|
Gjerne flere bilder av kona på isbjørnskinnet. Kan forøvrig styre meg for bilder av far sjøl på det samme skinnet ;Drolfozzy skrev:Kona til kontrimoffa. Bare kalt moffa.
![]()
Istemmes.JanOlav skrev:Du gjør virkelig en flott jobb Rolf!
Keep on working!![]()
;D ;DGoblin skrev:![]()
Guttane er avslørt, ser pang og slåbrokk har vært på tidlig cafe besøk, pga feilparkering av doninger. ;D
rolfozzy skrev:Her er formannen ved den høytidelige overrekkelsen som jeg nevnte tidligere.
![]()
Noe som innebærer at den Rick Astley skiva jeg så på et bilde over dobles i verdi og vel så det.........Slorbak skrev:Vi har mye og gjøre med samlingen din utover,vi skal jo gå over alt og skifte ut innecover plast og sortere lp platene dine.
Goblin skrev:![]()
Guttane er avslørt, ser pang og slåbrokk har vært på tidlig cafe besøk, pga feilparkering av doninger. ;D
For jævlig ehh ?pang skrev:Dæven døtte , her ble det plutselig morsomt.
Amund
Dere er noen klovner alle sammenpang skrev:På ingen måte , sånn er vi all the time.
Amund
ErosLoveking skrev:Noe som innebærer at den Rick Astley skiva jeg så på et bilde over dobles i verdi og vel så det.........Slorbak skrev:Vi har mye og gjøre med samlingen din utover,vi skal jo gå over alt og skifte ut innecover plast og sortere lp platene dine.
;D ;D ;D
For å sitere Nick Lowe "I remember Rick Astley, he had a hit and it was ghastly......"ErosLoveking skrev:Noe som innebærer at den Rick Astley skiva jeg så på et bilde over dobles i verdi og vel så det.........Slorbak skrev:Vi har mye og gjøre med samlingen din utover,vi skal jo gå over alt og skifte ut innecover plast og sortere lp platene dine.
;D ;D ;D
Du har PM......JanR skrev:Jeg vet hvor de gutta bor :![]()
Hmm, planer skjønner jeg 8)Lagga skrev:Du har PM......JanR skrev:Jeg vet hvor de gutta bor :![]()
Helt klart65finger skrev:kvelden er reddet 8)