Nå ser jeg at dybdeperspektivet spilte meg et puss. Samme drivern ja.Det er to forskjellige str, hva skal de respektive brukes til? Trodde du skulle ha to 12 tommere i midbassen som meg.
Overlat tenkingen til hestene - de har større hode! Og her prakkes det ikke på noen ting, dette er utstyr jeg hadde liggende fra uttesting av diverse horn og drivere i sin tid. Vil egentlig beholde alt, men som en felles venn av oss pleier å si; " Hva SKAL du med det?" Har vel bestemt meg nå for å gå All In på noe som må bli det permanente og endelige oppsettet, og da har det ingen hensikt lenger å sitte med masse biter bare for å ha de. Tar plass og låser opp kapital som er bedre anvendt på karbon, titan, alu, SS316, Permendur og annet lurium.. Prøvetiden er over. Alvoret setter inn.tenkte det var 2" på hornet og at Sluket hadde prakket på deg en Altec "stor"-format driver fra fjernlageret på Høybråten
Det er 8G fra GPA..den er jo kjent.....D fra Altec eller 8G fra GPA?
mvh
L
Nei, du har nok et eller annet EQ-punkt gjør dette. Sjekk alle kanaler og biquads, så finner du den nok.Ok. Har slengt på 12db LR nedover. Takk for advarselen emo! Ellers begynner det å låte ganske så ålreit. Kontrollmålte fullfrekvent i lytteposisjon og tok ned en peak på et par kHz. Har nå fått ting såpass på stell at jeg kan kjøre med nesten full pupp gain på alle elementer. Har kun tatt ned GPA/JMLC 0,5dB. Ingen EQ punkter bidrar til å øke autogain. Den er konstant på -7,4 uansett hva jeg gjør. Er det default?