Det føles som en evighet til i morgen!Nå er jeg skikkelig spent asså .
Kjenner den følelsenDet føles som en evighet til i morgen!Nå er jeg skikkelig spent asså .
O
Så sant så santDet er jævlig kjedelig å vente.. spesielt når det "bare" er en dag igjen
Har litt lengere ventetid her.. men den som venter på noe godt... OsvSå sant så santDet er jævlig kjedelig å vente.. spesielt når det "bare" er en dag igjen
O
Det tar på dette jaHar litt lengere ventetid her.. men den som venter på noe godt... OsvSå sant så santDet er jævlig kjedelig å vente.. spesielt når det "bare" er en dag igjen
O
7 min for tidlig ute du grammaNå er det i morgen. Men kanskje litt for tidlig.....
Takk,HC!VU meter er aldri feil... Gratulerer med "barnet"..
Takk takkGratulerer med stilig amp!
Takk for det,skal bli stas detteNydelig! Gratulerer og god musikkhelg!
Takk,ptb . Det blir øl og musikk i kveld vet jeg!Lekker sak. Gratulerer
Blir nok ingen kjedelig fredagskveld nå.
Takk soundscape. Den gjorde seg den jaDen tok seg bra ut i hylla - Gratulerer med lekker amp.
Takk,Strømling. Ja det lukter digg av denGratulerer. Virkelig lekker. Nå lukter det sikkert nytt hos deg. Klasse a ampene jeg har hatt tidligere har luketet litt når de har blitt varme de første gangene.
Takk,Øyvind!Grattis Ovegutten Ventetiden er over Flott sak det der altså. Noen inntrykk sånn rett ut av esken angående lyden?