nlykke
Hi-Fi freak
- Ble medlem
- 08.02.2008
- Antall liker
- 11.844
Takk Fosse! Hvordan går det med sup-200?Gleder meg! på egne og dine vegne! Dette blir topp nlykke.
Takk Fosse! Hvordan går det med sup-200?Gleder meg! på egne og dine vegne! Dette blir topp nlykke.
Den plassen blir glatt "OVK-fjernlager". Jeg leverer 23m japsevinyl utpå nyåret .Den er jo faktisk så stor at jeg tviler på om jeg noen gang får fylt det opp.
Joda! bare bli med på London messe -14 og bestill extra cargo på hjemveienDen er jo faktisk så stor at jeg tviler på om jeg noen gang får fylt det opp.Ser topp ut med stort lagringspotensial for vinylen
Tusen takk for det, og ha en fin romjul du også Gismo. En romjul med Einstein ved roret er vel ikke det verste man kan ønske seg. . .Her har du all verden av potensialet, mye jobb men så blir det bra åsså ser jeg
God fortsettelse på høytiden
gismo
Det var årets forslag!! Kommer og hjelper deg å flytte dem. Håper jeg ikke får spilleforbud på dem. . .? God jul Grumpy!Den plassen blir glatt "OVK-fjernlager". Jeg leverer 23m japsevinyl utpå nyåret .Den er jo faktisk så stor at jeg tviler på om jeg noen gang får fylt det opp.
Men duverden, dette blir et lykke-rom til å være stolt av. Når du er ferdig kan vi bytte kåk.
Fortsatt God Jul.
Neste høst har jeg ikke noe projekt som hindrer meg i og bli med til London. Da skal jeg iallefall kjøpe en meter. . .Joda! bare bli med på London messe -14 og bestill extra cargo på hjemveienDen er jo faktisk så stor at jeg tviler på om jeg noen gang får fylt det opp.Ser topp ut med stort lagringspotensial for vinylen
Ser veldigt bra ut dette Petter, flinke snekkerer med fremdrift!!!
Da kan jeg varmt anbefale et sted hvor du bør kjøpe asiatisk high-end trillebag. Du kan forresten få min! Den er utprøvd og tok nøyaktig 43 kg vinyl og har vært i London tidligere. Dessverre ble det noe tull med hjula, men det går helt fint kan jeg love deg ...Neste høst har jeg ikke noe projekt som hindrer meg i og bli med til London. Da skal jeg iallefall kjøpe en meter. . .Joda! bare bli med på London messe -14 og bestill extra cargo på hjemveienDen er jo faktisk så stor at jeg tviler på om jeg noen gang får fylt det opp.Ser topp ut med stort lagringspotensial for vinylen
Haha, synd jeg ikke har noen bilder fra den trilleturen Men att drasse rundt i Londons gater med 30kg på ryggen var heller ikke noen god løsningDa kan jeg varmt anbefale et sted hvor du bør kjøpe asiatisk high-end trillebag. Du kan forresten få min! Den er utprøvd og tok nøyaktig 43 kg vinyl og har vært i London tidligere. Dessverre ble det noe tull med hjula, men det går helt fint kan jeg love deg ...Neste høst har jeg ikke noe projekt som hindrer meg i og bli med til London. Da skal jeg iallefall kjøpe en meter. . .Joda! bare bli med på London messe -14 og bestill extra cargo på hjemveien
Asiatisk high-end trillebagg. . ?! Det er jo bare du som kunne finne på det der. . .Da kan jeg varmt anbefale et sted hvor du bør kjøpe asiatisk high-end trillebag. Du kan forresten få min! Den er utprøvd og tok nøyaktig 43 kg vinyl og har vært i London tidligere. Dessverre ble det noe tull med hjula, men det går helt fint kan jeg love deg ...Neste høst har jeg ikke noe projekt som hindrer meg i og bli med til London. Da skal jeg iallefall kjøpe en meter. . .Joda! bare bli med på London messe -14 og bestill extra cargo på hjemveien
Så sant, så sant.Ambisjoner mann!
Har hatt andre problemer å stri med (lekkasje) og hi-fi har ikke vært hovedgesjeft. Ikke koblet til og fra, men den fungerer jo som den skal?Takk Fosse! Hvordan går det med sup-200?Gleder meg! på egne og dine vegne! Dette blir topp nlykke.
Etter litt tenking og testing ble denne bestilt igår.Får den om ca en måned, og det blir kanskje samtidig med at lytterommet er ferdig.En liten innflytningspresang.Innimellom slagene på loftet, får jeg tid til og høre på Dynavectors mc step up sup-200. Den var helt ny "rett ut av esken". Spennende sak som tilfører vinylriggen enda en dimensjon med hensyn til åpenhet. Skal naturlig nok spilles inn, men dette er dings som til de grader vekker min oppmerksomhet!
Mvh Petter.
den der kan leses hvor du vil.Grats' - det er godt å se at du ikke har beslutningsvegring.
Du har all min støtte i at det er et bra tiltak med egenpresang nå som du snart skal levere "flyttemelding" til damen i huset.
Håper at alt er i rute der oppe. Er vel ingen grunn til å bekymre oss over at "februar-showet" går i vasken?
Egenpresanger er alltid bra tiltak. Flyttemelding til dama i huset blir litt feil, siden hun flytter opp med meg i den andre halvdelen av loftet. Hun får nytt kontor. . .Grats' - det er godt å se at du ikke har beslutningsvegring.
Du har all min støtte i at det er et bra tiltak med egenpresang nå som du snart skal levere "flyttemelding" til damen i huset.
Håper at alt er i rute der oppe. Er vel ingen grunn til å bekymre oss over at "februar-showet" går i vasken?
Var en bevisst finte av språkvalg det Eros. Jeg er skråsikker på at både snuppa til Petter og Petter tolker det akkurat slik det var ment å være ;-)den der kan leses hvor du vil.Grats' - det er godt å se at du ikke har beslutningsvegring.
Det der var både et vakkert og inspirerende bilde!Fremdrift! Du kommer til å kose deg noe aldeles voldsomt når dette største og beste av alle rweaks - eget lytterom - står ferdig og du kan synke ned i godsrolen med en velfortjent whisky, senke Dybavectoren ned i Mr. Stern og si; "Ahhh... hvorfor har jeg ikke gjort dette FØR..."
Til nLykke!
Onsdag 29/1 kl 20.00! Ellers kommer du en dag for seint. . .Ikke glem Steve Gadd neste torsdag, Pettern - og god bedring!
Åh! Gleder meg til i morgen!!! Noe særlig kulere enn dette blir det ikke.I Tromsø i går hørtes det sånn ut.
Blicher Hemmer Gadd live in Tromsø 27.01.2014 - YouTube
Det var like kult på sinus i Bodø på søndag.
Etter kveldens konsert kan jeg bare si at du har noe og glede deg til. Makan til laidback, og samtidig intens konsert er det lenge siden jeg har opplevd. .Kulturhuset Jessheim, torsdag 30/1 kl. 20.00
Støtt provinsNorge!!
Hej Petter!Vis vedlegget 239524
Vellux og ferdigisolert tak.
Vis vedlegget 239525
Gipsplatene er tatt opp og klar for montering til mandag.
Vis vedlegget 239526
Parketten ligger også klar, selv om denne ikke blir lagt før tak og vegger er sparklet og malt.
Ting begynner så absolutt og samle seg til en helhet nå. Trappa er blitt litt forsinket, og kommer først i siste halvdel av februar. Dette gjør forsåvidt ingen ting da jeg skal sparkle og male tak og vegger før denne kommer opp.
Jeg begynner og glede meg fryktelig til og flytte opp!
[h=1]Hvordan sparkle gipsplater - tak[/h]Takk Per.
Den siste tiden har det gått ganske radig unna her oppe. Etter disse bildene ble tatt er over havparten av loftet dekket med gipsplater. I helgen skal jeg prøve og ha en intensiv økt med sparkling.Har faktisk ikke sparklet særlig mye, så nå regner jeg med og få lært meg det . . .
Håper 180 blokkene fortsatt gjør en god jobb hjemme hos deg!
Petter.
Ca 50 cm .kult
hva er kne høyden?
mvh
Leif
Takk, skal følge rådene dine til punkt og prikke.Sparkling krever tålmodighet og nøysamhet ikke legge for mye med en gang, bare krymper! Disse egenskapene har du så det går bra Skaffe en god bred sparkel til skjøtene.
Tak er noe orntlig dritt og sparkle/slipe btw
Ha en fin helg på loftet
Hun var inspirerende. Takk!Hvordan sparkle gipsplater - takTakk Per.
Den siste tiden har det gått ganske radig unna her oppe. Etter disse bildene ble tatt er over havparten av loftet dekket med gipsplater. I helgen skal jeg prøve og ha en intensiv økt med sparkling.Har faktisk ikke sparklet særlig mye, så nå regner jeg med og få lært meg det . . .
Håper 180 blokkene fortsatt gjør en god jobb hjemme hos deg!
Petter.
Husk plastpose på topplokket, ikke sparkelbøtta men `hue` , når du sparkler tak, ellers vil du få en helt spesiell morsom hjelm etterhvert, det fikk jeg
God helg
Lykke til
/Mo
Jeg som nettopp har tatt helgens første rødvinsglass. . . Du er hjertlig velkommen på befaring.Hold deg for all del unna "sparkling water" mens du jobber! Du får fort teknikken du som har godt håndlag ellers. Hadde jeg hatt tid skulle jeg kommet opp og gjort det for deg, men er på vei til Tyskland og ikke tilbake før mandag. Men hvis du kan vente så kan jeg svinge innom da.