Hypex har vel ekstern SMPS som kan erstattes med linjær PSU.disse er jo komplette med innebygget switchmode supply
da må det være en annen type kompisen tester på....
hvorfor er det ingen som tester de nye AMS modulene?
mvh
Leif
Husk at dette er en type utsagn og "etablert sannhet" hifihobbyen er utrolig påvirket av, og at folk faktisk henger seg opp i slike ting fordi det i utgangspunktet kan virke logisk. Ikke det farligste i verden, sånn sett, men likevel greit å styre unna.En bør ha lik forsterkere til alle kanaler i et aktivt oppsett fordi det er billigst?AMS0100 koster snaue 2000 plus kabinett. Den avgir ikke varme og veier ingenting. Skal man f eks bygge x antall 25 watts klasse A forsterkere blir det vesentlig dyrere
Jeg ser poenget med både billigere, mindre fysisk og mindre varme, men hvorfor mener du man burde ha lik forsterkere til kanalene i et aktivt oppsett? Jeg regner med du hadde en teknisk eller lydmessig tanke bak?
Ehh, fordi en nabo sa det
Resten kan jeg stå inne for
YES!Jypling.. Hør tidlig Queen og reflekter litt over hva de har betydd for utviklingen av progrock. De er en del av arnen, enten du liker det eller ei..
du forventer åpenhet til din nisjemusikk, men er skikkelig trangsynt sjæl......Enn kjøper da bare ikke Queen uansett format......
Når du prater piss så kan jeg det og....Bånd er drittøft, og det er artig at noen tar det helt ut. men det fanger nok litt smalt foreløpig.
JJ du må bli bedre på å bidra positivt, ikke bare fortelle alle andre hva som er riktig og galt
Dette er fullstendig klar over.Hehe, så så. Både JJs og mine kommentarer er gjort med glimt i øyet. Ingen av oss har spesielt såre tær og har neppe tenkt å anlegge det heller Sleng i vei med leppa du JJ, det er bare morro!
Skal gjøre.8x.... regner med at du gir den meldingen der til alle som ikke bidrar positivt i dine øyne..... og bifaller det du kommer med
Stå på