Helvetes Forgård...

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

• A

aair

Gjest
    Det var jo bra kjempet :) Regner med jentene har fått blod på tann og gjør det bra i Norway Cup også.
    Blir du opptatt med dette hele uka eller blir det rom for ølbrygging også?

H.R

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    14.12.2008
    Antall liker
    6.806
    Sted
    Jessheim | Ullensaker
    Torget vurderinger
    5
    Det var jo bra kjempet :) Regner med jentene har fått blod på tann og gjør det bra i Norway Cup også.
    Blir du opptatt med dette hele uka eller blir det rom for ølbrygging også?
    Brygging kan vi få til serru. Hjemme nå etter 2.5 timer i bil. Masse trafikk:mad:
    de får vinne nc i det minste. De tapte mot et fotballakademi hvor spillerene ikke bare måtte kvalifisere seg for å bli med, men også kvalifisere seg for å spille turneringer. Litt kontrast fra vårt lag hvor det gikk ut en mail til alle om de ville spille cup...
    Liker vår stil bedre, hvor alle fikk spilt. Forøvrig, det beste laget vant selv om det var nære på.

ErosLoveking

Æresmedlem
    Ble medlem
    03.02.2004
    Antall liker
    3.919
    Sted
    Oslo
    døll far, drithappy kids, hva kan gjøres bedre?

send et par tørstedrikker i min vei, så holder jeg kjeft.

H.R

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    14.12.2008
    Antall liker
    6.806
    Sted
    Jessheim | Ullensaker
    Torget vurderinger
    5
    Bare ta turen eros, så skal det bli tørstedrikker i din vei. Skylder deg for reigning sound vettu.

H.R

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    14.12.2008
    Antall liker
    6.806
    Sted
    Jessheim | Ullensaker
    Torget vurderinger
    5
    etter snart 2 uker med turneringer - først danacup og nå norway cup så tenkte jeg å bytte strømforsyning på F5'n til Turbo V1. Det skulle jeg ikke ha gjort. Glemte å justere ned biasen på det ene kortet og vips så var det dødt og nye deler må til. Jfet'n røk og de er jo ikke lettest å få fatt i.... Tilbake til 805, det funker jo da.

Et par timers jobb før vi må tilbake til fotballen for semifinalen. Håper jo at de vinner i kveld og imorgen, for da blir de det første laget som har vunnet norway cup to ganger på rad. Men så var det jo det at de beste lagene gjenstår da......

Townes

Æresmedlem
    Ble medlem
    03.04.2009
    Antall liker
    10.643
    Sted
    www.skranglefantene.com
    Torget vurderinger
    1
    Aner man en gryende interesseøkning for foppallen hos den øl-slurpende far?

De beste lagene pleier stort sett å vinne ja, unntaket er Brann. De er jo alltid best :rolleyes:

Townes

Æresmedlem
    Ble medlem
    03.04.2009
    Antall liker
    10.643
    Sted
    www.skranglefantene.com
    Torget vurderinger
    1
    Aber naturlich, klart det er morro når kidsa får til det de legger ned masse tid og energi i.

Tenkte mer om du var i ferd med å få stor glede av å se et velfungerende soneforsvar og lignende?

H.R

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    14.12.2008
    Antall liker
    6.806
    Sted
    Jessheim | Ullensaker
    Torget vurderinger
    5
    Sone-hva-for-no?
    det eneste jeg har glede av er om jentungen ikke slipper inn mål, og at noen andre på laget scorer. Alt annet er uvesentlig.

K

Kaare G. Opsahl

Gjest
    Sone-hva-for-no?
    det eneste jeg har glede av er om jentungen ikke slipper inn mål, og at noen andre på laget scorer. Alt annet er uvesentlig.
    Du vet hva et soneforsvar er. Du var jo på dkurs med trenergruppa i seks uker i Skottland i vinter. Du brygget øl til Drillo for å lure fotballteori ut av han. Du får med slagstøvler 24/7

H.R

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    14.12.2008
    Antall liker
    6.806
    Sted
    Jessheim | Ullensaker
    Torget vurderinger
    5
    Ååå det var det jeg lærte på den turen ja...hadde helt glemt hvorfor jeg plutselig føk rundt med nedbretta slagstøvler 24/7.....

K

Kaare G. Opsahl

Gjest
    så trist. et helt år til neste gang du kan løpe rundt på fotballbaner i slagstøvler og en blomsterkrans i håret

J

J.J

Gjest
    Trodde du var kar nok til å få flyttet kampen nærmere der du bor.
    Er det ikke en parkeringsplass inærheten ?

H.R

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    14.12.2008
    Antall liker
    6.806
    Sted
    Jessheim | Ullensaker
    Torget vurderinger
    5
    Vil ikke ha kamper i nabolaget og i morgen er det slutt for i år. Forventer at Aair stiller kl 09.00 på bane 1.

Sluket

Holistisk Hifi Helt
    Ble medlem
    11.08.2006
    Antall liker
    111.532
    Torget vurderinger
    23
    Grattis med grisebanking av bøndene!!!

Neste år blir det trippel!

H.R

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    14.12.2008
    Antall liker
    6.806
    Sted
    Jessheim | Ullensaker
    Torget vurderinger
    5
    Trippel, skal foreslå det for dem.
    Ellers gikk det veien, og jentungen slapp ikke inn noen mål, men det skulle bare mangle for motstanderene prøvde knapt å skyte på målet.

rama

biskopen av holmlia
    Ble medlem
    09.06.2003
    Antall liker
    21.769
    Sted
    oslo
    Torget vurderinger
    17
    hatten av.
    2 seire på rad i norway cup er svært.

uten navn.png

at det skulle bli sjølveste yoda som passet avgårde gode fotballgener var det vel ingen i slekta eller nabolaget som kunne forestille seg da de så han snuble rundt på løkka på åttitallet...

H.R

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    14.12.2008
    Antall liker
    6.806
    Sted
    Jessheim | Ullensaker
    Torget vurderinger
    5
    Fotballgenene hoppet over et hakk. Jeg har ikke slike gener. Ble bedt om allerede i første klasse om å finne på noe helt annet å gjøre.
    De likte ikke mottoet, gå etter mannen, ikke ballen, men for slike som meg er ballen umulig å treffe, mannen derimot er et stort nok mål.

å vinne norwaycup to år på rad er faktisk en bragd. I historien har det aldri skjedd med et jentelag. Man har måtte slå sammen tre lag i området for å få nok jenter slik at de kan stille et nok til et lag. Da er det ekstra gøy å slå motstandere som har med spillere fra klassen over og til og med leier inn spillere fra andre lag i håp om å vinne.

Sluket

Holistisk Hifi Helt
    Ble medlem
    11.08.2006
    Antall liker
    111.532
    Torget vurderinger
    23
    Akkurat som DIY i hifi - :D

• Liker
    Reaksjoner: H.R

hexachordia

Hi-Fi entusiast
    Ble medlem
    24.02.2005
    Antall liker
    19
    Sted
    Drøbak
    Torget vurderinger
    5
    Jeg oppdaget denne tråden for litt siden og har lest igjennom med stor interesse. Aller først vil jeg bare få uttrykke min beundring for oppfinnsomheten, gjennomføringsevnen og nysjerrigheten til deg H.R. Kudos! Så er det morsomt å se at mine gamle Ming Da 805-blokker har fått et godt hjem og sogar fått oppleve en total makeover. Kanskje har de endelig kommet til sitt "egentligste uttrykk"? Har du fortsatt RCA-rørene fra 1943? De kostet 7k.... Jeg bor i likhet med LMC i Drøbak, og jeg blir gjerne med på en lytteseanse - om det blir aktuelt. Har nå for første gang plass til større hornkonstruksjoner og vurderer å sette i gang med et prosjekt eller i det minste anskaffe høyttalere som står i nærværet og dynamikkens tegn.

Hilsen Andreas

• Liker
    Reaksjoner: H.R

Sluket

Holistisk Hifi Helt
    Ble medlem
    11.08.2006
    Antall liker
    111.532
    Torget vurderinger
    23
    Det har vært en del innskrenkninger i det siste.... Sistemann var nede i seks flasker..

vet ikke om DET lønte seg!

• Laster inn…

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

• Laster inn…
Topp Bunn