7th-hifi
Overivrig entusiast
Som det sto på russekortet til en medruss; "Brei over bringa som høns over kne"Navnelapper eller brystkasse...??
Som det sto på russekortet til en medruss; "Brei over bringa som høns over kne"Navnelapper eller brystkasse...??
Både gøy og bøst hvis det er hva jeg tror det erJeg skal jo ta med meg noe gøy derifra på lørdag, så det blir gøy
Nei ikke det🥲Har du omsider slått til på Flightene?
Har den rukket å støve ned enda da ?Hertugen i kjøpsmodus, det børstes støv av gratulererknappen
Effekt(er)Tipper du skal handle pre og effekt som står i "lytterommet". Husker ikke navnet
En som tenker på deg... Så du kan kjøpe de bruktHva i alverden er det noen tenker på ? Mala har da ikke noe i nærheten av dette. Børresen ? Ikke i samme verdensrom med tanke på lydfilosofi. PS audio?, nææææ.
Vis vedlegget 913105 Vis vedlegget 913106
Skal dit i morgenMorning Evo. Om du drar til Jørgen i dag, kan du se om han har noe wasp, Metallica eller megadeth ol musikk?
Han har den nye Metallica vet jegMorning Evo. Om du drar til Jørgen i dag, kan du se om han har noe wasp, Metallica eller megadeth ol musikk?
Han har den nye Metallica vet jeg
Den må jeg haHan har den nye Metallica vet jeg
Noe annet spennede da??. Fin den gule veggen din
Har du oppdaget hull i samlingen nå som du pakker ned alt Peter?Noe annet spennede da??. Fin den gule veggen din
Jepp har det...Har du oppdaget hull i samlingen nå som du pakker ned alt Peter?
Nazareth og sikkert en Spitfire eller to. Take off på Hertugloftet!!Jøje meg! Nazareth! Gærning!
Ja, men forhåpentligvis er han tilbake til Pink Floyd, Supertramp, biff og Châteauneuf-du-Pape i morgen…….slik at verden fremdeles er noenlunde i vaterNazareth og sikkert en Spitfire eller to. Take off på Hertugloftet!!
Ja, men forhåpentligvis er han tilbake til Pink Floyd, Supertramp, biff og Châteauneuf-du-Pape i morgen…….slik at verden fremdeles er noenlunde i vater
Siden jeg da er arbeiderklasse kjører jeg en Châteauneuf-du-Heineken. Greit nok for megChâteauneuf-du-Pape
Noe annet skulle tatt seg utSiden jeg da er arbeiderklasse kjører jeg en Châteauneuf-du-Heineken. Greit nok for meg
Løst bøst!Dæven de fikk fart i Amatiene.
Vis vedlegget 916140
Ikke mine ennåGrattis med nye amper, en Hertug verdig jada
Flotte forsterkere, jeg har alltid vært svak for Counterpoint. Mine gamle Aria WT350 monoblokker hadde vært perfekt for deg, i champagne farge så ville de til og med matchet Accuphase komponentene.Dæven de fikk fart i Amatiene.
Vis vedlegget 916140
Jeg også, har eid flere Counterpoint siden 90 tallet. SA 20/220 og 3 eller 4 Solid 2 E, 1 solid 1 E og SA 1000/SA 5000.Flotte forsterkere, jeg har alltid vært svak for Counterpoint. Mine gamle Aria WT350 monoblokker hadde vært perfekt for deg, i champagne farge så ville de til og med matchet Accuphase komponentene.
Disse?Flotte forsterkere, jeg har alltid vært svak for Counterpoint. Mine gamle Aria WT350 monoblokker hadde vært perfekt for deg, i champagne farge så ville de til og med matchet Accuphase komponentene.