Impressed, as usual...Den godeste herr Freud selvsagt.
|
Impressed, as usual...Den godeste herr Freud selvsagt.
Takk for fin reiseskildring! Gitt meg mange spark nå.Rolig dag med rydding, vasking og litt migrene. Blir liksom ikke lysten på de store utswing når en er litt slapp ... Kan hende det er jetlag fra Wien ?. Dragen og jeg har kost oss med musikk i kveld et par timer. Kan ikke undervurderes å ha en person som deler ens intr for musikk og er helt hudløst ærlig om hva hun synes. Spilt mye forskjellig men albumet under anbefales. For de som får tak i det..
. Mye følsomme toner, men og artige kombinasjoner. Bach med Beatles layover er det ikke hver dag en hører... ( https://www.rockipedia.no/utgivelser/two_of_a_kind-5165/ )
Vis vedlegget 373192
I Wien kan en og besøke denne sofaen... En sofa til en herremann som startet noe helt nytt etter den tids forskningmetode.. Som halvstudert røver i faget var det spennende å se stedet hvor det hele bokstavelig talt foregikk...
Vis vedlegget 373193
Regner vel med at folket vet hvem jeg tenker på her ?![]()
Ikke skryt på deg noe du ikke kan dokumentere. Vi krever bilder!Da har jeg brukt deler av kvelden på å agere sniffer. Litt mer tåkete i huet nå enn ellers. Men resultatet ble ok. Skal dog innrømmet at jeg tidvis misunner de som ikke har kasser på høyttalerne sine eller de er ferdige sorte. På tross av at sort er kjedelig, synes jeg .. Men jo, jeg har altså hatt Liberon Finishing oil på høyttalerne. Og med to stk høyttalere på nesten to meter var det nok flate å ta av. Men bra ble det.
Vis vedlegget 373592
Bra produkt. Selvom det lukter fysj.
De skal ikke pakkes bort, de skal brennes!!!Blir en dag senere...Nå er mørkt.. Men kanskje i morgen.. Måtte pakke borte fillene nøye..Sto noe om selvantenning.. Skumle ting..![]()
La de i en plastpose ute i natt. Går nok bra. Så blir det brann i morgen . Takk for tipset M.De skal ikke pakkes bort, de skal brennes!!!Blir en dag senere...Nå er mørkt.. Men kanskje i morgen.. Måtte pakke borte fillene nøye..Sto noe om selvantenning.. Skumle ting..![]()
M
En kan saktes lure på hva majoriteten her inne sitter med om det der er "compacts" ? Fuglekasser ? Og ja, evly moning, som han sa japanseren...Nice compactsWaxin' the Wood, HCS?
![]()
Du har vel et par svenske sorte bokser som kan brukes til bakhøyttalere ? Hvis de da ikke revner under en liten filmseanse..Endelig har du skjønt dette med vertikalt og horisontalt. Tøff senterhøyttaler!![]()
Wax on, Wax off! Come on, you Ninja Boy!Nice compactsWaxin' the Wood, HCS?
![]()
Wax on, Wax off! Come on, you Ninja Boy!Nice compactsWaxin' the Wood, HCS?
![]()
M
Hehe, kan brukes i en skrekkfilm de der![]()
Han vil ha MAKRO forskjeller via kabler...Jaja, karma er jo på handlekjøret.
Er ikke han på jakt etter noen nye kabler?
Alt er bedre enn de hvite han har nå.............
![]()
Som selvtitulert moderator har jeg flyttet sjikanen over til dertil egnet tråd KarmaEn blir ikke engang mobbet i egen tråd lenger, men må faen meg lete opp sjikanen![]()
Jeg tar en støyt ildvann, kvesser nedrigheten og rusler over til geriatriguttas tråder på vintage...Som selvtitulert moderator har jeg flyttet sjikanen over til dertil egnet tråd KarmaEn blir ikke engang mobbet i egen tråd lenger, men må faen meg lete opp sjikanen![]()
![]()
Hehe, du får hente når du skal innom svigers. Du må jo feire forøkelsen, eller kanskje ikkeBare send de pottitene hit det, passer ypperlig som settepotet når jeg skal lære hyenene at grønnsaker kommer fra jorden og ikke Rema ;D