nlykke
Hi-Fi freak
- Ble medlem
- 08.02.2008
- Antall liker
- 11.844
Da var det gjort. Valget er tatt og BB5 bestilt.
Har ikke fått leveringstiden på dem ennå, men regner med at de er i hus slik at julemusikken er sikret.Lång leveringstid? I hus lagom till julemusiken?
Håper turen ble velykket! Jada, det stemmer at nå skal BB5 SE komme til Lykkeloftet. Dette gleder jeg meg naturligvis voldsomt til. . .Hørte noen rykter idag på flesketuren om høytaler bytte! Grattis
Takk! Har jo hatt tanken i bakhodet en stund og delevis bestemt meg for at hvis anledningen kom skulle jeg slå til. Den kom og jeg klemte til! Har mailet en del med PMC for å avklare at ikke denne modellen er for stor for rommet. De hadde ingen betenkligheter, så da får jeg bare stole på dem og vente og se. . .Gratulerer! Dette blir spennende.
Siden den kommer fra deg tar jeg det som et enormt komplement.Som sagt, en syk mann.
Takk for det Eik! Vi må slutte å omtale vår audiofile adferd som syk. Vi er fornuftige, logiske og rasjonelle mennesker som bruker penger på å utvikle tilstedeværelse og dypere forståelse av musikk formidling! Kan ikke bli edlere enn det! Snakkes snart.Vi er vel alle syke
Gratulere med nye høyttalere!
Ja de kommer til å gjøre mer ut av seg enn MBD2i som jeg har idag. Det skal være sikkert og visst! PMC mente jo også at jeg kanskje kunne ha litt lavere stativer hvis det var et tema. Hvor vidt de ordner det for meg er ikke avklart ennå, men det skulle jo ikke være noen stor sak og korte dem ned litt. . .Gratulerer med et godt valg! Ser at de spiller ned til 17hz... Og med en dybde på 81 cm vil de nok ruve godt på lykkeloftet
Ah, selve def av audio-psykose!høyttaler-nevrosa skrev:Vi er fornuftige, logiske og rasjonelle mennesker som bruker penger på å utvikle tilstedeværelse og dypere forståelse av musikk formidling! Kan ikke bli edlere enn det! Snakkes snart.
Du er plukket ut til en av bærerne!Ah, selve def av audio-psykose!høyttaler-nevrosa skrev:Vi er fornuftige, logiske og rasjonelle mennesker som bruker penger på å utvikle tilstedeværelse og dypere forståelse av musikk formidling! Kan ikke bli edlere enn det! Snakkes snart.
Grattis med nytt gøytøy! Skal bli en fornøyelse å høre deg stønne opp hønsetrappa til loftet med nyervervelsen i lankene !
Ouch ... nytter vel ikke å unnskylde seg med at ut resten av sesongen vil jeg komme til å være på bær-tur?lykkeliten skrev:Du er plukket ut til en av bærerne!
Takk Per Morten. Du får heller komme og drikke kaffe her når BB5 er på plass. Jeg garanterer ikke at du ikke setter kaffen i halsen nok en gang . . .Svingte innom tråden din, lenge siden nå- satte umiddelbart kaffen i halsen ." bestilt pmc bb5" ?! må vel bare stille meg i rekken av gratulanter - Det DER ser da meget flott ut .
- GRATULERER !
mvh per morten
Glimrende!Jeg kan va sherpa om det sammenfaller med fri uken?
Jeg kan va sherpa om det sammenfaller med fri uken?
Takk Baluba! Håper at de kommer i midten av desember, så etter den tiden lover jeg å komme med en detaljert rapport. PMC har jeg etter hvert lang erfaring med, og med hensyn til plassering og innspillingstid er ikke disse de vanskeligste i klassen. . . Så det tar ikke så lang tid etter de kommer at jeg vet hvor landet ligger.Heftig! Gratulerer med de nye, håper de snart er i hus slik at vi får en utfyllende rapport.
Julen kommer tidlig på lykkeloftet i år. ;DJeg kan va sherpa om det sammenfaller med fri uken?Takk Baluba! Håper at de kommer i midten av desember, så etter den tiden lover jeg å komme med en detaljert rapport. PMC har jeg etter hvert lang erfaring med, og med hensyn til plassering og innspillingstid er ikke disse de vanskeligste i klassen. . . Så det tar ikke så lang tid etter de kommer at jeg vet hvor landet ligger.������Heftig! Gratulerer med de nye, håper de snart er i hus slik at vi får en utfyllende rapport.
Hørte noe om att det skulle komme ett par IB2 til salgs fremover idag hos NAT.Norsk audio Teknikk har tatt dem i innbytte. De legger dem vel ut går jeg ut ifra.
hørt att Polakkene får svi nå får tidenJeg stiller - har meget lang og god erfaring som arbeidsleder! Også internasjonalt. "Svenskdødaren" ble jeg kalt.
Jeg har ikke bestemt meg helt hvor de to Transparent powercordene skal ende opp, men nå bruker jeg dem på forforsterkeren der de gjør en fordømt god jobb! Har også brukt en på riaa og en på cd. Fungerte glimrende det også. Cd´n fikk kanskje det mest imponerende løftet.Hørte noe om att det skulle komme ett par IB2 til salgs fremover idag hos NAT.Norsk audio Teknikk har tatt dem i innbytte. De legger dem vel ut går jeg ut ifra.
Bruker du Transparent powercord'n på riaa eller har du flere?
Takker så mye Powern!! Når man først skal fleske til er det jo greit å ha litt erfaring med merket fra før av.Dæven du ennå større saker på loftet i annet treverk.
Gratulerer med valget og motet til å fleske til.
Hver nå forsiktig med JackX under bestigningen av Lykkeloftet
Mange hundre mil i beina er ikke det samme som hundrevis av tonn med knebøy og markløft under vesten vet du nlykke
Hadde det ikke hvert for form og størrelse på høyttalerne tror jeg du hadde bært dem opp selv, gitt din egen grunntrening og fysikk.