Pengvim skrev:
Rotekroken skrev:
Streng.?
Nei, jeg prøver bare å fortelle i en helt normal tone, om ting jeg har erfart og kommer med innspill og prøver å hjelpe vedkommende så godt jeg kan..
Om jeg oppfattes som noe annet, så er det slettes ikke meningen min..
Du har jo fått en god del trening på dette med jonglering i det siste, skjønner at du liker å ha mange baller i luften på en gang
Men håper at du kommer i mål med dine krumspring 8)
jeg oppfattet det ikke som strengt. er klar over at det er litt dårlig taktikk. er litt artig da men..
jeg håper jeg kommer i mål jeg også.
Godt å høre
Mulig det bare var han Proffen som måtte erte meg litt her 8)
Din fordel er jo at du nå kan finne en god match som passer sammen, Copland og Sonus Faber er nevnt her, tviler ikke på at det er en meget god kombo, mange andre forslag som har kommet også, så det er egentlig bare å sette i gang å lytte deg frem til hva som kan spille bra i dine ører..
Kubikk med luft i et rom tilsier at noen høyttalere blir litt for smått, mens andre igjen blir for stort og dominerende..
Etter fri hukommelse så var det ikke så stort rom du hadde.?
Om du da setter Klipsch RF-82 der inne med en litt heftig forsterker, hva tror du kommer til å skje da.?
Mest sannsynlig så vil de spille med romlebass ala Cerwin Vega og kvele de musikalske egenskapene
Derfor anbefalte jeg deg å ikke gå høyere enn RF-62 serru
Om du har 15k + 15k tilgjengelig å du finner deg høyttalere som ikke koster så mye, har du da tenkt å legge resten i forsterker.?
I mange tilfeller så vil du oppnå bedre resultat med "billige" høyttalere og dyr elektronikk..