet. At jeg har en skrue løs vet du jo allerede.gut_man skrev:Skal innom den lokale industri leverandøren i dag for å lete. Så må jeg en tur til hifi doktoren Cobra2. Psu'en til callisto fikk seg en knekk på søndag. Håper det bare er et rør som har tatt med seg en motstand i døden.. Nå vikarierer QED passiv pre for Callisto :'(
Finner jeg ikke bolter, sender jeg sikkert et tiggerbrev til deg sluket! Om å få kjøe noen av deg..
Skruer til PTP har jeg jo hatt leeeenge. De lange skruene trenges for å bolte armen til plinth. Armen funker som bare det. Jeg er dritimponert over lyden rett og slettkjoenik skrev:Fy flate for en heldiggris du er som har fått deg verdens beste arm!
Men hva skal du med M5 bolter til lencoen??
Du skal vel bruke M4!? 70mm lengde finner du hos velassorterte forhandlere. Ellers tar det bare sekunder å kutte til passende lengder fra M4 gjengestang med dremel.
Delene skal etter sigende være sendt fra UK på fredag. Burde være her ila uken.gut_man skrev:Skruer til PTP har jeg jo hatt leeeenge. De lange skruene trenges for å bolte armen til plinth. Armen funker som bare det. Jeg er dritimponert over lyden rett og slettkjoenik skrev:Fy flate for en heldiggris du er som har fått deg verdens beste arm!
Men hva skal du med M5 bolter til lencoen??
Du skal vel bruke M4!? 70mm lengde finner du hos velassorterte forhandlere. Ellers tar det bare sekunder å kutte til passende lengder fra M4 gjengestang med dremel.De eneste tingene som mangler nå,er å få boltet armen fast samt delene fra Jeremy. Vet du noe om han har fått fingeren ut? Vi kan godt ta det å PM..