Helt klart. Du har det fineste DIY racket på sentralen og ligger i lillehjernen min som en inspirasjonskildeFin kunst HEL! Nå mangler du bare et skikkelig rack
Skurrer på sssssne til 24/48 fila jeg fikk fra studioet også. Kjørte den gjennom laptopen og Dragonfly dac. Testet samtidig 16 bits Flac her.
Som nevnt sssssskurrer det også Både gjennom Sonos og Buffalo dac på hhv WiMP HiFi og lossless fra server. Gjennom WiMP streamet til iPhone og gjennom vanlige Apple ørepropper.
Mulig øra mine er følsomme??
Det er sikkert ikke ørene det er noe feil med Det er jo ikke noe annet enn feil med disse digitale kildene Nå skurrer det på Spotify Premium og har feil på HTR Headstreamer med hakking. Wimp HIFI ser ut til å være bra nå. mvh GuitSkurrer på sssssne til 24/48 fila jeg fikk fra studioet også. Kjørte den gjennom laptopen og Dragonfly dac. Testet samtidig 16 bits Flac her.
Som nevnt sssssskurrer det også Både gjennom Sonos og Buffalo dac på hhv WiMP HiFi og lossless fra server. Gjennom WiMP streamet til iPhone og gjennom vanlige Apple ørepropper.
Mulig øra mine er følsomme??
Jeg har vært på tanken, Ja. Den mest trofaste og ''ærlige'' kilden. mvh Guitspill vinyl
Etter hvor mange minutter og sekunder? Du kan jo ikke mene at vi skal høre på en hel jævla låt med Kari Bremnes??"Sangen om fyret ved Tornehamn" kan også ha tendenser til skriking på noen partier når ho Kari drar på, er andre som merker det?
Hverken byggesett eller print nei.Kan det First Watt F5 eller F4 filteret kjøpes som byggesett, eventuelt bare print, eller bare ferdig til masse penger
Foretrekker xlr ja, både forsterkere og dac er xlr og kableneMarchand XM66 funker knallbra. Låter som ei kule også! XM6 Electronic Crossover Network Kan bestilles i xlr versjon om jeg ikke husker feil. Hvis det var et must?
Vet ikke. Vet vel ikke engang hvordan jeg finner ut av det. Hørsel er til syvende og sist subjektivt. Kanskje jeg er hårsår / øresår ?Ok her og men kraftig modulert har du overstyring en plass som skaper forvrengning ?
-m