Tro meg, det ligger under der

|
Tro meg, det ligger under der
Jeg har vært innom deg i 2025, men det er jo lysår å regne i din tidsregning.Ikke så mye musikk her som er før 1970. Sikkert derfor ingen heller vil besøke meg
, den nye benken som skulle komme på torsdag er fortsatt ikke dukket opp
. Nærmere klassisk enn dette kommer jeg ikke
.
Vis vedlegget 1111822
God klassisk musikk dette her!Ikke så mye musikk her som er før 1970. Sikkert derfor ingen heller vil besøke meg
.
Vis vedlegget 1111822
Denne er nærme nok klokka den
Jeg var jo innom en kjapp tur 15/3-25 og henta jubilee'n ( forta meg for å få Toskepris før du fikk summa deg)Ikke så mye musikk her som er før 1970. Sikkert derfor ingen heller vil besøke meg
.
Vis vedlegget 1111822
Klarer ikke å bestemme meg om den er tøff eller du bare har vært litt uvøren når dere skulle lage bivuakk og fyre opp bål i Kompani Lauritzen
Du får si i fra når du har bestemt deg daKlarer ikke å bestemme meg om den er tøff eller du bare har vært litt uvøren når dere skulle lage bivuakk og fyre opp bål i Kompani Lauritzen![]()
Interessant, tror det er 1e gangen jeg hører om hifiutstyr som bruker C19/C20.Ryddet vekk alle veggvorter, de er nå på en annen kurs enn oppsettet. Når den nye benken kommer så er meningen at kablene skal skjules så godt som mulig. Får også ny strømkabel til ampen C-19 som ser bøsere ut.
Vis vedlegget 1111932 Vis vedlegget 1111933
Audio Research gjør også det.Interessant, tror det er 1e gangen jeg hører om hifiutstyr som bruker C19/C20.
Har heller aldri sett detInteressant, tror det er 1e gangen jeg hører om hifiutstyr som bruker C19/C20.
Vi leker ikke her på loftet, C-13/14 er for de med lillegutt amperEhh, for de som ikke er helt med på hva dette dreier seg om, Google "iec c13 vs c19".
Kort versjonen er at c13/14 er den "rektangulære med 2 skrå flater" pluggen, er sertifisert til 10 amp, dvs rundt 2200 W. Benyttes stort sett i det meste av utstyr som trekker litt strøm.
C19/20 er en helt rektangulær plugg, noe større enn c13/14 og sertifisert til 15 amp, eller 3200 W.
Brukes mye i det såkalte "profesjonelle" markedet hvor en kan ha strømtrekk over 2200 W.
Der og REF-75 jeg hadde.Som Hertugen sier, så hadde ihvertfall Audio Research amp denne C19. Husker det var en slik på den ampen jeg hadde (SD135)
Nei, ARC er jo i fra The AmerikaskMin Puritan PSM156 strømrens bruker også C19. Noe britisk særtrekk?
Kulturell?Virker som det går sport i å prøve å bli kulturel sånn over natten her inne
Det er vel å ta i littKulturell?
Biff på fredager, dagsenteret på lørdager, DSOTM tatovering og eksentriske hifi-utskiftninger. Du er jo en vandrende kulturinstitusjon @Evo III.
Er det 12V trigger på effektforsterkeren, som Hifi Rose 151 kan trigge?
Ja det er detEr det 12V trigger på effektforsterkeren, som Hifi Rose 151 kan trigge?
Ja det er en kjekk ting det derTrigger inn og ut burde vært standard på alt hi-fi utstyr. Jeg slår alt av og på med ett trykk på fjernkontrollen. Veldig fin funksjon![]()
Nå er det jo enorm spennvidde på klassisk musikk, da. Kanskje du burde begynt med litt nyere klassisk musikk? Jeg er på ingen måte noen klassiskfanatiker, men jeg må ha en dose innimellom. Selv liker jeg veldig godt komponister innen impresjonismen (begynnelsen av 1900-tallet) som Maurice Ravel og Claude Debussy. Og litt mer crazy greier av Igor Stravinskij. Stort sprang til det fra pudder-og-parykk-musikken til Mozart f.eks.Den klassiske bølgen som @iGran har startet holder jeg meg unna, gidder ikke prøve meg på musikk jeg i utgangspunktet ikke liker.
Enig med du i detDen klassiske bølgen som @iGran har startet holder jeg meg unna, gidder ikke prøve meg på musikk jeg i utgangspunktet ikke liker.
Jeg tror jeg hopper ellegant over det også, jeg har prøvd tidligere men det er ikke noe for megNå er det jo enorm spennvidde på klassisk musikk, da. Kanskje du burde begynt med litt nyere klassisk musikk? Jeg er på ingen måte noen klassiskfanatiker, men jeg må ha en dose innimellom. Selv liker jeg veldig godt komponister innen impresjonismen (begynnelsen av 1900-tallet) som Maurice Ravel og Claude Debussy. Og litt mer crazy greier av Igor Stravinskij. Stort sprang til det fra pudder-og-parykk-musikken til Mozart f.eks.![]()
Ja det er nok av musikk jeg liker jeg kan spille, nå venter jeg på den nye benken og CD drev som bruker alt for lang tid til å dukke oppEn ærlig sak. Livet er for kort til å spille musikk en ikke liker.
Da er du ganske så tryggHvis jeg finner ut at @Evo III sitter på godset sitt og spiller Ravel, Debussy og Stravinsky, skal jeg begynne å finlytte til Eddie Meduza.
Man må ikke like klassisk musikk eller smalahove.
Ja du har nok solgt streameren før cd-drevet dukker opp...Ja det er nok av musikk jeg liker jeg kan spille, nå venter jeg på den nye benken og CD drev som bruker alt for lang tid til å dukke opp![]()