- Ble medlem
- 24.10.2005
- Antall liker
- 10
Ja dette er jo miljøvennlig da. Lite dieselavgift også, men vindavgift kommer nok skal du se. ;DSwan....
Oh wwoooww.. der ble til og med mijøkrigaren revet med!!
Ja dette er jo miljøvennlig da. Lite dieselavgift også, men vindavgift kommer nok skal du se. ;DSwan....
Oh wwoooww.. der ble til og med mijøkrigaren revet med!!
Jeg klarte det helt alene. ;DNå blir det for bredt for meg igjen!
Vi må få oss breddeformatreguleringsminister! Med underliggende etater som breddeformatnormeringsetaten, breddeformatkontrolletaten og gjerne breddeformattilbakestillingsetaten. Og kanskje ett og annet direktorat i tillegg.
Takk for hjelpen!Jeg klarte det helt alene. ;D
Jeg er integreringsminister også vet du. Der er der jeg slår ut håret. 8)Men du er litt urutinert i politikken, skjønner. Du må aldri si at du klarer noe helt alene. Hvordan i all verden skal du få budsjetter du kan sløse med, da, eller noen underliggende etater eller direktorater å herse med??
Det må du ikke si til sjefen. Hun kunne få ideér.Jeg er integreringsminister også vet du. Der er der jeg slår ut håret. 8)
Hva!!!!! Har jeg fått betalt? Langt i fra. Her løper jeg fra møte til møte. Jeg vet ikke hvor mange par sko jeg har slitt ut, men det er ikke få. Bare for å oppleve at man får kritikk for å være lat og uregjerlig?mange svin på skogen her som bare er med og får betalt, uten å yte, skammelig egentlig.
Vi må snart ha en ministeropprydding ja, jeg klarer snart ikke å holde styr på alt dette, mange svin på skogen her som bare er med og får betalt, uten å yte, skammelig egentlig.
Ikkje rettare eg veit, skal vantrudepartementet vere ledigt. Det høyrest ut som om dette kunne vera noko for deg. Konditorfarge ???Dersom eg får vere kvitvinsminister, vil eg snarast råd forby kvitvin. Eventuelt forlange at flaskene tilsetjast raud konditorfarge.
Et klokt valg, om jeg skal si det selv. Vi sender styrker til Irak og Afghanistan snarest, og bryter alle forbindelser med palestinerne.Bbking - utenriksminister
Med 3 k-ar?1. "Homodekkk" er vedtatt inn i ordboken for opplyste mennesker.
1. Anar vi ei viss favorisering her?1. Ja men kjære Oddgeir, (....)du ser jo hvordan de er
Du er litt negativ for tiden synes jeg, klart du ikke skal i lastrommet, du skal få være i styrehuset du, god plass der. Hvordan blidgjør man en liten tigergutt? Skal jeg klø deg bak øret?
2. Dere er kommet til en konklusjon Slowmoiton vel, vel. Har dere vurdert om masing kan være en medvirkende årsak her, tror ofte slike problemer er mer komplekse enn de først kan fortone seg. Konklusjonen sutring er for lettvindt, jeg kjøper ikke den, her må det grundigere forskning til.
3. Hytte meg her, og fly meg der, stakkars Victor Normann fikk et svære rabalder bare på grunn av et flygel han, synes dere er vel kravstore jeg.
4. Meningen med livet og kabeldepartementet må gjerne ha møte, bare det ikke blir bråk. Hvitvinsforbud kommer vel inn under antilegalisering og er legaliseringsdepartementet sin jobb, du har da vel nok å gjøre A-Arve det blir ikke flere poster på deg.
5. ... jeg prøvde bare å redde han. Jeg har i grunn et noe anstrengt forhold til gardiner og prøver etter beste evne å holde meg (...)jeg prøvde som sagt bare å redde en venn.
6. Homodekkk er en gren innen kkk, hvor de skal ta homoer, du burde skjønt det.
1. Man har da sine favoritter1. Anar vi ei viss favorisering her?
2. Kven har det pedagogiske ansvar i regjeringa? Dette verkar litt suspekt, tykkjer eg.
3. Det er sant - kan eg få ha mitt eige danseband? Full instrumentering, og garantert spelejobb kvar fredag på slottet?
4. Ein skal ha kvitvin til fisk, seiest det. Altså mitt departement.
5. Som leiar for regjeringa er ikkje dette di oppgåve, vel?
6. OK, har så lite greie på sånt. Må vere Affa sitt dept...
Nuvel? Snakker du om meg eller deg? I mitt departement er det intet som heter "fremmedord"; det er et contradictio in adjecto, hvis vi forstår dette som "er et fremmed ord". Ingen ord er meg fremmed. Og hvis det var meg "fremmed", så ville det ikke eksistere. Altså, du snakker her egentlig ikke om meg, men andre (f.eks. deg selv og hun andre med hodepinen). Dette er en variant av å være honkey! Dette viser bare hvilket bunnsolid arbeid som gjøres av ministeren.Parelius = godt og sant og sånn...? Jeg ville vel mer si at det betegner en person som putter inn så mange fremmedord og snirklete vendinger det er mulig i løpet av kort tid, med det mål for øyet å si masse for å forvirre sine omgivelser, uten å si noe som egentlig betyr noe. Tidligere hadde vi synonymet "Brundtland" for øvrig.
1. Ja, tenkte eg det ikkje!1. Man har da sine favoritter…
2. Jeg har det overordnede ansvaret, det blir som jeg sier.
3. Trøste og bære… Arve da…
4. Du ville jo fjerne hvitvinen… Arve da..
5.Jeg tar på meg så mange slags oppdrag jeg.
Likestillingsministeren sliter på hjemmebane, vi får ha forståelse og medfølelse for det. Affen er litt ape han og ja, ingen tvil om det.
Bra det ikke bare er jeg som sliter med å forstå Parelius, han får meg virkelig til å lure på om jeg er dum både titt og ofte..![]()
Sei meg, heiter det ikkje "ålmenta"? eller er eg heilt på jordet?5. ..skjerme deg mot almogen?
130 kronerssprørsmålet?Sei meg, heiter det ikkje "ålmenta"? eller er eg heilt på jordet?
Nå er det vel strengt talt helg, hvilket betinger en smule heving av nivået. Tør jeg antyde minimum 150, sånn til helgebruk mener jeg? 8)(Rødvin til minst 130 kroner kan oversendes til undertegnede snarest.)
Rolig nå!!Et parti som bygger på teori og ufulstendige hifi-politiske modeller, tror jeg ikke vil leve lenge. Vi får gjøre som kristenfolket: Danne flere menigheter avhengig av hva vi tror på...
HiFi er jo et "samfunn" med mange "politiske" meninger, og det i seg selv vil være grunnlag for flere partier.
Da kan vi jo danne:
Teoretistisk venstre parti.
Det Objektistiske folkepartiet
Placebistisk Sentralparti
Rørpartiet
Ekstremistisk Rørparti
Rød Transistorallianse
Det Kristelige Musikkpartiet
Det Muslimske Skrikende Mellomtonepartiet
Nøytralistene
for å nevne noen...
Vidar
Côte de Beaune-Villages. Slike uttrykk bringer min ustødige tanke til Lyon i andre halvdel av -73, hvor jeg tilbragte min tid som støvkoster på en teppebedrift. Der lærte jeg å drikke vin fra klokken 12 formiddag, ta en konjakk og fransk kaffe, sammen med mine mange Gauloises.. Det var disiplin og innsats den gang. Ellers kommer jeg ihu en flott variant av en norsk au pair som var stasjonert i Sveits (Lausanne), og som tok ivrige turer ned til mitt 10 kvadrats hi med en vask av jern og manglende dørstokk som slapp snø inn i rommet noen dager. Lukten av hennes parfyme henger stadig igjen i den høyhalsete blå vintergenseren min mor strikket meg i -70. Jeg tar den fremdeles av og til på i harde vinterkvelder på min vei til ølposten. Det hender også at jeg sommerstid stikker nesen ned i skufffen med klær, og beruser meg på lukten av hin tiders skjønnhet. Tro hvor hun er nå? Kanskje skal jeg trekke korken av en fransk, og lete henne opp. Gjester må man jo ha...Nå er det vel strengt talt helg, hvilket betinger en smule heving av nivået. Tør jeg antyde minimum 150, sånn til helgebruk mener jeg? 8)
Siden vi (min hustru og jeg) får gjester i aften, og en velanrettet kalv skal fortæres, går tankene mot en Côte de Beaune-Villages 2002.![]()
Kan hun ha flyttet til Bergen, og klatrer i gardiner? ;DTro hvor hun er nå? Kanskje skal jeg trekke korken av en fransk, og lete henne opp. Gjester må man jo ha...
Skremmende! Jeg tar hele flasken selv, kanskje...Kan hun ha flyttet til Bergen, og klatrer i gardiner? ;D
Er du turist?Jeg styrer mine skritt mot Aker Brygge. Det er helg.
Skål.
Skremmende! Jeg tar hele flasken selv, kanskje...
Kan vi ha eit fellesmøte mellom meininga-med-livet- og kabeldepartementet snarast?
Hvis fru Kompostatsministerinnen ønsker mer forskningDere er kommet til en konklusjon slowmotion&;vel, vel. Har dere vurdert om masing kan være en medvirkende årsak her, tror ofte slike problemer er mer komplekse enn de først kan fortone seg. Konklusjonen sutring er for lettvindt, jeg kjøper ikke den, her må det grundigere forskning til.
Nei, ikke her og der, men ved sjøen....Hytte meg her, og fly meg der,
Kabelministeren og meninga-med-livetministeren bråker da aldri, kjære fru Kompestatsministerinne, det er da selvklart....... vi er jo begge interessert i å kommeMeningen med livet og kabeldepartementet må gjerne ha møte, bare det ikke blir bråk.
Større løyvingar til fornuftige ting, sjølvsagt.....Javisst. Har du noe spesielt i tankene?
![]()
For å være helt ærlig så tror jeg rett og slett dette hodepineproblemet er en myte... de gangene jeg har vondt i hodet har det derimot gjerne noe med alkohol å gjøre, så det hjelper definitivt IKKE med mer øl.Hvis fru Kompostatsministerinnen ønsker mer forskning
er det bare å si ifra, men da trenger vi større bevilgninger. Praktiske forsøk må til, og for å oppnå et statistisk godtagbart resultat trenger vi også et vist antall forsøkspersoner.....og en dertil egnet hytte ved sjøen..... og mere øl........
Nei, ikke her og der, men ved sjøen....
Svaberg, måkeskrik og bølgeskvulp virker vistnok positivt på hodepinepasientene.....samt mere øl.....
Kabelministeren og meninga-med-livetministeren bråker da aldri, kjære fru Kompestatsministerinne, det er da selvklart....... vi er jo begge interessert i å komme
hodepineproblemet til livs, det øker jo livskvaliteten...
![]()
Men kjære fru Statsminisiterinne, vi her på departementet har jo allerede kommet med en konklusjon på problemet, det var jo Statsministerinnen selv som ivret for videre forskning!
Denne vingling frem og tilbake av Statsministerinnen
virker meget forvirrende, er det kvinnelig logikk vi blir utsatt for her?
;D
Nei, jeg er ikke turist, men må man så må man. ;DEr du turist?
Oslofolk har ingen ting på Aker brygge å gjøre. Makan til glorete harrystrøk må du til Kanariøyene for å finne.