Helvetes Forgård...

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

• H.R

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    14.12.2008
    Antall liker
    6.808
    Sted
    Jessheim | Ullensaker
    Torget vurderinger
    5
    Merker meg at du ble ganske usikker i midten av setningen her jj, rett før alt bare falt i grus...

LMC

Æresmedlem
    Ble medlem
    03.08.2006
    Antall liker
    13.915
    Sted
    Drøbak
    Torget vurderinger
    46
    grattis
    Festool er fine greier
    mvh
    Leif

Lagga

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    22.09.2005
    Antall liker
    32.908
    Sted
    Sarpsborg
    Torget vurderinger
    3
    Gratulerer med dagen H.R.

- selv er jeg så "hendig", at jeg måtte google "festool", ja ja......

ShineySmileysBlush.jpg

/ Morten

/ Morten

Sluket

Holistisk Hifi Helt
    Ble medlem
    11.08.2006
    Antall liker
    111.614
    Torget vurderinger
    23
    Hadde tenkt å gratulere men har ikke blitt bedt på kaffe & småkaker en gang, så da kan det jaggu være!

Sist redigert:
    A

aair

Gjest
    Kaker i Kasa aair i morgen om 50-års jyplingen får lagt fra seg den nye saga...

Sluket

Holistisk Hifi Helt
    Ble medlem
    11.08.2006
    Antall liker
    111.614
    Torget vurderinger
    23
    Aha... noen som tar ansvar! Spørs om sagføreren har noe han skulle ha sagd da!

K

Kaare G. Opsahl

Gjest
    Ikke vær beskjeden. 50 år er et rundt tall og må feires. Øl og kaker samt kjøring hjem

Sluket

Holistisk Hifi Helt
    Ble medlem
    11.08.2006
    Antall liker
    111.614
    Torget vurderinger
    23
    men jeg er da for fan ikke 50 enda.
    :rolleyes: I følge Big Mama så ER du som en femtiåring... så da holder det for meg! På den annen side, hun sier jo at du av og til er som en guttunge også, så det er egentlig i kke godt å vite. Kanskje like bra å IKKE vite!

Og Fingers er nestemann ut, nærmere jul! :cool:

Sluket

Holistisk Hifi Helt
    Ble medlem
    11.08.2006
    Antall liker
    111.614
    Torget vurderinger
    23
    Tenk så lite som skal til for å skape litt humor og godt humør på veien.... dersom ikke førstemann i køen er nykterist da.

roger

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    22.03.2002
    Antall liker
    472
    Sted
    Nøtterøy
    Ja Sluket, hvis de har vondt i hodet en dag så er det nok bare glorien som har blitt litt trang.
    R

Sluket

Holistisk Hifi Helt
    Ble medlem
    11.08.2006
    Antall liker
    111.614
    Torget vurderinger
    23
    Forbundet for trang hjelm - kristennykteristene!!! Jeg ble kastet ut av konfirmasjonsforberedelsene en gang, jeg synes den feite glorien rund skallen på Jesus (freskoaktig malt i king size format i det hvelvede taket på Vålerenga kirke) lignet på en skive sitron... Mer skulle det ikke til den gangen!

rama

biskopen av holmlia
    Ble medlem
    09.06.2003
    Antall liker
    21.771
    Sted
    oslo
    Torget vurderinger
    17
    håndarbeid i beste yoda-stil, dette

H.R

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    14.12.2008
    Antall liker
    6.808
    Sted
    Jessheim | Ullensaker
    Torget vurderinger
    5
    Må nok justere litt mer. Er litt hum, men ikke mer en at jeg skal bli kvitt det.
    Derimot så kom bassen frem på ekstremt lavt volum, slikt liker jeg.

H.R

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    14.12.2008
    Antall liker
    6.808
    Sted
    Jessheim | Ullensaker
    Torget vurderinger
    5
    Der var blokkene tilnærmet støyfrie gitt. Etter å ha fått input fra Raymond så ble det lys i tunellen. Det er enda litt å hente, men det krever et større inngrep en det jeg tid til en vanlig helgedag.

JanOlav

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    13.12.2005
    Antall liker
    1.150
    Sted
    Sandefjord
    Torget vurderinger
    15
    Ser kult ut H.R, flink du! :)

Antar du kødda når du skrev at Festool er verktøysverdens tilsvar på ALE i hifiverden. Om så ikke, så burde ALE vært mye rimeligere. :)

H.R

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    14.12.2008
    Antall liker
    6.808
    Sted
    Jessheim | Ullensaker
    Torget vurderinger
    5
    Jan Olav. ALE er rimelig selv om det er kostbart. ser man på hva ok elektronikk koster så er prisen langt fra avskrekkende. Et par diskanter koster jo ikke mer en fem glass cder. Mellomtoner koster ikke mer en et par halvgode ledninngstumper.
    Btw motek har satt ned prisen på festools også.

Ellers takk, det jeg hører liker jeg svært godt. Balanserte f5 er vesentlig råere en standard utgaven her hos meg.

JanOlav

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    13.12.2005
    Antall liker
    1.150
    Sted
    Sandefjord
    Torget vurderinger
    15
    Jan Olav. ALE er rimelig selv om det er kostbart. ser man på hva ok elektronikk koster så er prisen langt fra avskrekkende. Et par diskanter koster jo ikke mer en fem glass cder. Mellomtoner koster ikke mer en et par halvgode ledninngstumper.
    Btw motek har satt ned prisen på festools også.

Ellers takk, det jeg hører liker jeg svært godt. Balanserte f5 er vesentlig råere en standard utgaven her hos meg.
    Godt og høre, tenker det låter bra ja. :)

H.R

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    14.12.2008
    Antall liker
    6.808
    Sted
    Jessheim | Ullensaker
    Torget vurderinger
    5
    Som folk flest blir man hentet når man skal rundt om kring. Det er jo grisekjedelig å kjøre bil. Så tidlig i dag morges strøk haavard dressen, gikk over bilen med støvkluten og var på plass hos undertegnede presis kl 10.02. Dette betydde selvsagt at vi ikke lenger var i rute for dagens planer da avreise skulle være 10.00. Da alt allerede var gått til hælvete tok vi likegodt en kopp kaffe før vi bar ut 805 blokkene samt en standard F5 i bagasjerommet til haavards søte volvo. Forbausende kort tid etterpå var vi på plass ved første destinasjon på Grunerløkka. Inn med mingda. Koble opp og vips så ble det litt liv i stua. En halvtimes tid så begynte smilet til verten å bre seg frem. Etter en time så rant siklet mens han sto som en fisk på land. Dette var no annet en EL34. Tannoys liker 805. Sånn er det med den saken, Etter litt kaffe og cola så var det dags for avreise, og i disse DIY tider nærmere bestemt bauhaus.

Noen deler til nytt rack godt plassert i bilen så gikk turen til destinasjon to. Kloklig av skade så ringte jeg men der var det ingen som likevel ville låne F5. Var ikke hjemme engang...

O lykke! Hele tidskjemaet fra starten var hentet inn i en fei.

casa sluket var neste stopp. Kaffe og kaker og ned i slukoteket. Joa det speller. Sjåføren godt plassert i lyttestolen, dette har man jo hørt før og mange ganger. Det skramler ikke der. Par timer med justin bieber, one dierection og best of allsang på grensen ble som vanlig spilt, så grepet av anedningen bestemte vi oss likegodt for å øve inn noen nye moves til refrenget til justin biebers megahit baby som vi alle kjenner så godt. Det bar bare så LOL.

ulykksalig nok så tar alt det gøye en slutt, så hjem til forgården til full oversvømmelse i kloakken, spylebil og alt som hører med på en lørdagskveld.....

K

Kaare G. Opsahl

Gjest
    Du var klar over at vedkommende ikke var hjemme. du var varslet i god tid per SMS. Allsang på grensen er den eneste platen det er verdt å lytte til i slike stunder

Haavard

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    30.11.2002
    Antall liker
    2.205
    Sted
    Lena
    Torget vurderinger
    1
    bauhaus.jpg

Du får trøste deg med dette bildet da.
    Klok som jeg var stakk jeg før den verste lukta begynte å syde ut av huset.
    Men takk for turen, dette var bæltrivelig. Nye Volvoen var flink til å hente inn diverse forsinkelser.
    Synd vi ikke fikk festet siklinga på et bilde. Enda mer synd at vi ikke fikk filmet da du, jeg og sluket øvet inn moves'ene til Bieber. Det verste og verre en verst var at ingen filmet da vi danset synkront til Kari Bremnes.

Håvard

• Laster inn…

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

• Laster inn…
Topp Bunn