Hvilken rørdac tenkte du på?
Aqua Audio La Scala har også et og annet å fare medtenkte vel egentlig ikke på noe spesifikt.
er så mange gode dacer der ute.
amr dp-777se, f-eks.
eller copland 215 (selv om rørkretsen der ikke er i spill hvis man bruker den som ren dac sammen med ekstern preamp).
og rør MÅ du jo heller ikke da i dacen (i alle fall ikke av det slaget som farger for mye), siden du har så fin klangbalanse i anlegget fra før av.
men jeg er grunnleggende enig med final overfor her: skille dac og streamer.
Har du hørt denne, og hvordan vil du i så fall beskrive den?Aqua Audio La Scala har også et og annet å fare med
aqua - acoustic quality / products
AQUA ACOUSTIC QUALITY Elettroniche Audio per servire la Musica, progettate per durare nel tempowww.aquahifi.com
Ja, jeg hørt den videreformidle musikk via en streamer og integrert rørforsterker (en blanding av stæsj fra NAT og Gjallarhorn), og det spilte åpent, attackvillig, detaljrikt og lettflytende uten å være klinisk eller hardt. Men nå var det mye rør i kjeden, dog gikk jeg lenge med kjetterske tanker om å kjøpe demo modellen. Fritt etter en morken 2019 hukommelse. Den er såre enkel, og jeg liker svært godt R2R teknologien den er bygget rundt. Gratis er den ikke, men en Denafrips Teminator bygget over samme lest uten rør til halve prisen bør også prosesseres underveis i tankeprosessen din (Woodrand har eller hadde en slik).Har du hørt denne, og hvordan vil du i så fall beskrive den?
I den senere tiden har angsten for hvem som skal pleie meg på gamlehjemmet kommet sigende. Etter at Dirty Loops har dukket opp er angsten fordrevet og jeg har gjenvunnet troen på ungdommen . . .Vi tar en tell siden vi har med verdensklasse bassist og trommeslager å gjøre.
Ser trivelig ut dette, forsåvidt - men det er fem tildels graverende feil på bildet! Kan de observante lesere se dette?Det er fredan og liten tvil om hva jeg skal foreta meg i kveld.
Vis vedlegget 747005
Og for og få opp stemningen er jo disse gutta midt i blinken.
Nei, "kom so med det" . . .Ser trivelig ut dette, forsåvidt - men det er fem tildels graverende feil på bildet! Kan de observante lesere se dette?
Din forfengelige faen.I bunken med innsendte svar på denne fredagsquizen var det dessverre ingen heldige vinnere så vinflaskene fant ingen nye eiere!
Her er fasit;
Vis vedlegget 747054
Feil fargeSer trivelig ut dette, forsåvidt - men det er fem tildels graverende feil på bildet! Kan de observante lesere se dette?
Det er fullt mulig du har rett i det men jeg finner ikke annen informasjon enn at opptaket er fra 1958. Det står ikke noe om dette ble tatt opp i mono verken på coveret eller plata.den plata har jeg ikke, spiller den bare på spotify av og til.
er det egenlig et mono-opptak?
alle blåseinstrumenter ligger på venstre side mens tromme og piano ligger på høyre, høres ut som kunstig stereo på sporify.
flott musikk og god lyd er det okkesom.
Er dette godtlydene ting du har erfaring med?
Ser jo veldig spennende ut denne her. Nå fikk jeg litt stand . . . Kanskje jeg skal hive meg ut i diy.Er dette godtlydene ting du har erfaring med?
JaEr dette godtlydene ting du har erfaring med?
Det vil faktisk si at du kan hjelpe meg litt så dette ikke blir et uoverkommelig puslespill?Ja
Du også(litt)
Siden de få cd sporene du har hørt her, går gjennom en 4 dekk dddac
Hva bruker du hos deg for tiden?Hei Petter. Se litt på disse
Tambaqui – Andervikaudio
www.andervikaudio.noHolo Audio – MAY DAC KTE – Kitsune Edition (R2R – DSD1024)
May Dac = ‘The possibility of.’ The May DAC is here! over 3 years waiting and tremendous R&D to achieve a new level of performance and sound quality that sets a new standard. Ultimate endgame DAC. Natural Analog sound with no compromise. Having the best measurements of NOS R2R Dacs. And...yesda.no
Disse skal være veldig bra. Nlykke til på jakten av DAC. Kan fort bli dyrt
Mva
Knut
Veldig morsomt - Mott The Hoople har latt seg inspirere av M.C. Escher! Jeg tenkte ikke på Escher da jeg lagde diffusorene, men bare praktisk på hva jeg kunne bruke for å lage dingser som diffuserer. Det ble gips i former fra Panduro, og gipsankere som skruefeste på baksiden. Fryktelig arbeidskrevende. De er dessuten ikke veldig effektive, tror jeg. Til gjengjeld er de jo litt dekorative, da.
Veldig morsomt - Mott The Hoople har latt seg inspirere av M.C. Escher! Jeg tenkte ikke på Escher da jeg lagde diffusorene, men bare praktisk på hva jeg kunne bruke for å lage dingser som diffuserer. Det ble gips i former fra Panduro, og gipsankere som skruefeste på baksiden. Fryktelig arbeidskrevende. De er dessuten ikke veldig effektive, tror jeg. Til gjengjeld er de jo litt dekorative, da.
Ahmad Jamal... skatter!!!