HFS partiet

Komponenten

Hi-Fi freak
Ble medlem
18.08.2005
Antall liker
6
Honeky må bli sjef for Religions- og Godhetsministeriet. Siden dette blir litt langt og tungvint, kaller vi det bare Avmaktsministeriet. Så, da var det avgjort.
Jasså er det du som bestemmer her nå?
Vel, nå er han olje og energiminister, kan bli litt mye for stakkars Honkis det, og ikke vet jeg om jeg kan tillate det heller, han er for unnvikende, han er nok ikke tøff nok, vi kommer tusle til moske'en før året er omme alle mann. Nei da setter jeg heller BT til den jobben, han har vel ikke fått noen post ennå.

lomt

Hi-Fi freak
Ble medlem
09.12.2005
Antall liker
3
Sted
Stavanger
I dag klokken 13:58:52 skrev Komponenten:
Nå ble jeg nesten redd..er jeg blitt hjernevasket likvel...?
Nå blir velgerne, ikke bare nesten men, veldig redd ;-)

P

Parelius

Gjest
Ooops, jeg trodde du stod foran speilet og sminket deg. Tenkte bare jeg skulle avlaste deg litt, og ta en rask og riktig avgjørelse. Men du bestemmer, så du kan godt ta en feil avgjørelse. Den er jo pr. def. riktig når den er tatt av den autoriserte myndighet. Jeg går tilbake til mine ordbøker...

lomt

Hi-Fi freak
Ble medlem
09.12.2005
Antall liker
3
Sted
Stavanger
Kuren er enkel, hvil deg litt:) så går alt meget bedre
Alle som tror er til tider tvilende. Ikke så merkelig egentlig fordi religiøs tro handler om forkaste all logikk og bare godta

Men du burde kanskje vurdere å ansette en tåkeleggingsminister, en som kan slite i filler utsagnet og gi det et helt annet innhold og mening ;D

K

kbwh

Gjest
vi kommer tusle til moske'en før året er omme alle mann.
Det finnes andre steder man kan gå barføtt, foreksempel fra isbutikken til brønnen på det ene torget i San Gimignano, eller i parken i Volterra.
Det er selvfølgelig en kortere tur til Grønland.

Honkey_Chateau

Hi-Fi freak
Ble medlem
05.01.2006
Antall liker
0
Vel, nå er han olje og energiminister, kan bli litt mye for stakkars Honkis det, og ikke vet jeg om jeg kan tillate det heller, han er for unnvikende, han er nok ikke tøff nok, vi kommer tusle til moske'en før året er omme alle mann. Nei da setter jeg heller BT til den jobben, han har vel ikke fått noen post ennå.
Herregud, å henge ut en av sine egne ministre på denne måten, a'gitt! Se på Parelius sitt svar på din milde irettesettelse, fru Minister, og fortelle meg etterpå hvem det er som er unnvikende her! Har i det hele tatt noen av de andre ministre vært i nærheten av så radikale og efffektive handlingsplaner som undertegnede? Unnvikende? Av alt sludder en Stasminister har hostet opp savner dette sidestykke siden Gro. Unnskyldning, takk! Enten på kammerset eller i full offentlighet!

Honkey

Komponenten

Hi-Fi freak
Ble medlem
18.08.2005
Antall liker
6
Aner jeg oppstadnasighet i rekkene..??
Skal jeg unnskylde meg??

Hallo!

Du er flink som olje og energiminister Honkis, men når det kommer til det punktet å stå opp mot sterke udemokratiske krefter svikter du. Du la deg flat i Muhammed-saken, det er grunn god nok til å nekte deg den posten. Du er for myk og godtroende kjære deg.. du må ikke alltid tro det beste om folk.. ;D

Å tro på Darwin er ikke bedre eller verre enn å tro på en gud lomt, alt er tro, ingen har fasiten. Jeg har ikke sagt noe om hva jeg tror på, men ser på begge alternativene som mulige, i likhet med sikkert mange andre muligheter.
Er redd tåkepratministeren vil bli en smule sur om vi også skal ha en tåkeleggingsminister, kommer vel litt inn på hans område, og han kan gå litt i ball med ordbøkene sine da.

Stå foran speilet og sminke meg du Parelius, hva tror du?? Har jeg ikke bedre ting å bedrive tiden med..?

Nå må jeg snart hvile meg, helseministeren har pålagt meg det.. ;)

oddgeir

Hi-Fi freak
Ble medlem
24.10.2005
Antall liker
10
Har i det hele tatt noen av de andre ministre vært i nærheten av så radikale og efffektive handlingsplaner som undertegnede?
Som en av Stasministerens betrodde, må jeg rykke ut og ta avstand fra din antydning om at lite blir gjort.
Jeg jobber naturligvis i det skjulte med svært delikate saker, som med hensyn til rikets sikkerhet ikke kan offentliggjøres.
Du så hvordan det gikk med Bondevik. I den fellen går hverken Stasministeren eller undertegnede. 8)

P

Parelius

Gjest
Stå foran speilet og sminke meg du Parelius, hva tror du?? Har jeg ikke bedre ting å bedrive tiden med..?

Nå må jeg snart hvile meg, helseministeren har pålagt meg det.. ;)
Der var jeg vel litt rask, vil jeg anta. En blir jo litt forført av språket, så det renner litt ut av en, vet du. Det jeg mente å si, var selvfølgelig at du stod foran speilet og beundret din naturlige skjønnhet. Det var det jeg mente. Alle mennesker blir jo litt fasinert av det vakre, også de som er smykket med det.

Godt kjent er det jo at slik selvmeddelelse (som altså skjønnheten så og si bedriver med deg), også tar kreftene fra en, sågar kan gi litt muskelsmerter... Hvil deg, det er fortjent.

Ps. Ja, Honkey er unnvikende. Men han ser ikke forskjellen på å innrømme egne feil (slik som jeg gjør), og utfordre skjebnen (altså deg). Det siste er bare et resultat av manglende innsikt (i ministerens vesen).

el_mariachi

Hi-Fi freak
Ble medlem
28.11.2002
Antall liker
397
Tenkte jeg det ikke… Her er jeg borte et par dager, og ting går helt over styr. Plutselig har vi fått et breddeformat som ville fått det fjongeste widescreen til å gremmes…
Kan du ordne opp i sitatboksen din el_mariachi.. dette var fryktelig irriterende..

Noen har havnet i binærmodus… som tydeligvis er smittsomt… vi trenger helt klart en helseminister…  vi trenger helt klart en doktor..

Selvsagt burde du vært med meg på statsbesøk Oldboy, men det må vi vente med til vi har fått litt orden i rekkene, det er viktig at en ansvarlig passer litt på ser du, ellers ender vi opp med fullt anarki.

Vi burde vel ha en oppsummering på ministerpostene… tror ikke alle helt har oversikten.. tror ingen helt har oversikten..

Vi har ekskluderingsminister BT, latskapsminister er jeg litt usikker på om vi trenger..?

Komponenten- Statsminister, smådemokratisk og ganske snill diktator.

Oddgeir- Integreringsminister og mulig veskebærer.

Audiophile-Arve Kabel-, samferdsels- og fiskeriminister.

Valentino- Minister for italienske affærer

Øyvind J- finansminister

Honkey- olje og energiminister

Bamsemann- bamseminister

Knutinh- ekskluderingsminister

Paal Iksom  -minister of the inferior ( mindreverdighetsminister?)

Pink Panther- minister for dyr som strengt tatt ikke finnes og tegneseriehelter og fallerte barne-tv-personligheter, samt frafalne HFS’ere

El_mariachi - forsvarsminister evt. Minister for de med sære navn.

Slowmotion - meningen med livet  - minister

Bbking - utenriksminister

Oldboy - diktatoraspirant og nestleder

Zomby - kultur og justisminister

Spiralis- livvakt for Nasse Nøff, og Komponenten

Ivar Løkken- Legaliseringsminister

Boffen- overvåkingsminister

Parelius - minister for tåkeprat og  new-speak

Thomas1- bohem/anarkistminister

BT –  noen ønsker?

Affa-  noen ønsker?

Lomt – du skal få prøve deg som  helseminister

Tkr- elektrostatminister

Noen kan få jobben som røre- og kakeminister, hvem vil ha den?

Uff dette var en hard og krevende start…tror jeg må legge meg nedpå litt.
Bør vi ikke nominere Affa til en ministerpost som har ansvar for innvandring, integrering og sysselsetting?

Komponenten

Hi-Fi freak
Ble medlem
18.08.2005
Antall liker
6
Ja Honkey har mye å lære Parelius...både av deg og av meg.

Jeg bruker heller ikke mye tid på å beundre min naturlige skjønnhet, det får andre ta seg av..  ;D

Affa har fått tilbudet å velge selv, men om noen har en god plass så kom med det.

Honkey_Chateau

Hi-Fi freak
Ble medlem
05.01.2006
Antall liker
0
Ja Honkey har mye å lære Parelius...både av deg og av meg.

Jeg bruker heller ikke mye tid på å beundre min naturlige skjønnhet, det får andre ta seg av..  ;D

Affa har fått tilbudet å velge selv, men om noen har en god plass så kom med det.
Ja den dagen jeg ikke har mer å lære, det er den dagen jeg (ikke) hører gassflammende omslutte mitt bleke legeme.... Selvsagt har både Pomponenten og Karelius ( ;) ) lært meg en masse allerede, og det vil de sikkert fortsette med. De som ikke er villige til å lære noe av sine medmennesker er ikke de som oppfatter verden klarest, vil jeg hevde.
La meg flat i tegning-konflikten? Da har jeg tydeligvis ikke maktet å formidle mine holdninger tydelig nok. La oss bare enes om at det finnes flere veier til Rom. Ikke innrømme mine feil? Bevares, da har jeg tydeligvis begått enda en feil! Beklager, beklager igjen. Men nå får det være nok beklagelser. Ydmykhet er en dyd, men den må balanseres. Jeg finner meg som sagt ikke i å bli hengt ut i gapestokken av mine egne kolleger. Stasministeren bør se til å holde slike utfall til interne møter, alternativet blir mytteri!

Honkey

Komponenten

Hi-Fi freak
Ble medlem
18.08.2005
Antall liker
6
Sorry Donkey, det var ikke meningen å henge deg ut, jeg oppfatter dette som kammerset jeg, da de som opptrer her stort sett har en ministerpost, men jeg innser at det kanskje ikke er godt nok. Du er en kjempe-kjempe-flink olje og energi-minister, du skal ha all ros for det, men andre områder tror jeg kan bli litt i overkant for et sart og følsomt vesen som deg, der må det hardere hud til. Så det overlater vi til noen andre tror jeg, mens du redder verden for co2 og alskens andre skumle ting?
Det bølgekraftverket var jo interessant, jeg vet jo at også det er en av dine hjertesaker som nå er kommet et skritt videre:
http://www.tu.no/energi/article60322.ece

..og du jobber videre også med solenergi, dette går rette veien det :

http://www.tu.no/energi/article62185.ece

Du skal få kake du, flinke gutten. Så, så ikke grine mere nå…søte, lille vennen min. :-*

Honkey_Chateau

Hi-Fi freak
Ble medlem
05.01.2006
Antall liker
0
Ser og høres bra ut fru Minister, men alvorlig talt; hør her:
Hvem er likestillingsminister? Jeg trenger en til å irettesette deg!
Du beviser nå at menn med myke verdier ses på som "svake", når skal dere kvinner lære at følelser; det er noe menn har og kvinner preiker om! Å innbille seg at den som viser følelser og mykere sider er en svak person, det er det samme som å invitere psykopatien inn i finstua. Lykke til med det. Sånn kreerer man konfliktlinjer og bråk. Jeg vil ha diplomati og forståelse. Svakhet er noe HELT annet, fru Minister!

Honkey

P

Parelius

Gjest
Stol aldri på et stemningsmenneske, Komponenten. De er ephemere eksistenser. Selv blir jeg fraværende i dag; fettsuging av hjernen.

Honkey_Chateau

Hi-Fi freak
Ble medlem
05.01.2006
Antall liker
0
Stol aldri på et stemningsmenneske, Komponenten. De er ephemere eksistenser. Selv blir jeg fraværende i dag; fettsuging av hjernen.
Tiltredes, vi må være forsiktige med de som viser menneskelige trekk! ;)

Ho!

Komponenten

Hi-Fi freak
Ble medlem
18.08.2005
Antall liker
6
Ser og høres bra ut fru Minister, men alvorlig talt; hør her:
Hvem er likestillingsminister? Jeg trenger en til å irettesette deg!
Du beviser nå at menn med myke verdier ses på som "svake", når skal dere kvinner lære at følelser; det er noe menn har og kvinner preiker om! Å innbille seg at den som viser følelser og mykere sider er en svak person, det er det samme som å invitere psykopatien inn i finstua. Lykke til med det. Sånn kreerer man konfliktlinjer og bråk. Jeg vil ha diplomati og forståelse. Svakhet er noe HELT annet, fru Minister!

Honkey
Nå ble du plutselig vel kjepphøy i gjen... Men greit nok, du skal få en likestillingsminister, og han heter Affa, er det noe du er misfornøyd med så ta det opp med han.

Jeg ser ikke på menn med følelser som svake, men jeg ser på de som ikke vil forsvare seg når de blir truet eller angrepet som tafatte, og verre, faktisk farlige. Av og til må man bare stå opp og kjempe imot, ellers blir man høvlet ned, mot udemokratiske krefter hjelper det ikke med dialog.

Kabeldragern

Hi-Fi freak
Ble medlem
13.01.2003
Antall liker
1.241
Sted
Kristiansund
Torget vurderinger
1
Nå har jeg lest nesten hele tråden og er godt informert om HFS-partiets budskap, mål og vyer. Til min store forskrekkelse ser jeg at - konspirasjonsminister - ikke er utnevnt.

Et parti som HFS må ha en slik minister!
.....kan jeg få den taburetten??

Mvh Kabeldragern

S

slowmotion

Gjest
Må jeg også få minne om at meninga-med-livet departementet har ferie...
Da blir det selvfølgelig gjort like lite som ellers.
Dessuten truer underkomiteene med streik pga kronisk hodepine og for liten lønn i fritida.

;)

Komponenten

Hi-Fi freak
Ble medlem
18.08.2005
Antall liker
6
Klart du skal få være konspirasjonsminister Kabeldrager, høres ut som en fin jobb for deg. Hva er dine planer konkret, har du noen fine konspirasjonsteorier vi ikke har hørt før?

Slowmotion lever i den villfarelse at han kan ha ferie hele året... dette er feil!
Alle vi med kronisk hodepine lever i spenning og venter på hjelp, men hva skjer, jo ministeren tar seg god tid... er enda slowere i motionene enn vanlig... om han ikke skjerper seg blir det utskifting.
Se på hva bamseministeren og olje- og energiministeren har fått til og skam deg. Komite'medlemmene dine er bare late.

S

slowmotion

Gjest
Statsministerinnen må ikke glemme at det er meget viktige temaer det forskes på her på depertementet. Her er ingen enkle svar....

Dessuten er flere av underkomitemedlemmene komitemedlemmer på heltid, i opptil flere komiteer og underkomiteer. De har derfor overhode ingen bakkekontakt, har aldri hatt vanlig arbeid og mangler som sagt desverre enhver kontakt med virkeligheten. Kontaktvanskene er derfor nesten uoverkomlige. Dessuten har mange av dem forsvunnet på en studietur til syden, betalt av departementet.
Siden vi ikke helt vet hvor ( eller hvem) de er, trenger vi større bevigninger fra statsministerinnen, så vi kan forske videre på hvordan vi kan finne en løsning på konfliktene innen departementet. Jeg trenger også en studiehytte ved sjøen, der vi kan forske videre på hodepineproblemet.

Mvh  8)

el_mariachi

Hi-Fi freak
Ble medlem
28.11.2002
Antall liker
397
I forsvarsdepartementet arbeides det for tiden med å finne en løsning for å lengst mulig slippe å ta standpunkt til hvilket jagerfly det norske forsvaret skal få. (Eurofighter eller JSF)

Videre er det nedsatt komite til å utrede hvordan vi best skal forsvare norge mot konspirasjoner, dette ble nødvendig da det formelig renner inn rapporter om mulige konspirasjoner fra det mildt sagt paranoide konspirasjonsdepartementet med den om mulig enda mer paranoide konspirasjonsministeren i spissen.

Kabeldragern

Hi-Fi freak
Ble medlem
13.01.2003
Antall liker
1.241
Sted
Kristiansund
Torget vurderinger
1
Klart du skal få være konspirasjonsminister Kabeldrager, høres ut som en fin jobb for deg. Hva er dine planer konkret, har du noen fine konspirasjonsteorier vi ikke har hørt før?
Takk for utnevnelsen, Prime!

Om jeg ikke finner noen gode nye konspirasjoner, skal jeg nok alltids komme opp med noe... følg med!

Konspirasjonsminister Kabeldragern, KK

Kabeldragern

Hi-Fi freak
Ble medlem
13.01.2003
Antall liker
1.241
Sted
Kristiansund
Torget vurderinger
1
Konspirasjonsministerens kontor.

Programerklæring:

- Konspirasjonsteoridemokratisering; dvs. demokratisk avstemming av verdens konspirasjonsteorier, hvem er feil og hvem er rett.

- Konspirasjonskonkretisering; dvs. først og fremst bevisstgjøring av at det er forskjell på konspirasjonsteorier og konspirasjoner, hva er teorier og hva er konspirasjoner.

- Organisering av konspirasjonsteorier; 10-på-topp i verden, 10-på-topp i Norge. Herunder også de minst kjente konspirasjonsteoriene; her kan en faktisk selv bidra til å videreutvikle teoriene!

- Starting av nye konspirasjonsteorier. Her vil Konspirasjonsministeren be om forslag for framlegging; lokale HFS-konspirasjonsteorier, Norske ”Se og Hør” konspirasjonsteorier eller verdensomspennende (huff, her ble jeg lei av å skrive ”konspirasjonsteorier”)

- Overordentlig målsetting: Skape en konspirasjonsteori som kan vokse seg sterk og kraftfull her på HFS.

Konspirasjonsminister Kabeldragern

P.S. Skulle gjerne hatt en statssekretær.

lomt

Hi-Fi freak
Ble medlem
09.12.2005
Antall liker
3
Sted
Stavanger
Alle vi med kronisk hodepine lever i spenning og venter på hjelp, men hva skjer, jo ministeren tar seg god tid... er enda slowere i motionene enn vanlig... om han ikke skjerper seg blir det utskifting.
Har vi en kronisk hodepineminister?
Eller sorterer det under helseministeren?

Komponenten

Hi-Fi freak
Ble medlem
18.08.2005
Antall liker
6
Jeg har forstått det sånn at alle damer har kronisk hodepine, så da kan jo ikke jeg være dårligere (det stemmer jo ikke, men ikke si det til noen, du har vel taushetsplikt lomt?)

Konspirasjonsministeren er i full gang , dette er bra!
Forslag til egen konspirasjonsteori (ja det er et fryktelig ord å skrive, tror vi innfører forkortelsen KT med en gang) skal jeg tenke litt på, tror ikke det bør dreie seg om noe med kabler, da er denne regjeringen historie før vi er skikkelig i gang.

10 på topp lister er bra, avtemning likeså, dette ser jeg frem til. Du trenger en sekretær, Slowmotion har noen håpløse komitémedlemmer, mulig du kan få skikk på en av disse?
Han har virkelig klart å hanke inn en dustete gjeng, de virkelig komplett ubrukelige, her må det grundig opprydning til. De er bare late og vrange Slowmotion, tror vi kvitter oss med hele rukkelet og starter på med ny gjeng, så kan vi få tak i en sekretær i samme slengen . Du har vel lite å gjøre så du kan ta dette du.
En meningen-med-livet-minister skal ligge under åpen himmel langt til fjells og fundere over livet, noen hytte er uaktuelt, i hvert fall ikke før du kommer opp med noen resultater.

Ellers går vi for JSF, må holde oss inne med amerikanerne, ellers kommer de her for å ta oljen vår, og da blir Honkey sur.

Audiophile-Arve

Æresmedlem
Ble medlem
28.11.2002
Antall liker
8.466
Sted
Kysten, Nordvestlandet, argaste nynorskdistriktet
Torget vurderinger
0
Dette er vel eit oppgjer på kammerset? Vi kan vel gå ut frå at ingen andre gidd lese denne tråden enn "Komponentens siste dagers rettferdige?" (mitt framlegg til tittel på vårt minste felles multiplum - Soria Moria er opptatt, veit de..)

Eg vil ha TO statssekretærar. Var stad å høyrde på ein her for litt sidan. Ser ut til å vere lydige folk......finn trufaste disiplar til oss, komponent, er du snill.

Honkey_Chateau

Hi-Fi freak
Ble medlem
05.01.2006
Antall liker
0
Med denne utvikliingen vil vi få et kaos av en regjering; den bare vokser og vokser! Så klager vi på våre politikeres for store byråkrati! Makan!
Ikke så slepphendt, Fru Stasminister! Pass deg så vi ikke får en kjempebyråkrati som ikke får gjort en dritt!
KT-minister!

Honkey

Komponenten

Hi-Fi freak
Ble medlem
18.08.2005
Antall liker
6
Med denne utvikliingen vil vi få et kaos av en regjering; den bare vokser og vokser! Så klager vi på våre politikeres for store byråkrati! Makan!
Ikke så slepphendt, Fru Stasminister! Pass deg så vi ikke får en kjempebyråkrati som ikke får gjort en dritt!
KT-minister!

Honkey
Trenger vi en oppryddingsminister synes du? Jo, det er en del daukjøtt her, vedheng som ikke gjør noe, men hvem skal vi kvitte oss med? Ekskluderingsministeren har ikke gjort noe, men han burde kanskje komme seg i sving nå? Legaliseringsminister trenger vi vel heller ikke egentlig.. uff for en gjeng, lurer på om jeg burde emigrere til et sted med litt enklere mennesker å samarbeide med.. Og nå vil Arve og ha sekretærer, kan ikke folk gjøre noe selv, de er jo verre enn ungene mine som sitter ved bordet og hyler på drikke i stedet for å finne det selv...
Nå må jeg hvile meg igjen, dette tar på ... :'(

oddgeir

Hi-Fi freak
Ble medlem
24.10.2005
Antall liker
10
...,  de er jo verre enn ungene mine som sitter ved bordet og hyler på drikke i stedet for å finne det selv...
Nå må jeg hvile meg igjen, dette tar på ...  :'(
Hvorfor er lunchen forsinket? Jeg er sulten.

Komponenten

Hi-Fi freak
Ble medlem
18.08.2005
Antall liker
6
Hvorfor er lunchen forsinket? Jeg er sulten.

Den er ikke forsinket, det var bare du som forsov deg. Jeg er mett jeg nå, og som nevnt så skal jeg hvile meg, ikke forstyrr.

K

kbwh

Gjest
Sikre kilder melder at Stasministeren klatrer i gardinene på kontoret sitt, akkurat slik som Sjövall & Wahlöös rikspolitisjef.

Ikke forstyrr.

A

Affa

Gjest
Programerklæring

Ingen mennesker ingen problemer
Ingen innvandrere ingen problemer

Fritt etter JS

Komponenten

Hi-Fi freak
Ble medlem
18.08.2005
Antall liker
6
Klatrer i gardinene..? Neida, prøvde bare å få ned igjen en litt forskremt Honkey som hadde gjemt seg oppe på gardinstangen i tilfelle amerikanerne skulle komme.

Affa du er likestillingsminister, da kan du ikke fjerne alle menneskene, ett sted går grensen for hva jeg kan tillate. Du må likestille Honkey, han føler seg visst litt undertrykt.

Honkey_Chateau

Hi-Fi freak
Ble medlem
05.01.2006
Antall liker
0
Klatrer i gardinene..? Neida, prøvde bare å få ned igjen en litt forskremt Honkey som hadde gjemt seg oppe på gardinstangen i tilfelle amerikanerne skulle komme.

Affa du er likestillingsminister, da kan du ikke fjerne alle menneskene, ett sted går grensen for hva jeg kan tillate. Du må likestille Honkey, han føler seg visst litt undertrykt.
Stønn. Spar ironien, Fru S-min.
Gardiner interesserer meg midt der du veit. Se til å få i gang en seriøs dialog med dine udersåtter nå, før en av dem, han som er så jævla myk at han ikke står opp mot noen ting, begår mytteri og blir kvitt hele kjærringveldet! Det ser ut som om fru ministeren ikke ser alvoret i splittelsen innad i sin egen regjering!

honk

A

Affa

Gjest

Min Fører.
Beklager, trodde det var Integreringsminister.

Komponenten

Hi-Fi freak
Ble medlem
18.08.2005
Antall liker
6
Personlig velger jeg da heller å sitere vår egen Guds tidligere utsendte medarbeider, selveste Pave Innocentius:

[glb]KVINNEN ER ET ONDSKAPSFULLT OG UFULLKOMMENT DYR![/glb]

Honkey :D

...og etter dette tror du at du skal behandles med silkehansker..? :mad:

Affa, vi har allerede en integreringsminister, Oddgeir, tror nok at han vil gjøre en god jobb.

Men jeg tviler ikke på at du vil gjøre en glimrende jobb for ditt departement... vi venter alle i spenning. :D

B

bamsemann

Gjest
Ettersom jeg er på en verdensomfattende reise som bamseminister har jeg tatt meg ut et transportmiddel.

Det er litt hysj hysj , da det ikke er godkjent av vår kjære sjef... :eek:

bamsemann.. :)

Topp Bunn