|
Låter sikkert tøft det jaTo spenstige låter på det albumet der, resten er lavtempo aldeles ;D
Kunne tenkt meg å høre Hotel California med bongo på en seriøs hornrigg..
Ja den må mann nesten ha i sammlingenDen Eagles skiva tror jeg ikke jeg har hørt før. Går på Tidal hi-fi just nu , og absolutt en behagelig skive det der.
Tøffe trommer, men Don Henley synger som en kråke på dette albumetSe der ja.Vis vedlegget 526594
Denne har jeg vært på nippen til og kjøpe flere ganger på discogs,men 3000kr for et strøkent ex er litt i overkant
Nå blir den jaggu solgt på nytt gitt,var ikke sen da
O
Der var du ikke sen!
Årsaken til høy pris er som vanlig høy etterspørsel og begrenset tilgang.
Vinyl utgitt i CDens gullalder er alltid dyrt, hvis folk er klar over hva de sitter med.
Ellers er jo dette en hifi-demo klassiker med Hotel California-versjonen med bongo.
Nå vet vi ennå ikke noe om kvaliteten på repressen, men antagelig er det bra.
Motoren kanskje vil ha den på CD?
Lett å få tak i for en femti-lapp tipper jeg.![]()
Nydelig spiller
Takk,blir ikke mye av det i kveld her. Skal til en kompis og spise biff og drikke ølNydelig spillerkos deg med vinyl og nyervervelsen i kveld, jeg tror jeg tar en tur på puben
mvh
Takk,grammo skal ta med en go rødvin ogsåJa rett og slett nydelig. Gratulerer så mye. Dette må du feire med et par ekstra pils.![]()
Ja lurte på om jeg skulle foreslå det. Men pass på magen, Ove. Rødvin inneholder mye syre, men skal på den annen side være godt for hjertet, så det går vel kanskje opp i opp.Takk,grammo skal ta med en go rødvin ogsåJa rett og slett nydelig. Gratulerer så mye. Dette må du feire med et par ekstra pils.![]()
O
Hvilken rødvin forventer kameraten, når han vet at det er en slik eksklusiv spiller på inngåendeTakk,grammo skal ta med en go rødvin ogsåJa rett og slett nydelig. Gratulerer så mye. Dette må du feire med et par ekstra pils.![]()
O
Han forventer den jeg altid drikker til biffHvilken rødvin forventer kameraten, når han vet at det er en slik eksklusiv spiller på inngåendeTakk,grammo skal ta med en go rødvin ogsåJa rett og slett nydelig. Gratulerer så mye. Dette må du feire med et par ekstra pils.![]()
OGratulerer!!!
![]()
Så bra, har en slik i skapet som jeg har ventet på en god anledning til å åpne
in the flesh live, beste konserten som finnes4 ,pluss en DVD av in the flesh liveog operaen han lagde.
O
Ingen hodepine her,HCS drakk ikke ginGod valuta av en gin aften. Litt hodepine gjør ikke noe det da..![]()
Hele livet er en eneste høytid gutten min - ingen grunn til å spare på godsakene! Synes ofte de gjør mest ut av seg i en stille solitær stund - og så slipper en å ødsle edle dråper på tullinger som blander Black Label og Cola.... grøss....Om det er denne du nyter på nachspiel og hopprenn er jeg spent på hva som nytes ved høytidelige anledninger![]()
Men hvorfor er ikke den flaske drukket opp for lenge siden? Varene blir jo dårlige av bare å stå og vente på flasken...Hele livet er en eneste høytid gutten min - ingen grunn til å spare på godsakene! Synes ofte de gjør mest ut av seg i en stille solitær stund - og så slipper en å ødsle edle dråper på tullinger som blander Black Label og Cola.... grøss....Om det er denne du nyter på nachspiel og hopprenn er jeg spent på hva som nytes ved høytidelige anledninger![]()