Blir sendt i morgen håper jegNår venter du å få inn den nye spilleren? kikket litt nærmere på den og den ser rå flott ut, håper den spiller like bra
Ha en fin søndag Ove
mvh
Ha en flott dag du også,F
O
Blir sendt i morgen håper jegNår venter du å få inn den nye spilleren? kikket litt nærmere på den og den ser rå flott ut, håper den spiller like bra
Ha en fin søndag Ove
mvh
Trenger ikke nye kabler for det,kjører de som monoblokkerSer du har lyst på en A 45 til? da trenger du nye ht kabler igjen
Du kan få mitt konto nr hvis du har for mye
mvh
Vil du at Gunner skal røyke seg ihjel ?Trenger ikke nye kabler for det,kjører de som monoblokkerSer du har lyst på en A 45 til? da trenger du nye ht kabler igjen
mvh. Har lyst på det ja,kommer jeg ikke over en A-45 til blir det en ny A-75 i løpet av året
O
Det er ikke biltema kabelsko i den da din fjomp
Ja DIY er best![]()
A75 ja.. Diy produkt.. Ser kabelsko i den![]()
Og konklusjonen er?Det er ikke biltema kabelsko i den da din fjomp
O
Made in china begge delerDet er ikke biltema kabelsko i den da din fjomp
O
Full du eller???Made in china begge delerDet er ikke biltema kabelsko i den da din fjomp
O![]()
Hvorfor ikke gå rett på A-250? Du ender jo der uansett...Trenger ikke nye kabler for det,kjører de som monoblokkerSer du har lyst på en A 45 til? da trenger du nye ht kabler igjen
mvh. Har lyst på det ja,kommer jeg ikke over en A-45 til blir det en ny A-75 i løpet av året
O
Ja, når man går og går, så er man ikke fremme før man når toppen. Deretter gjelder det å bli der. Det er kanskje det vanskeligste.Hvorfor ikke gå rett på A-250? Du ender jo der uansett...Trenger ikke nye kabler for det,kjører de som monoblokkerSer du har lyst på en A 45 til? da trenger du nye ht kabler igjen
O
Luxman C-600 og Accuphase C-2120 er ganske like,du går ikke feil uansett. Byttet mest for symetriens skyld,begge er knall gode preamperHei, jeg drister meg frempå med et lite spørsmål, du har jo gått fra Luxman pre til Accuphase pre, hva synes du det gjorde med lyden? Grunnen til at jeg spør er at jeg kommer til å bytte ut nåværende pre med en fra Accuphase eller Luxman og jeg vil ha fyldig mellomtone og ikke for skarp topp. Jeg tror Accuphase er innafor men jeg lurer litt da....
På forhånd takk
Mvh. Terje
Hvorfor ikke gå rett på A-250? Du ender jo der uansett...Trenger ikke nye kabler for det,kjører de som monoblokkerSer du har lyst på en A 45 til? da trenger du nye ht kabler igjen
O
Godt å høre at det ikke bare er meg som liker VU metereHvorfor ikke gå rett på A-250? Du ender jo der uansett...Trenger ikke nye kabler for det,kjører de som monoblokkerSer du har lyst på en A 45 til? da trenger du nye ht kabler igjen
O
Vil ha Accuphase med VU metere,det er det som for min del er Accuphase
O
Mao ikke en ekte Accuphase?A75 har ikke vu meter![]()
Klart det er ekte Accuphase,men ser ikke like kult ut som de med VU metereÅ joda. Min A-60 har heller ikke VU-metere, men den er helt ekte!
A75 har ikke vu meter![]()
Jo.. skrev ikke noe om det.. bare at EVO vurderer a75, og vil ikke ha a250 fordi den ikke har vu meterMao ikke en ekte Accuphase?A75 har ikke vu meter![]()
OK da.. Made in JapanFull du eller???Made in china begge delerDet er ikke biltema kabelsko i den da din fjomp
O![]()
O
derfor heller en A-45 tilJo.. skrev ikke noe om det.. bare at EVO vurderer a75, og vil ikke ha a250 fordi den ikke har vu meterMao ikke en ekte Accuphase?A75 har ikke vu meter![]()
Mao : derfor![]()
Alt i fra Accuphase er i mine øyne flotte produkter,og spiller fint er jeg enig iJeg er enig i at VU-metre er tøft, men det er ikke alt. Husker en Teac kassettspiller fra 70-tallet som hadde gilde VU-metre som så ut som de som ble brukt i lydstudioer. Stilig, men den spilte ikke særlig bra.
Nå er vi vel enig om at Accuphase spiller fint, med eller uten metre. Jeg har to integrerte som har slike og de er jo fine.
Ser mye bøsere ut med 2eneste fordelen med å gå rett på A75 er at du slipper 2 stk da den har tilsvarende strømforsyning som 2 A45![]()
viktig med symmetri ogsåSer mye bøsere ut med 2eneste fordelen med å gå rett på A75 er at du slipper 2 stk da den har tilsvarende strømforsyning som 2 A45![]()
O
Ja det er sant,men ser ikke lovende ut at det dukker opp en til med det førsteviktig med symmetri ogsåSer mye bøsere ut med 2eneste fordelen med å gå rett på A75 er at du slipper 2 stk da den har tilsvarende strømforsyning som 2 A45![]()
Omen litt turn off om det blir som med lux at kun ene vu-meteret er i drift ved mono drift da
men ser greia 2 i mono pleier jo å gi en smule mer stødigere/stabil lyd også
![]()
Mvh
Hva skjedde?Et lite nyttårs forsett skal jeg ha i år,det er og bruke mindre penger på tulle ting jeg ikke trenger.
Gikk igjenom kontoen nå og ser at jeg har brukt over 800 000(ink Amatiene som var i 2017) på hifi relaterte ting siden januar 2018.Det er også kjøp av musikk og det må jeg jo ikke gi meg med, Seff er en del kommet tilbake ved salg men det får være bra en stund nå. Målet er og ha oppsettet sånn det står nå ut hele 2019PU’er regnes ikke da uhell kan skje
![]()
Har det skjedd noe ???Hva skjedde?Et lite nyttårs forsett skal jeg ha i år,det er og bruke mindre penger på tulle ting jeg ikke trenger.
Gikk igjenom kontoen nå og ser at jeg har brukt over 800 000(ink Amatiene som var i 2017) på hifi relaterte ting siden januar 2018.Det er også kjøp av musikk og det må jeg jo ikke gi meg med, Seff er en del kommet tilbake ved salg men det får være bra en stund nå. Målet er og ha oppsettet sånn det står nå ut hele 2019PU’er regnes ikke da uhell kan skje
![]()
-BB-
Det forbruket ditt er vel ikke akkurat netto, Evo? Du selger jo unna som bare det, så resultatet er vel ikke sååå gæærnt?Har det skjedd noe ???Hva skjedde?Et lite nyttårs forsett skal jeg ha i år,det er og bruke mindre penger på tulle ting jeg ikke trenger.
![]()
-BB-
Skal ikke bruke penger på tulleting det står jeg ved
O
Ja vi gjør nok detVi får nok bilde når den ankommer.....