Group buy?Søk på : full aluminum enclosure pass.
Skal nok ha et par av str over selv.
hva skal du ha til ?Group buy?Søk på : full aluminum enclosure pass.
Skal nok ha et par av str over selv.
Litt mystisk? Avholds i 2 uker så låter det meste digg, også uten oppvarming.Har ikke spilt musikk på mer enn 2 uker. Når jeg slår på anlegget låter det litt trangt/uvant. Etter 1/2 time låter det knall. Psykoakkustisk eller oppvarming av forsterker?
gjør som meg, sett på anlegget på fredag og skru av søndag kveldHar ikke spilt musikk på mer enn 2 uker. Når jeg slår på anlegget låter det litt trangt/uvant. Etter 1/2 time låter det knall. Psykoakkustisk eller oppvarming av forsterker?
Blanding av begge? En er jo klar over at forsterkerne er kalde.... Hvor varm blir disse PASSene?
Mvh.
oks
Da er de flotte varmeovner! Er vel ikke god å holde handa på med den temperaturen..?Det stemmer nok at de må stå på 30-50 min før den åpner seg når vært frakoblet.
56-63 grader ligger de xa30.5 å marsjer på når god ventilasjon og normal rom temp.
Blanding av begge? En er jo klar over at forsterkerne er kalde.... Hvor varm blir disse PASSene?
Mvh.
oks
De blir gode og varme men man kan holde hånden på. F3 blir noe varmere, der må man ta bort hånden etter 15 sekunder.
Ja, 31 kg er bare dempeplattformen!Før var platespillerne av tre, og menn av stål! I dag er det omvendt. 31 k.? Er det flere kolli da, eller?