Ahhh, endelig ferdig.rolfozzy skrev:Nok om det. Vi ser litt på Arnes egne ting.
Dette er en forsterker Arne har bygd inni et eksisterende kabinett.
Triode 45. 2x1,6 W
rolfozzy skrev:Nok om det. Vi ser litt på Arnes egne ting.
Triode 45. 2x1,6 W
Forfriskende anderledesrolfozzy skrev:Nok om det. Vi ser litt på Arnes egne ting.
Triode 45. 2x1,6 W
Absolutt.65finger skrev:Forfriskende anderledesrolfozzy skrev:Nok om det. Vi ser litt på Arnes egne ting.
Triode 45. 2x1,6 W
Slutter meg til denJanR skrev:Takk for nok ett bildebrev rozzy
/jan
Å det er da så lite.JanR skrev:Takk for nok ett bildebrev rozzy
/jan
Hyggelig.65finger skrev:Slutter meg til denJanR skrev:Takk for nok ett bildebrev rozzy
/jan
Takk for det, Mbare.Mbare skrev:Utrolig fin tråd, RolfOzzy.
Kan si hva man vil om Haldensere men god underholdning kan deMbare skrev:Utrolig fin tråd, RolfOzzy.
Tistedal er en del av Halden kommune det. Uttales Tissdærn.R.Solhaug skrev:Japp. Jeg har heldigvis flytta fra Halden ???
Mvh. RS
Takker så mye.donnerwetter skrev:Flott og gjennomtrivelig tråd, rolfozzy
En glede å lese!
Mvh
Øistein
rolfozzy skrev:Tistedal er en del av Halden kommune det. Uttales Tissdærn.R.Solhaug skrev:Japp. Jeg har heldigvis flytta fra Halden ???
Mvh. RS
R.Solhaug skrev:rolfozzy skrev:Tistedal er en del av Halden kommune det. Uttales Tissdærn.R.Solhaug skrev:Japp. Jeg har heldigvis flytta fra Halden ???
Mvh. RS
Del av Halden? Tissdærn har kjempa lenge for å løsrive seg ??? ;D
Mvh. RS
Ok. Helråe ting er fotogene.R.Solhaug skrev:Vil gjerne gjøre ferdig det helråe stereomøbelet mitt først :-*
Mvh. RS
Merkelig at det er lite bilder av meg her på sentralen, da. 8)rolfozzy skrev:Ok. Helråe ting er fotogene.R.Solhaug skrev:Vil gjerne gjøre ferdig det helråe stereomøbelet mitt først :-*
Mvh. RS
La oss nå beholde den gode stemningen her.Mbare skrev:Merkelig at det er lite bilder av meg her på sentralen, da. 8)rolfozzy skrev:Ok. Helråe ting er fotogene.R.Solhaug skrev:Vil gjerne gjøre ferdig det helråe stereomøbelet mitt først :-*
Mvh. RS
;D ;D ;Drolfozzy skrev:La oss nå beholde den gode stemningen her.Mbare skrev:Merkelig at det er lite bilder av meg her på sentralen, da. 8)rolfozzy skrev:Ok. Helråe ting er fotogene.R.Solhaug skrev:Vil gjerne gjøre ferdig det helråe stereomøbelet mitt først :-*
Mvh. RS