Eeeeee,jo!åhåy styggere en det blir det ikke
mvh
Bare fordi du er nyskjerrig det.Makan til gnag! Begynner å bli like gjentagende som en en kabeltråd. I de gode tidene var det 10 bytter pr side, mens nå er det snart 10 sider for en mulig platespiller. De gamle guder er i fritt fall. Spytt ut, hertugen!
Litt labrere skader jo ikkeEnig i at byttefrekvensen er litt laber for tiden altså..
Står fritt til å bytte de H C. Men de er på en måte blitt huslyden herBra at SF er en gave fra fruen.. Pga det har du sluppet å bytte høyttalere og
Ja håper du ikke bytter dem ut nydelige skapningerStår fritt til å bytte de H C. Men de er på en måte blitt huslyden her
O
Nei det sitter langt inne å gjøre detJa håper du ikke bytter dem ut nydelige skapninger
Ha en fin helg Ove
mvh
Den kverna der er rett og slett vakker "in the flesh".
Du verden! Tim er jo litt av en guru.Den kverna der er rett og slett vakker "in the flesh".
Sto en gang og beundret ekvipasjen sammen med Tim De Paravicini på hans stand under en messe i Munchen.
Vist er han det, men han er så absolutt tilsnakkendes.Du verden! Tim er jo litt av en guru.
Men design er han ikke god påVist er han det, men han er så absolutt tilsnakkendes.
Vennlig, høflig og hyggelig.
Altså min rake motsetning
Æhhhhh..... ikke god på design!? Er vel det han er best på. (Edit: fjernet referansen til TdP/NAS)Men design er han ikke god på
O
Jeg blander han og han andre fjompen D’agostinoÆhhhhh..... ikke god på design!? Er vel det han er best på. (Edit: fjernet referansen til TdP/NAS)
Luxman, Quad og MF i tillegg til EAR selvsagt. Funfact ang min favorittamp fra back in the days: TdP har en finger med i utviklingen av den også Luxman L-100
Tim DP har OVERHODE intet at gjøre med design for Nottingham AnaLog (NAS) spilleren å gjøre.Men design er han ikke god på
O
Helt riktig... Du er ikke hyggelig..Tim DP har OVERHODE intet at gjøre med design for Nottingham AnaLog (NAS) spilleren å gjøre.
Tim hygger seg med sine EAR produkter.
Jeg sa jo at jeg blander de fjompene sammen. NAS er sikkert bra det.Tim DP har OVERHODE intet at gjøre med design for Nottingham AnaLog (NAS) spilleren å gjøre.
Tim hygger seg med sine EAR produkter.
Ja nesten,øl også.Ble det Dire Straits hele kvelden på deg i dag?