Akkurat som at Bigfoot er blurry?JanR skrev:Han ser sånn ut, uansett lys :
;D
/jan
Nifst.
Akkurat som at Bigfoot er blurry?JanR skrev:Han ser sånn ut, uansett lys :
;D
/jan
Ikke uenigH.R skrev:Lyst til å bygge meg et par 2A3 blokker, gjerne med to parallelle 2A3 i hver amp jegJanR skrev:Hva H.R syns er det ingen som vet :![]()
Liker som kjent å ha litt ekstra effekt som ikke skal brukes sånn i alle tilfeller.
Brasse skrev:Akkurat som at Bigfoot er blurry?JanR skrev:Han ser sånn ut, uansett lys :
;D
/jan
Nifst.
Du er da enda en ungfole til sinns eller ???pengesluk skrev:Takk - Tonewin var det. Klarte ikke å huske det navnet og irriterte meg grønn. Dritt å bli gammel.
BTW, kult med det skinnet på gulvet - flodhestforhud??
En tjukk kuH.R skrev:Du er da enda en ungfole til sinns eller ???pengesluk skrev:Takk - Tonewin var det. Klarte ikke å huske det navnet og irriterte meg grønn. Dritt å bli gammel.
BTW, kult med det skinnet på gulvet - flodhestforhud??
Er nok ikke så eksotisk som flodhestforhud nei, men no så enkelt som ei ku...
Ikke noe å si på kablene nei, og de funker godt her så da har jeg vel mitt anlegg.musicman skrev:Raymond snekrer fantastiske kabler, men de krever sitt anlegg. 8)
ja det var jo også en tankemaskinisten skrev:Kanskje den andre kabelen var for kort i ene enden ;D
Neppe ny platespiller, derimot så vet jeg at det ligger en del vinyl til far under treet fra min fru - spent på hva det kan være 8)BHO skrev:Hmmm.....den store pakka med det hvite papiret....til far i heimen?
Ny platespiller?![]()
Syns du han fortjener ny ? :BHO skrev:Hmmm.....den store pakka med det hvite papiret....til far i heimen?
Ny platespiller?![]()
Vel - hun ble så glad når jeg anskaffet meg noen bunker zappa at hun betalte hele gildet og satte et rødt band rundt. Fikk ikke lov til å spelle dem før jul sa a... yeah right ;DBHO skrev:å du er av den typen ja.
borte å klemmer og titter. ;D
Du er en heldigrisH.R skrev:Vel - hun ble så glad når jeg anskaffet meg noen bunker zappa at hun betalte hele gildet og satte et rødt band rundt. Fikk ikke lov til å spelle dem før jul sa a... yeah right ;DBHO skrev:å du er av den typen ja.
borte å klemmer og titter. ;D
Klart jeg er heldig - ikke hvert år man får ca 50 plater som man har plukket ut selv til jul.JanR skrev:Du er en heldigris
Kose dere i kveld nå da.
/jan
takk og i like måte mister!pengesluk skrev:All thhe best from The Sluk!
Hehehe du H.R du H.R ;DH.R skrev:Neste gang får dere gi beskjed at dere faktisk vil ha mat så skal jeg sette unga igang med å tilberede denslags.
kjære vene - ikke dra den kabeldriten inn her da haavardHaavard skrev:Kabler? Det er da faen ikke forskjell på kabler. Det er jo en vedtatt sannhet her på forumet. 8)
Ellers kan jeg nok sikkert skrive under på beundringsbrevet. Likte det jeg hørte jeg og, selv om det er en stund siden.
Håvard
Godt nytt år ja. Året startet med at snøfreseren som var bare 32år gammel ikke orket merlaban skrev:Godt Nytt År H.R til deg å dine önsker dere et knall bra år.
Mvh
Laban
du er her for sjeldent...tror jeg ;DCanales skrev:helvetes forgård... det er jo gardemoen, det.
så idag stakk jeg innom helvetes bakgård (jessheim) i stedet, og der bor hr.
alltid hyggelig.
og nå begynner det virkelig å smake fugl av anlegget ditt, hr!
flere hakk bedre enn da jeg var der sist.
ny mellomtone i bellene, ny diskant, nye monoblokker... er det jeg som besøker deg for sjelden, eller er det du som oppgraderer i et helvetes tempo?
uansett, mer ro og autoritet, større lydscene, i det hele tatt.
gode greier.
hehe - en ting kan jeg iallefall si - lowther kommer aldri opp i stuaJanR skrev:Sett værre kontoranlegg
Nå har du jo ytterlighetene i hus, klipsch og lowther.
Noen skjønnhetskonkuranse vinner den neppe den ampen, man kan jo spille bra endå![]()
/jan
;D ;DH.R skrev:hehe - en ting kan jeg iallefall si - lowther kommer aldri opp i stuaJanR skrev:Sett værre kontoranlegg
Nå har du jo ytterlighetene i hus, klipsch og lowther.
Noen skjønnhetskonkuranse vinner den neppe den ampen, man kan jo spille bra endå![]()
/jan
Ampen ja - et kapittel for seg selv men har fjernkontroll slik at jeg slipper å snurre stolen og bøye meg for å justere volumet.
Dette var viktig da jeg ikke liker å kaste bort verdifulle kalorier på dustete treningsopplegg som snurring og strekking og vridninger i arbeidstiden (ikke ellers heller for den saks skyld)
Hah. Hadde en snedig plan som dukket opp i hodet når jeg hjalp jentungen med matte leksene, nemlig det at minus og minus blir pluss.pengesluk skrev:300B - welcome to the ranks of the masochists!
Har du kjøpt en Sei Dong 300B ;D
Tok sin tid før jeg løste koden over målinger av anlegget ja. Det var liksom for lett at det ble vanskelig 8)pengesluk skrev:Uslåelig logikk, helt klart. Kanskje de slettes ikke spellær så værst, som Øssfollkællene ville sagt? Tivoli for tunghørte?
BTW, De kassene kan forsåvidt spille anstendig, litt avhengig av hvilket element som er brukt etc. Men du kan self. ikke forvente mye dyp bass, men det er du selvsagt klar over.
Edit; Speller'e i pluss så må du snu fasen..