gwikse
Overivrig entusiast
- Ble medlem
- 10.02.2006
- Antall liker
- 253
gWikse`s system
;D
;D
Vedlegg
-
295.5 KB Visninger: 292
Er det lett å implementere?gwikse skrev:Bruker nå J.River Media Center 15.0.142 til all media.
Bruk av wasapi output er ett seriøst løft fra tideligere asio4all mtp brukervennlighet. Ved avspilling av audio filer tar nå MC total kontroll og overtar aoudio output. Det er ingen konvertering frem og tilbake fra windows 48KHz behandling. Vet ikke hvordan WASAPI kan brukes i andre programmer men syns det er merkelig av Microsoft har laget protokollen men bruker den ikke selv i mediaavspillerene sine. Men men. Endelig en media løsning som tar alt VLC spiller av video, og alt av audio formater i ett og samme program
Ja. Last ned og installer fra http://www.jriver.com/Skink_123 skrev:Er det lett å implementere?gwikse skrev:Bruker nå J.River Media Center 15.0.142 til all media.
Bruk av wasapi output er ett seriøst løft fra tideligere asio4all mtp brukervennlighet. Ved avspilling av audio filer tar nå MC total kontroll og overtar aoudio output. Det er ingen konvertering frem og tilbake fra windows 48KHz behandling. Vet ikke hvordan WASAPI kan brukes i andre programmer men syns det er merkelig av Microsoft har laget protokollen men bruker den ikke selv i mediaavspillerene sine. Men men. Endelig en media løsning som tar alt VLC spiller av video, og alt av audio formater i ett og samme program
Hmmm snubla vist litt her. Er selvsagt icemodulene som har 12V DC railgwikse skrev:....... kabler. At Densen ampen har en 12V DC rail som jeg kan bruke til Bent motor-styringen til attenuatoren er ikke dumt det heller
Edit: Leker også med tanken på å bruke motstander for å sette ett fast maksnivå ved input på ice-modulene da jeg stort sett bruker volum i mediacenter 15 og altibox for å regulere volum.
Kommer ann på synet.Skink_123 skrev:Lenge til du blir ferdig tror du? ^^
Joa, men det blir moro når det spiller!gwikse skrev:Kommer ann på synet.Skink_123 skrev:Lenge til du blir ferdig tror du? ^^
Akkurat nå spiller det slett ikke værst 8)Skink_123 skrev:Joa, men det blir moro når det spiller!gwikse skrev:Kommer ann på synet.Skink_123 skrev:Lenge til du blir ferdig tror du? ^^
Når jeg kjøpte mine 100 var det 210 på lager hos elfa.Leikis. skrev:Nei steike, var det du som fikk kjøpt de 95 Vishay 2200uf 63 volt fra Elfa ?
Jeg fant de i listen, men når jeg la de i handlevognen så var de utsolgt.
wow!gwikse skrev:For andre gang på rad har jeg fått feil Audio-gd op amp. De er markert riktig men er helt klart ikke den jeg skal ha. Lurer på hvor mange jeg må bestille for å få to like... :
Lekre bilder av lekre saker!gwikse skrev:Spiller nå på backup-systemet med en forsterker jeg kjøpte brukt for en god stund siden og en lettere modifisert gigawork dac. Forsterkeren har blitt oppgradert litt med bedre internkabler og større caps med mer. Kommer nok til å leke meg litt mer med den senere, men nå spiller dette så jeg har musikk mens jeg jobber med Matrix`n og monoblokkene.
Takker.Proffen skrev:Lekre bilder av lekre saker!gwikse skrev:Spiller nå på backup-systemet med en forsterker jeg kjøpte brukt for en god stund siden og en lettere modifisert gigawork dac. Forsterkeren har blitt oppgradert litt med bedre internkabler og større caps med mer. Kommer nok til å leke meg litt mer med den senere, men nå spiller dette så jeg har musikk mens jeg jobber med Matrix`n og monoblokkene.
Hvilken integrert? amp er/var det du kjører/kjørte med u backupsystemet? Ikke så lett å se av bildene?
mvh
Proffen