Jeg har forstått det sånn at alle damer har kronisk hodepine, så da kan jo ikke jeg være dårligere (det stemmer jo ikke, men ikke si det til noen, du har vel taushetsplikt lomt?)
Konspirasjonsministeren er i full gang , dette er bra!
Forslag til egen konspirasjonsteori (ja det er et fryktelig ord å skrive, tror vi innfører forkortelsen KT med en gang) skal jeg tenke litt på, tror ikke det bør dreie seg om noe med kabler, da er denne regjeringen historie før vi er skikkelig i gang.
10 på topp lister er bra, avtemning likeså, dette ser jeg frem til. Du trenger en sekretær, Slowmotion har noen håpløse komitémedlemmer, mulig du kan få skikk på en av disse?
Han har virkelig klart å hanke inn en dustete gjeng, de virkelig komplett ubrukelige, her må det grundig opprydning til. De er bare late og vrange Slowmotion, tror vi kvitter oss med hele rukkelet og starter på med ny gjeng, så kan vi få tak i en sekretær i samme slengen . Du har vel lite å gjøre så du kan ta dette du.
En meningen-med-livet-minister skal ligge under åpen himmel langt til fjells og fundere over livet, noen hytte er uaktuelt, i hvert fall ikke før du kommer opp med noen resultater.
Ellers går vi for JSF, må holde oss inne med amerikanerne, ellers kommer de her for å ta oljen vår, og da blir Honkey sur.