HFS partiet

Kabeldragern

Hi-Fi freak
Ble medlem
13.01.2003
Antall liker
1.241
Sted
Kristiansund
Torget vurderinger
1
Splid og skittenkast innad i regjeringen! Flott!! Trenger ikke lete lenge for å finne grobunn til en skikkelig intern konspirasjon... skal vi se... noen som tilsynelatende vil ta makten i regjeringen og vippe StatsKomponenten av makten på en slik måte at hun får mer sympati og styrker sin stilling. Jeg som er Konspirasjonsminister blir utpekt til syndebukk fordi jeg har en polakk som statssekretær (kvinnelig sådan) som i en overgangsperiode fikk betalt vekselsvis "in-natura" og svart. Ergo setter jeg verdensrekord i statsrådtid, 1 dag! Eller var hun egentlig polakk statssekretæren min...? Eller er det hele bare tull?! Statskomponenten kan ikke gjøre slikt! Og er det noen som vil Staskomponenten til livs....hvem?

KK

B

bamsemann

Gjest

Til komponenten.. du er en fantastisk statsminister ;)

Da er vel limon grei tenker jeg.... ::)

bamsemann.. :)

Kabeldragern

Hi-Fi freak
Ble medlem
13.01.2003
Antall liker
1.241
Sted
Kristiansund
Torget vurderinger
1
Kanskje det er bamsminister som er ute i verden i de engere kretser og bygger nettverk for å overta makten i HFS? Det virker nesten slik..!

Komponenten

Hi-Fi freak
Ble medlem
18.08.2005
Antall liker
6
Bamseministeren har skjønt det han... ;)
Klart du kan beholde bilen, og så kan jo jeg få sitte på?

Noen som vil meg til livs..? Tror ikke det, dessuten har jeg livvakt, så jeg er så trygg så når Spiralis passer på... tror jeg...kanskje...? ???

B

bamsemann

Gjest
Bamseministeren har skjønt det han...  ;)
Klart du kan beholde bilen, og så kan jo jeg få sitte på?

Noen som vil meg til livs..? Tror ikke det, dessuten har jeg livvakt, så jeg er så trygg så når Spiralis passer på... tror jeg...kanskje...?  ???
Selvfølgelig kan du få være med på tur komponenten ;)

Pink_Panther

Æresmedlem
Ble medlem
23.03.2006
Antall liker
10.827
Jeg begynner å nære mistillit til stasministeren. I en annen tråd forsøker hun å gi meg bort. Til Affa !!! :eek:
For at jeg skal gjenoppta tilliten til henne må det kraftig smisking til.

Honkey_Chateau

Hi-Fi freak
Ble medlem
05.01.2006
Antall liker
0
...og etter dette tror du at du skal behandles med silkehansker..?  :mad:

Bevares.. også jeg som trodde Fru Stasministeren var positiv til sin kristne kulturbakgrunn? Jeg har selvsagt ikke noe til felles med slike holdninger; det er kun et sitat av med historisk verdi, sagt av en fremstående pave i forrige årtusen. Man kan ikke tillegge sitater å være undertegnedes meninger!

Honkey

B

bamsemann

Gjest
Nå kommer jentebrigaden....

De lurte på om det var iq test ved inntaket ...

Dette må vel el_mariachi ta tak i...

Skal vi ha jentebrigade?????

Komponenten

Hi-Fi freak
Ble medlem
18.08.2005
Antall liker
6
Bevares.. også jeg som trodde Fru Stasministeren var positiv til sin kristne kulturbakgrunn? Jeg har selvsagt ikke noe til felles med slike holdninger; det er kun et sitat av med historisk verdi, sagt av en fremstående pave i forrige årtusen. Man kan ikke tillegge sitater å være undertegnedes meninger!

Honkey
Ņ du bare siterer men er ikke enig med budskapet? … Ja vel. Vel nå ser ikke jeg paven som bakgrunn for vår kristne kulturbakgrunn, han har ikke noe med vår religion å gjøre her til lands.
Men for all del, det finnes mange “kloke” menn som har sagt mye fint opp igjennom årene, så det er sikkert mye å ta av.

Jeg prøvde da ikke å gi deg vekk Pinki, bare låne litt... Og du og Affa er jo uløselig knyttet til hverandre nå gjennom å være de suverene vinnerne av vår store HFS-avstemning, så dere kan trygt vandre gjennom livet hånd i hånd og vite at dere er kremen, ingen over , ingen ved siden.

Jentebrigade, ja vel, gjerne det. Men pass dere nå, så de ikke tar dere, siste skanse er i ferd med å falle, jentene blir vel snart best her og… ;)

A

Affa

Gjest
Jenter er best på hva?
De fungerer ikke under press
De får spiseforstyrrelser hvis du sier ”bolla” til dem
De regner trygd som arbeid
De puler med hva som helst bare det er eksotisk
De klager når det eksotiske tar med seg avkommet tilbake til jungelen
De bryter sammen hvis de ikke får en pose søtsaker hver dag
De er selvdestruerende, ete, slanke, ete, slanke osv
De forfaller raskt
De har dårlige analytiske egenskaper
De tror på julenissen og romvesen

Nei, kjøkkenbenken kaller.

Honkey_Chateau

Hi-Fi freak
Ble medlem
05.01.2006
Antall liker
0
Noe sier meg at fru ministeren har ansatt en likestillingsminister det kan bli noe kontrovers omkring

Ho

Komponenten

Hi-Fi freak
Ble medlem
18.08.2005
Antall liker
6
Definitivt en likestillingsminister som er ”nokke for seg sjøl” ja…

Men dette skal gå bra, om han nå klarer å løsrive seg litt fra kjøkkenbenken skal vi nok få han på rett kjøl.

Jenter er best på skolen Affa, i nesten alle fag.
Jenter/kvinner tåler stress bedre enn menn, jenter tar ikke så ofte livet av seg som gutter. Jenter kunne godt hatt litt mer selvtillit, der er menn helt klart bedre, men uten grunn. Mulig kvinner forfaller raskt, det er vel helst øyet som ser, men de lever også lengre.
Dårlige analytiske egenskaper, det var nytt for meg.
Det eksotiske tror jeg er rimelig jevnt fordelt, ellers bærer du preg av å ha noen fordommer, men det skal vi nok få rettet opp i.
Nissen gir gaver til de som tror på ham, om dere ikke tror blir det mer på oss. :)

Honkey_Chateau

Hi-Fi freak
Ble medlem
05.01.2006
Antall liker
0
Definitivt en likestillingsminister som er ”nokke for seg sjøl” ja…

Men dette skal gå bra, om han nå klarer å løsrive seg litt fra kjøkkenbenken skal vi nok få han på rett kjøl.

Jenter er best på skolen Affa, i nesten alle fag.
Jenter/kvinner tåler stress bedre enn menn, jenter tar ikke så ofte livet av seg som gutter. Jenter kunne godt hatt litt mer selvtillit, der er menn helt klart bedre, men uten grunn. Mulig kvinner forfaller raskt, det er vel helst øyet som ser, men de lever også lengre.
Dårlige analytiske egenskaper, det var nytt for meg.
Det eksotiske tror jeg er rimelig jevnt fordelt, ellers bærer du preg av å ha noen fordommer, men det skal vi nok få rettet opp i.
Nissen gir gaver til de som tror på ham, om dere ikke tror blir det mer på oss. :)
Du fremstår her som svak, fru minister, i det du åpenbart fraterniserer og øsnker dialog med ekstremister! :D

Ho!

A

Affa

Gjest
Skolen er i dag skreddersydd svake kvinneverdier og således sliter guttene. Guttene er fratatt sine våpen i kamp med jente. Ikke får de bruke sin overlegne evne til å skaffe oppmerksomhet og ikke får de være fysiske (til tross for at jentene er tyngre og kraftigere)

Jenter er ikke best i realfag som i virkeligheten er det eneste som teller. De klarer heller ikke omsette sine nypuggede kunnskaper i praksis.

Kvinnelige studenter resulterer i nivåsenkning, fjerning av eksamener etc, da de ikke takler press og store kunnskapsmengder. De praktiserer gjenkjenning, ikke forståelse.

Gutter klarer å ta livet av seg selv. Jenter ønsker bare oppmerksomhet og sex

Kvinner har klokketro på sine udiagnostiserbare ”sykdommer” med tilhørende ”alternative” behandling

Honkey_Chateau

Hi-Fi freak
Ble medlem
05.01.2006
Antall liker
0
Skolen er i dag skreddersydd svake kvinneverdier og således sliter guttene. Guttene er fratatt sine våpen i kamp med jente. Ikke får de bruke sin overlegne evne til å skaffe oppmerksomhet og ikke får de være fysiske (til tross for at jentene er tyngre og kraftigere)

Jenter er ikke best i realfag som i virkeligheten er det eneste som teller. De klarer heller ikke omsette sine nypuggede kunnskaper i praksis.

Kvinnelige studenter resulterer i nivåsenkning, fjerning av eksamener etc, da de ikke takler press og store kunnskapsmengder. De praktiserer gjenkjenning, ikke forståelse.

Gutter klarer å ta livet av seg selv. Jenter ønsker bare oppmerksomhet og sex

Kvinner har klokketro på sine udiagnostiserbare ”sykdommer” med tilhørende ”alternative” behandling
Denne mannen taler som en vaskeekte Imam. Husj! På besøk til Mina med seg! ;)

Honkey

Komponenten

Hi-Fi freak
Ble medlem
18.08.2005
Antall liker
6
Jeg er ikke svak Honkey, jeg har lært av deg og dine at svaret er dialog...

Dere har fått en likestillingsminister dere er fornøyd med antar jeg, om det er slikt som skal til for å holde motet oppe kan jeg leve med det.
Dere må ikke glemme denne mannens høye alder, han vokste opp i en annen tid hvor dette var de vedtatte sannheter. Tidene har forandret seg, men ikke Affas søte lille hode. Han har en streng og noe lat kone, og tror at alle kvinner er som henne. Det er de nok ikke lille Affen, dette skal vi få orden på og komme til enighet om, det sier min kvinnelige intuisjon meg, og den tar sjelden feil. :)

A

Affa

Gjest
Min kone er ikke streng. Hun er dessuten arbeidsom og meget pen. Hun tror heller ikke på magnetismens forbannelser...

A

Affa

Gjest
Denne mannen taler som en vaskeekte Imam. Husj! På besøk til Mina med seg! ;)

Honkey
Jeg hadde ikke orket sexpresset fra henne. Hun ser ut som en gnager.

Honkey_Chateau

Hi-Fi freak
Ble medlem
05.01.2006
Antall liker
0
Eg vil ikkje ha firmabil, men firmabåt. 14,99 meter og STOR motor. med spesialtrosser frå Nordost. Og ein liten lettbåt som går endå fortare.
Men før eg bestiller:
Kva skal vi forresten meine om NOx-avgifta? Er det Honkey som skal ordne dette?
Bevares, vi ligger allerede i tunge forhandlinger om investeringer i megaklassen på velrennomert tysk hydrogenteknologi. NOx blir blott en saga på din kommende båtmotor.
Produksjon av H2 legges mest sannsynlig til det østlige Afrika. Den norske rør og skipsteknologi, be prepared, oppsving på gang!

Honkey

oddgeir

Hi-Fi freak
Ble medlem
24.10.2005
Antall liker
10
Noen av oss har snakket sammen, og mitt nye transportmiddel ble levert fra fabrikken i forrige uke.

Honkey_Chateau

Hi-Fi freak
Ble medlem
05.01.2006
Antall liker
0
Kompo...eh Ærede Øverste Minister... er det ikke påtakelig at noen snakker om jobben sin, mens majoriteten legger sjela i transporten, hva skal disse egoboosterne i vår regjering? De bryr seg ikke om hva de skal eller hvor de skal gjøre det de ikke vet, men fartøyer skal de ha. Miljøfiendtlige sådanne, sågar.
Skjerping i rekkene, vi sitter i en båt vei ned!

Honkey, miljøkrigeren

P

Parelius

Gjest
Eller i all ydmykhet; jeg kunne greie meg med bildet av dem... om du forstår.

Komponenten

Hi-Fi freak
Ble medlem
18.08.2005
Antall liker
6
Nei nå tar det helt av her... vi går for minibuss, jeg kjører.
Vi kjøper også inn et par el-biler, og en robåt med muligheter for 9.9 påhengs.
Når resultatene begynner å gjøre seg gjeldende skal vi vurdere utviding av bilparken/båtparken, men frem til da kniper jeg igjen pengesekken og alle eventuelel kjøp må dere dekke selv.

Skjønner at det ikke er lett å innrømme at du er en tøffel Affen, men det er klart vi gjennomskuer deg, hvorfor skulle du ellers ha disse underlige meningene du har..?

oddgeir

Hi-Fi freak
Ble medlem
24.10.2005
Antall liker
10
Har du sertifikat?
Hva når vi skal til Pakistan og hente friske lettintegrerte arbeidsføre menn? Skal jeg sitte å riste bak i en minibuss? Hva tar du meg for? :mad:

Komponenten

Hi-Fi freak
Ble medlem
18.08.2005
Antall liker
6
Jada, jeg har sertifikat, har kjørt mye minibuss jeg...

Vi skal ikke hente noen fra Pakistan, hva er det du driver med minister, har noen hjernevasket deg?

Kan du krympe bildene dine litt Affa, nå ble det så bredt her igjen..

B

bamsemann

Gjest
Vi kjøper også inn et par el-biler, og en robåt med muligheter for 9.9 påhengs.
Når resultatene begynner å gjøre seg gjeldende skal vi vurdere utviding av bilparken/båtparken, men frem til da kniper jeg igjen pengesekken og alle eventuelel kjøp må dere dekke selv.

Skjønner at det ikke er lett å innrømme at du er en tøffel Affen, men det er klart vi gjennomskuer deg, hvorfor skulle du ellers ha disse underlige meningene du har..?
Jeg må da få lov til å beholde Limon kjære statsminister?

Vær så snill da :-*

oddgeir

Hi-Fi freak
Ble medlem
24.10.2005
Antall liker
10
Dersom eg får eigen styrmann, kan eg godt ta ein større båt - gjerne med hydrogendrift og barskap og sånt.
Eg har D5L sertifikat. Altså løyve til å føra farkost over 15m. Jeg tar med Strat og Twin og ei kasse med kvit vin til fisken. ;D

Audiophile-Arve

Æresmedlem
Ble medlem
28.11.2002
Antall liker
8.466
Sted
Kysten, Nordvestlandet, argaste nynorskdistriktet
Torget vurderinger
0
Kompo...eh Ærede Øverste Minister... er det ikke påtakelig at noen snakker om jobben sin, mens majoriteten legger sjela i transporten, hva skal disse egoboosterne i vår regjering? De bryr seg ikke om hva de skal eller hvor de skal gjøre det de ikke vet, men fartøyer skal de ha. Miljøfiendtlige sådanne, sågar.
Skjerping i rekkene, vi sitter i en båt vei ned!

Honkey, miljøkrigeren
Kjære deg Honk, eg må då komme meg på jobb - dit fisken bor, veit du.
Er båten stor nok, kan de andre få vere med også. Det ville i så fall vere SAM-ferdsle.

Vi går sjølvsagt inn for at all transport, både av person- gods og gull , skal vere på kjøl!

Så får vi heller grave kanalar langs E6 og sånn.

Sjøkablar vert mi neste sak. Må berre tenkje litt fyrst.

oddgeir

Hi-Fi freak
Ble medlem
24.10.2005
Antall liker
10
Det er sjølvsagt ein slik du tenkjer på.

Swan 82 Paradis.

O

OldBoy

Gjest
Nå blir det for bredt for meg igjen!

Vi må få oss breddeformatreguleringsminister! Med underliggende etater som breddeformatnormeringsetaten, breddeformatkontrolletaten og gjerne breddeformattilbakestillingsetaten. Og kanskje ett og annet direktorat i tillegg.

Topp Bunn