Evo III
Hertugen
Jeg hadde den i flere år faktisk,forsvant etter et innbrudd når jeg bodde på Carl Berners Plass
Jeg hadde den i flere år faktisk,forsvant etter et innbrudd når jeg bodde på Carl Berners Plass
Hadde også masse fra Onkyo på 80 tallet 308 pre med 2x 508 powerVet,hadde masse Onkyo på 80 tallettalerne jeg har vises på 1986-1995 promoteringa scepter 2002 onkyo har hatt sine litt skjulte skatter dem og
O
Dette er jeg helt enig i og for en fantastisk byggekvalitet.det lille jeg har hørt av ax-590 var også fantastisk og ingenting å utsette på lydmessig og vil påstå noe av det bedre man får til 80k nypris uansett sjanger så lenge man ønsker pur musikkformidling blir spennende å følge med her vidre nu
mvh
ivan
Nei,jeg var rett og slett CDløsHadde du rett og slett ikke en sølv snurre i oppsettet Evo? fine sak den du har der
mvh
Det er noen der jeg vil ha jaDu får gi beskjed om innholdet i skapet var magert. Her er masse. Både med og uten plast
Takk,TT savner litt go’lyd her nåVi krysser fingrene for det. Ha en flott søndag O!
Du også,FrankHåper det Ove, blir lange dager denne uken tenker jeg Ha en fin søndag
mvh
Det er ikke umulig det,ØyvindGode nyheter Ove Kanskje neste helg blir veldig musikalsk
Komboen kan bli midt i smørøyet. Men vil jo alltid være kjekt å hvertfall få testet Accu pre også. Evt som nevnt før en A-36 til og evt beholde Lux pre Men først og fremst må no den første A-36 komme i hus og bli varm i trøya. Du finner nok ut av det. Veien blir til dom man går har jeg hørt Har trua på at det blir knall lyd uansett.Det er ikke umulig det,ØyvindGode nyheter Ove Kanskje neste helg blir veldig musikalsk
Savner å bruke Luxman preampen nå,er veldi spent på hvordan Luxman/Accuphase passer sammen også. Ser ikke bort i fra og bytte til Accuphase preamp ettervert heller,men tester først hvordan dette låter
O
Kommer vel noe nytt ettervert ja noe Accuphase kanskje?Ser du skal selge Dac/Streamer Evo? noe nytt på vei igjen?
Ha en fortsatt fin dag
mvh
Hemmelig? Blir spennende å se hva som kommerKommer vel noe nytt ettervert ja noe Accuphase kanskje?Ser du skal selge Dac/Streamer Evo? noe nytt på vei igjen?
Ha en fortsatt fin dag
mvh
O
Har vel egentlig bevist det med Luxman L590ax som noe trodde var langt kraftigere enn 2x30 watt klasse A. Det kommer nok mye an på rommet de står i også,her er det knappe 20 kvadrat så det er lett og "fylle" med musikk. Accuphase A-36 er nok like kraftig som L590 ax,så tiden vil vise hva som må til for og drive amatiene- men du bør absolutt bare pøse på med masse Watt, Ove. Bra å lese i MI-tråden at du tenker på å doble etter hvert. Det er liksom noe i lydbildet som faller på plass - i alle fall innbiller jeg meg at det er slik. Tør ikke ta en blindtest, for da går jeg vel i baret. Heldigvis er jeg ikke alene om å mene akkurat dette om Futura - og det gjelder sikkert mange andre større høyttalere.
Klasse A er jeg sikker på er det beste på Amati, Jeff Rowland Continum s2 hadde jo 800 watt i 4 ohm og den klippet. Abrahamsen V2 up drev de meget bra, den har ca 20 watt klasse a følge Abrahamsen. Har hatt mange dyre forsterkere men er ikke mange av de jeg mener har vært bedre en Abrahamsen på de fleste områder. Luxman 590ax, Burmester 032, (MA9000 hvis den kan brukes på 8 ohm uttaket) er de få.Har vel egentlig bevist det med Luxman L590ax som noe trodde var langt kraftigere enn 2x30 watt klasse A. Det kommer nok mye an på rommet de står i også,her er det knappe 20 kvadrat så det er lett og "fylle" med musikk. Accuphase A-36 er nok like kraftig som L590 ax,så tiden vil vise hva som må til for og drive amatiene- men du bør absolutt bare pøse på med masse Watt, Ove. Bra å lese i MI-tråden at du tenker på å doble etter hvert. Det er liksom noe i lydbildet som faller på plass - i alle fall innbiller jeg meg at det er slik. Tør ikke ta en blindtest, for da går jeg vel i baret. Heldigvis er jeg ikke alene om å mene akkurat dette om Futura - og det gjelder sikkert mange andre større høyttalere.
O
Så bra Ove da for du en fin helg tenker jegOglede,A36 er i landet og kan hentes fredag
O
Gjør nok det,litt surt at vi skal bort på Lørdagen men det går nok braSå bra Ove da for du en fin helg tenker jegOglede,A36 er i landet og kan hentes fredag
O
mvh
Ja det var ett eller annet som bare stemte med Luxmanen,Jeff Rowland Continum testet jeg jo og den klaffet ikke helt.Klasse A er jeg sikker på er det beste på Amati, Jeff Rowland Continum s2 hadde jo 800 watt i 4 ohm og den klippet. Abrahamsen V2 up drev de meget bra, den har ca 20 watt klasse a følge Abrahamsen. Har hatt mange dyre forsterkere men er ikke mange av de jeg mener har vært bedre en Abrahamsen på de fleste områder. Luxman 590ax, Burmester 032, (MA9000 hvis den kan brukes på 8 ohm uttaket) er de få.Har vel egentlig bevist det med Luxman L590ax som noe trodde var langt kraftigere enn 2x30 watt klasse A. Det kommer nok mye an på rommet de står i også,her er det knappe 20 kvadrat så det er lett og "fylle" med musikk. Accuphase A-36 er nok like kraftig som L590 ax,så tiden vil vise hva som må til for og drive amatiene- men du bør absolutt bare pøse på med masse Watt, Ove. Bra å lese i MI-tråden at du tenker på å doble etter hvert. Det er liksom noe i lydbildet som faller på plass - i alle fall innbiller jeg meg at det er slik. Tør ikke ta en blindtest, for da går jeg vel i baret. Heldigvis er jeg ikke alene om å mene akkurat dette om Futura - og det gjelder sikkert mange andre større høyttalere.
O
Takk,HC ikke tvil der neiSwitch mode kontra klasse A... Hmm, ikke tvil om hva jeg foretrekker.. .
Skjønner du gleder deg, tror dette blir veldig bra. Gratulerer
Det blir riktigt bra, spelade i fredags så att grannarna blev glada att jag åkte till hytta på lördag. Musik i 9 timmar.