Da har vi i det minste nøyaktig samme opplevelse av 10mm2 solide Caahre. Det skjedde definitivt noe med trøkket / smekket her i huset.En ting er ihvertfall sikkert. 10mm2 solid kåre som ht kabel er et hælvete å styre med! Lyden; massiv
Magnetisk??? Trodde stort sett det var alu og bly i base plattformene jeg, men kan godt være at jeg tar feil.definitivt for den BASE kassen er magnetisk så det holder!
Da har vi i det minste nøyaktig samme opplevelse av 10mm2 solide Caahre. Det skjedde definitivt noe med trøkket / smekket her i huset.En ting er ihvertfall sikkert. 10mm2 solid kåre som ht kabel er et hælvete å styre med! Lyden; massiv
Kanskje vi er ofre for en galloperende placeboeffekt.
Vis vedlegget 251243
/ Morten
Ingen tvil om at det meste foregår MELLOM øra, mange sier at de stoler på ØRA sine - men de er da det siste det går an å stole på, de er rimelig lettlurte,Placebo skal ikke undervurderes Lagga! (-) har det veldig greit med den tjukkaskabelen som kveiler seg fra bassamp til basstårn og derfor låter den nok bedre enn 4 kvadrat biltema ht-kabel også. Skal uansett kose meg med placebo/eller reell lydforbedring og masse ny musikk gjennom helgen
Vel Kjetil. Nå er jeg førstemann som får høre den nye riaa'en din. Sammenlignet direkte med min som står inne i pre'en. De er ganske ulike med at din har regulator på utgangen og jeg har kondensator. I tillegg har din betydelig større filtrering en min. Tot 400000uf kondensatorbank inkl et 17 ordens filter. Her er den ingen antydning til brum nei.
Min er god Kjetil. Men dette er en annen liga. Den har tatt et kvantesprang siden sist du hørte den. Så hvis du likte den da.....
Den er mørk, myk og glatt som silke. Den maler en kjempescene. Den er dypere, høyere og bredere en min. Luftig og oppløst. Hvis ikke du kommer til å elske denne, forstår jeg ingenting. Dette var en høyder!
Gratulere!
eller småtygge på, supplert med en sixpack, la oss si en onsdagskveld. Regner med posten tar et par dager. Bra alternativ til Maarud og Kims.
Må være endeløse gaphøl østafor hvis det er standarden Mesut
Vis vedlegget 252384