Bare det beste er godt nok for deg, karmanaEn blir ikke engang mobbet i egen tråd lenger, men må faen meg lete opp sjikanen![]()
|
Bare det beste er godt nok for deg, karmanaEn blir ikke engang mobbet i egen tråd lenger, men må faen meg lete opp sjikanen![]()
Hahaha, skal love deg at det var tidenes dårligeste 1.april spøk å lure en stakkar med tvillinger i ankomst, verre var at jeg fikk jo flere forepørsler på om jeg ville ha tvillingvogner, klær og gud veit hva. Nei må nok første klare å håndtere de hyenene jeg har satt til verden før jeg setter igang med nye ;DHehe, du får hente når du skal innom svigers. Du må jo feire forøkelsen, eller kanskje ikkeBare send de pottitene hit det, passer ypperlig som settepotet når jeg skal lære hyenene at grønnsaker kommer fra jorden og ikke Rema ;D![]()
Ha ha, det verste er at det ligner!!Da vi var i Wien kjøpte dragen noen postkort. Hun tenkte å lage en liten montasje for å vise hvem som bor her. Regner med at dere ser hvem som er hvem..
Vis vedlegget 375085
Mer R&B enn jazz den siste der?
Mer R&B enn jazz den siste der?
Tja , tolking det..Japansk R&B funker vel og... Men artisten er iallefall jazz..Og av det gode slaget..Den typen som krever noe av lytter.. Og gjør at det hevdes at de som er ivrige på å lytte til jazz er smarte..Hva nå enn det vil si..
Man bør også høre på ting man ikke liker for å lære seg å like detIkke noe verkrbyll. Ja, du har rett gismo. En må kose seg med den musikken en liker. Tiden en har er begrenset, så hvorfor høre på ting som en ikke liker
.. Og beskjedenhet har en da mye av..![]()
Nesten som meg og syngedamer dette.......jeg "presset" meg til å like dem i flere år....nå går det greit...Man bør også høre på ting man ikke liker for å lære seg å like detIkke noe verkrbyll. Ja, du har rett gismo. En må kose seg med den musikken en liker. Tiden en har er begrenset, så hvorfor høre på ting som en ikke liker
A little bit of pain, can give a lot of gain
![]()
Hehe, ja det var nok steintøft i begynnelsenNesten som meg og syngedamer dette.......jeg "presset" meg til å like dem i flere år....nå går det greit...Man bør også høre på ting man ikke liker for å lære seg å like detIkke noe verkrbyll. Ja, du har rett gismo. En må kose seg med den musikken en liker. Tiden en har er begrenset, så hvorfor høre på ting som en ikke liker
![]()
gismo
Oi, det der tror jeg nesten er så sant at det gjør vondt.Man bør også høre på ting man ikke liker for å lære seg å like detIkke noe verkrbyll. Ja, du har rett gismo. En må kose seg med den musikken en liker. Tiden en har er begrenset, så hvorfor høre på ting som en ikke liker
![]()
Endelig hjemme igjen. Hadde tilbud om å dra opp til vinstra for å spise "kål", noe som visstnok er en delikatesse for ekte døler. Men på bred totning avslo jeg.. "Je må si nei til mat og drekke, for je må hemmat å kjerringa bedekke.."..Trøst deg med at blårussen sliter med selvbilde, skilsmisser, hemorroider, jævlige svigermødre, dårlig ånde, fremtidsangst, vanskelige tenåringsbarn, angstbiterske lytteøkter og kabelparanoia de også, akkurat som oss andre. Bare at de har mer kr. til å trøste seg med..Kjenner igjen følelsen din.
Hehehe. .. HELT sikker på at det ikke finnes en eneste trekkspilltone i de platene HC? Da har du jammen finsiktet utvalget. Neimen ikke mange sammenhenger instrumentet ikke blir brukt mer eller mindre. Har du ikke noe av av Richard Galliano, Sivuca, Astor Pizzolla eller vår egen Stian Carstensen? Nei nei. ;D Banjo, steel og trekkspill er sannsynligvis ikke bare ensbetydende med rednecks i ditt hode håper jeg. I så fall går du glipp av ganske mye hvis det er et av kriteriene. Stian spiller for øvrig alle de tre instrumentene, men det visste du sikkert. Sommerbrisen, Høstsløv, Vårbrisen er ikke dumme innspillinger hverken musikalsk eller teknisk. Er verdt en lytt hvis du liker lett svingende jazz, fantastiske instrumentalister i samspill.Uff, nå blir det mye musikk kjøp..Men jeg trives med det å ha en samling.. Kommer sikkert til å angre den dagen alt skal ut av der det er nå..Men men..Strømming er og blir kjønnsløst, på tross av sin overlegne funksjonalitet..
Kjøpt ca 200 cd plater siste uka. Men ikke noe banjo,steel gitar eller trekkspill... Nei, noske rednecks og tilhørende musikk er ikke mine greie..
Vis vedlegget 375715
Jeg har en kunde jeg kaller Stutt-tjukken. Men han er ikke interessert i lyd.![]()
Hehehe. .. HELT sikker på at det ikke finnes en eneste trekkspilltone i de platene HC? Da har du jammen finsiktet utvalget. Neimen ikke mange sammenhenger instrumentet ikke blir brukt mer eller mindre. Har du ikke noe av av Richard Galliano, Sivuca, Astor Pizzolla eller vår egen Stian Carstensen? Nei nei. ;D Banjo, steel og trekkspill er sannsynligvis ikke bare ensbetydende med rednecks i ditt hode håper jeg. I så fall går du glipp av ganske mye hvis det er et av kriteriene. Stian spiller for øvrig alle de tre instrumentene, men det visste du sikkert. Sommerbrisen, Høstsløv, Vårbrisen er ikke dumme innspillinger hverken musikalsk eller teknisk. Er verdt en lytt hvis du liker lett svingende jazz, fantastiske instrumentalister i samspill.Uff, nå blir det mye musikk kjøp..Men jeg trives med det å ha en samling.. Kommer sikkert til å angre den dagen alt skal ut av der det er nå..Men men..Strømming er og blir kjønnsløst, på tross av sin overlegne funksjonalitet..
Kjøpt ca 200 cd plater siste uka. Men ikke noe banjo,steel gitar eller trekkspill... Nei, noske rednecks og tilhørende musikk er ikke mine greie..
Vis vedlegget 375715
Siden jeg spiller trekkspill så har jeg vel ikke stemmerett. I mine ører er noe svært bra, noe er ikke fullt så bra og annet har mer med kulturarv å gjøre. Slik er musikk uansett sjanger og artist. Fikk rundt 20 jomfrulige LPer fra et forlengst nedlagt plateselskap for å delta på en konsert for litt siden. Moro å ha.
Jeg hører også nesten aldri på slik musikk I "ren" form. De instrumentene du nevner i andre sammenhenger derimot og med dyktige musikere synes jeg alle de instrumentene har sin absolutte berettigelse.![]()
Ååå herre Gud, her skull'n vøri hæst10 points blues. Ingen overraskelse at du hadde koll på dette. Sitter å jobber med kalkuleringer i dag. Må ha noe rolig bakgrunnsstøy. Da får dette holde