HFS partiet

oddgeir

Hi-Fi freak
Ble medlem
24.10.2005
Antall liker
10
Swan....
Oh wwoooww.. der ble til og med mijøkrigaren revet med!!
Ja dette er jo miljøvennlig da. Lite dieselavgift også, men vindavgift kommer nok skal du se. ;D

oddgeir

Hi-Fi freak
Ble medlem
24.10.2005
Antall liker
10
Nå blir det for bredt for meg igjen!

Vi må få oss breddeformatreguleringsminister! Med underliggende etater som breddeformatnormeringsetaten, breddeformatkontrolletaten og gjerne breddeformattilbakestillingsetaten.  Og kanskje ett og annet direktorat i tillegg.
Jeg klarte det helt alene. ;D

O

OldBoy

Gjest
Jeg klarte det helt alene. ;D
Takk for hjelpen!

Nå er det ikke jeg som utnevner ministre, men jeg kan gjerne foreslå at sjefen utnevner deg til breddeformatreguleringsminister.

Men du er litt urutinert i politikken, skjønner jeg. Du må aldri si at du klarer noe helt alene. Hvordan i all verden skal du få budsjetter du kan sløse med, da, eller noen underliggende etater eller direktorater å herse med??

oddgeir

Hi-Fi freak
Ble medlem
24.10.2005
Antall liker
10
Men du er litt urutinert i politikken, skjønner. Du må aldri si at du klarer noe helt alene. Hvordan i all verden skal du få budsjetter du kan sløse med, da, eller noen underliggende etater eller direktorater å herse med??
Jeg er integreringsminister også vet du. Der er der jeg slår ut håret. 8)

O

OldBoy

Gjest
Jeg er integreringsminister også vet du. Der er der jeg slår ut håret. 8)
Det må du ikke si til sjefen. Hun kunne få ideér.

Som at det for eksempel går an å ha en masse departementer uten å måtte ha tilsvarende antall ministerposter. I så fall må vi få oss en ministerpost for kompensasjon til ministre som blir overflødige på grunn av ministereffektivisering.

Komponenten

Hi-Fi freak
Ble medlem
18.08.2005
Antall liker
6
Vi kan beholde limoen til best bamsemann, statsbesøk og sånn, men ikke tullekjøring.

Båt, vel seilebåt må vel gå bra, miljøvennlig det... fiskebåt og...?

...er denne bra nok?

Om folk bare kunne hatt litt kontroll over seg selv trenger vi ikke breddeformatminister, nå er det Affa som må ordne opp, hvor ble han av, tar han oppvasken?

Vi må snart ha en ministeropprydding ja, jeg klarer snart ikke å holde styr på alt dette, mange svin på skogen her som bare er med og får betalt, uten å yte, skammelig egentlig.

oddgeir

Hi-Fi freak
Ble medlem
24.10.2005
Antall liker
10
mange svin på skogen her som bare er med og får betalt, uten å yte, skammelig egentlig.
Hva!!!!! Har jeg fått betalt? Langt i fra. Her løper jeg fra møte til møte. Jeg vet ikke hvor mange par sko jeg har slitt ut, men det er ikke få. Bare for å oppleve at man får kritikk for å være lat og uregjerlig?
Ikke fikk jeg mitt eget fly engang. Og nå vil Kompen at jeg skal sitte i lasterommet til en skitten, fiskeslobefengt tråler?
Hva med Armanidressen min da?

Jeg forlanger å bli blidgjort. 8)

S

slowmotion

Gjest
Vi må snart ha en ministeropprydding ja, jeg klarer snart ikke å holde styr på alt dette, mange svin på skogen her som bare er med og får betalt, uten å yte, skammelig egentlig.

Fysjom.......

Forøvrig er hodepinekomiteene ferdige med arbeidet sitt,
med den klare konklusjon at den berømte hodepinen som kvinner
ofte klager over på kveldstid bare er sutring, og derfor ikke noe å ta alvorlig.
Dette vil vi i meninga-med-livet departementet betegne som et stort og oppsiktsvekkende fremskritt som vil fremskynde en varig løsning på hodepineomkveldennårgubbenvilogkjerringaikkevilproblemet.

Ettersom vi i meninga-med-livet departementet kan vise til slike gode og oppsiktsvekkende resultater går jeg ut ifra at den studiehytta ved sjøen
snart blir en realitet?

;)

oddgeir

Hi-Fi freak
Ble medlem
24.10.2005
Antall liker
10
Dersom eg får vere kvitvinsminister, vil eg snarast råd forby kvitvin. Eventuelt forlange at flaskene tilsetjast raud konditorfarge.
Ikkje rettare eg veit, skal vantrudepartementet vere ledigt. Det høyrest ut som om dette kunne vera noko for deg. Konditorfarge  ???

P

Parelius

Gjest
"Homodekkk" er vedtatt inn i ordboken for opplyste mennesker.
"Gardinape" er fra i dag synonymt med "Statsminister med egenskapen hodepine" i ordboken for internt vokabular. Det tidligere uttrykket "Bondevik" er nå slettet.
"Oddgeir" er den nye benevnelse for vin av superiør kvaltiitet i prisklassen over 130 kronasjer. Når en tar en Oddgeir, så har en altså brukt sparekontoen til smertefull ganevellyst. I overført betydning kan en også snakke om at en i kvinnrelaterte saker "tok en Oddgeir", dvs, altfor dyrt kvinnfolk.
"Affa" er det nye uttrykket for "jeg forstår ikke, men er helt sikker på at jeg er usikker mht. om jeg er enig eller uenig".
"Løkken" er nå å forstå som "binært system" eller "tenkning i dikotomier".
"Honkey" er benevnelsen på tilstanden vi har når vi sier "ja, men jeg mener nei, eller kanskje jeg mener ja og sier nei". Slik sett kan "Honkey" også betegne mellomrommet, altså det som er mellom en Løkken. Hvis nå "Løkken" er de eksisterende polene (de binære ekstermitetene), så er "en Honkey" det som er imellom. I overenstemmese med gammel språkbruk, blir da "Honkey" det samme som "interesse". "En Løkken" er da ikke en interesse, men "desinteresse". Det siste stemmer ikke helt, men bevilgningene er for stakkarslig til at vi greier noe bedre.

Det arbeides også med å få inn "Parelius" som et ny kortform for treenigheten "det vakre, gode og sanne". Ordet er spesielt tenkt velegnet i de situasjoner hvor kvinnens slørete dådyrsøyne synes å utrykke en form for jordisk ekstase. Tanken er å få utviklet det videre til en form for ekstrem hengivenhet, altså noe religiøst. Den fundamentale trossetning består i "Jeg skal benekte fakta".

Slikt byråkratisk snakk tilside, jeg kunne da gjerne få disse skoene, eller i det minste Goggens bilde av dem? Er ikke det bare rimelig, fru Gardinape? Jeg er så sår på foten, og hodet er nå uten fett.

bber

Hi-Fi freak
Ble medlem
28.02.2005
Antall liker
20
Bbking - utenriksminister
Et klokt valg, om jeg skal si det selv. Vi sender styrker til Irak og Afghanistan snarest, og bryter alle forbindelser med palestinerne.

Komponenten

Hi-Fi freak
Ble medlem
18.08.2005
Antall liker
6
Ja men kjære Oddgeir, jeg har da bakt kake både seint og tidlig, spandert flotte lunsjer har jeg og, men når du stadig forsover deg og ikke dukker opp til avtalt tid, så kan jo ikke jeg akkurat begynne å springe rundt for å finne deg heller, jeg har jo hele resten av gjengen å holde styr på og, og du ser jo hvordan de er…
Du er litt negativ for tiden synes jeg, klart du ikke skal i lastrommet, du skal få være i styrehuset du, god plass der. Hvordan blidgjør man en liten tigergutt? Skal jeg klø deg bak øret?

Dere er kommet til en konklusjon Slowmoiton…vel, vel. Har dere vurdert om masing kan være en medvirkende årsak her, tror ofte slike problemer er mer komplekse enn de først kan fortone seg. Konklusjonen sutring er for lettvindt, jeg kjøper ikke den, her må det grundigere forskning til.

Hytte meg her, og fly meg der, stakkars Victor Normann fikk et svære rabalder bare på grunn av et flygel han, synes dere er vel kravstore jeg.

Meningen med livet og kabeldepartementet må gjerne ha møte, bare det ikke blir bråk. Hvitvinsforbud kommer vel inn under antilegalisering og er legaliseringsdepartementet sin jobb, du har da vel nok å gjøre A-Arve det blir ikke flere poster på deg.

Du skal få skoene Parelius, det er da mye bedre med sko enn med bilde av sko?

Interessante ord du har laget, men gardinape var da virkelig Honkey (Monkey) jeg prøvde bare å redde han. Jeg har i grunn et noe anstrengt forhold til gardiner og prøver etter beste evne å holde meg unna, for alles, og først og fremst gardinenes beste, jeg prøvde som sagt bare å redde en venn.
Her må jeg bruke det nye ordet “Affa“, men om du insisterer så kall med for all del gardinape, jeg kan leve med det og.

Til alles spørsmål om bil, båt, fly, sko, bilder osv sier jeg :”Honkey”. Veldig hendig ord i grunn, der var du flink Parelius.

Bbking, du har min fulle tillit.

Homodekkk er en gren innen kkk, hvor de skal ta homoer, du burde skjønt det.

Audiophile-Arve

Æresmedlem
Ble medlem
28.11.2002
Antall liker
8.466
Sted
Kysten, Nordvestlandet, argaste nynorskdistriktet
Torget vurderinger
0
1. Ja men kjære Oddgeir, (....)du ser jo hvordan de er…
Du er litt negativ for tiden synes jeg, klart du ikke skal i lastrommet, du skal få være i styrehuset du, god plass der. Hvordan blidgjør man en liten tigergutt? Skal jeg klø deg bak øret?

2. Dere er kommet til en konklusjon Slowmoiton…vel, vel. Har dere vurdert om masing kan være en medvirkende årsak her, tror ofte slike problemer er mer komplekse enn de først kan fortone seg. Konklusjonen sutring er for lettvindt, jeg kjøper ikke den, her må det grundigere forskning til.

3. Hytte meg her, og fly meg der, stakkars Victor Normann fikk et svære rabalder bare på grunn av et flygel han, synes dere er vel kravstore jeg.

4. Meningen med livet og kabeldepartementet må gjerne ha møte, bare det ikke blir bråk. Hvitvinsforbud kommer vel inn under antilegalisering og er legaliseringsdepartementet sin jobb, du har da vel nok å gjøre A-Arve det blir ikke flere poster på deg.

5. ... jeg prøvde bare å redde han. Jeg har i grunn et noe anstrengt forhold til gardiner og prøver etter beste evne å holde meg (...)jeg prøvde som sagt bare å redde en venn.

6. Homodekkk er en gren innen kkk, hvor de skal ta homoer, du burde skjønt det.
1. Anar vi ei viss favorisering her?

2. Kven har det pedagogiske ansvar i regjeringa? Dette verkar litt suspekt, tykkjer eg.

3. Det er sant - kan eg få ha mitt eige danseband? Full instrumentering, og garantert spelejobb kvar fredag på slottet?

4. Ein skal ha kvitvin til fisk, seiest det. Altså mitt departement.

5. Som leiar for regjeringa er ikkje dette di oppgåve, vel?

6. OK, har så lite greie på sånt. Må vere Affa sitt dept...

Honkey_Chateau

Hi-Fi freak
Ble medlem
05.01.2006
Antall liker
0
Likestillingsministeren går da helt ape i en annnen tråd her, utilslørt (altså IKKE muslimsk, da, logisk sett) kvinnneforakt bobler over. Ergo bør Affa = Ape.
Parelius = godt og sant og sånn...? Jeg ville vel mer si at det betegner en person som putter inn så mange fremmedord og snirklete vendinger det er mulig i løpet av kort tid, med det mål for øyet å si masse for å forvirre sine omgivelser, uten å si noe som egentlig betyr noe. Tidligere hadde vi synonymet "Brundtland" for øvrig.

Honkey

Komponenten

Hi-Fi freak
Ble medlem
18.08.2005
Antall liker
6
1. Anar vi ei viss favorisering her?

2. Kven har det pedagogiske ansvar i regjeringa? Dette verkar litt suspekt, tykkjer eg.

3. Det er sant - kan eg få ha mitt eige danseband? Full instrumentering, og garantert spelejobb kvar fredag på slottet?

4. Ein skal ha kvitvin til fisk, seiest det. Altså mitt departement.

5. Som leiar for regjeringa er ikkje dette di oppgåve, vel?

6. OK, har så lite greie på sånt. Må vere Affa sitt dept...
1. Man har da sine favoritter… ;)
2. Jeg har det overordnede ansvaret, det blir som jeg sier.
3. Trøste og bære… Arve da…
4. Du ville jo fjerne hvitvinen… Arve da..
5.Jeg tar på meg så mange slags oppdrag jeg.

Likestillingsministeren sliter på hjemmebane, vi får ha forståelse og medfølelse for det. Affen er litt ape han og ja, ingen tvil om det.
Bra det ikke bare er jeg som sliter med å forstå Parelius, han får meg virkelig til å lure på om jeg er dum både titt og ofte.. ;)

P

Parelius

Gjest
Parelius = godt og sant og sånn...? Jeg ville vel mer si at det betegner en person som putter inn så mange fremmedord og snirklete vendinger det er mulig i løpet av kort tid, med det mål for øyet å si masse for å forvirre sine omgivelser, uten å si noe som egentlig betyr noe. Tidligere hadde vi synonymet "Brundtland" for øvrig.
Nuvel? Snakker du om meg eller deg? I mitt departement er det intet som heter "fremmedord"; det er et contradictio in adjecto, hvis vi forstår dette som "er et fremmed ord". Ingen ord er meg fremmed. Og hvis det var meg "fremmed", så ville det ikke eksistere. Altså, du snakker her egentlig ikke om meg, men andre (f.eks. deg selv og hun andre med hodepinen). Dette er en variant av å være honkey! Dette viser bare hvilket bunnsolid arbeid som gjøres av ministeren.

Hva angår uttryket "parelius", så er det nok for sent å endre på dette nå - i det minste vil oppgaven nesten bli uoverkommelig. Det har seg nemlig slik, at allerede i dag hørte jeg uttrykket kjærtegne to av mine studiners røde lepper. Nei, ingen grunn til å brekke nakken på å bekjempe virkeligheten. Det problematiske ligger ikke her i den materielle basis for språket, men i de konsekvenser den religiøse forlengelse av den samme kan ha. For hvis dette utarter til en fundamentalisme, hvor grunndogmet er å benekte fakta, så kan en begynne å lure på om en ikke står overfor den eksisterende selvmotsigelse. Noe henimot en variant av løgnerens paradoks.

Nuvel, sko er godt, men siden jeg nå likevel har bestemt meg for å gå mindre, greier jeg meg godt med bildet fra Goggens hånd. Også trenger jeg en tønne. Dette skulle ikke være vanskelig å forstå.

Audiophile-Arve

Æresmedlem
Ble medlem
28.11.2002
Antall liker
8.466
Sted
Kysten, Nordvestlandet, argaste nynorskdistriktet
Torget vurderinger
0
1. Man har da sine favoritter… ;)
2. Jeg har det overordnede ansvaret, det blir som jeg sier.
3. Trøste og bære… Arve da…
4. Du ville jo fjerne hvitvinen… Arve da..
5.Jeg tar på meg så mange slags oppdrag jeg.

Likestillingsministeren sliter på hjemmebane, vi får ha forståelse og medfølelse for det. Affen er litt ape han og ja, ingen tvil om det.
Bra det ikke bare er jeg som sliter med å forstå Parelius, han får meg virkelig til å lure på om jeg er dum både titt og ofte.. ;)
1. Ja, tenkte eg det ikkje!
2. Akk og akk! Men det har ein tendens til å gli ut så snart du mister grepet og fokuserer andre stadar, eller?
3. Anar vi ei viss pondus-haldning?
4.Ja, nettopp!
5. Men du må vel gjere som Gro og skjerme deg mot almogen? Ein blir så lett inkonsekvent og ombestemmer seg stadig vekk om ein omgåast vanlege folk.

P

Parelius

Gjest
Sei meg, heiter det ikkje "ålmenta"? eller er eg heilt på jordet?
130 kronerssprørsmålet? :)

"Almogen" er ikke i våre bøker. Derimot finner vi "ålmente" og "allmente".

Ministeriet for tåketale og nysnakk.

(Rødvin til minst 130 kroner kan oversendes til undertegnede snarest.)

Vidar Øierås

Hi-Fi freak
Ble medlem
19.01.2003
Antall liker
341
Et parti som bygger på teori og ufulstendige hifi-politiske modeller, tror jeg ikke vil leve lenge. Vi får gjøre som kristenfolket: Danne flere menigheter avhengig av hva vi tror på...

HiFi er jo et "samfunn" med mange "politiske" meninger, og det i seg selv vil være grunnlag for flere partier.

Da kan vi jo danne:
Teoretistisk venstre parti.
Det Objektistiske folkepartiet
Placebistisk Sentralparti
Rørpartiet
Ekstremistisk Rørparti
Rød Transistorallianse
Det Kristelige Musikkpartiet
Det Muslimske Skrikende Mellomtonepartiet
Nøytralistene

for å nevne noen...

Vidar

oddgeir

Hi-Fi freak
Ble medlem
24.10.2005
Antall liker
10
(Rødvin til minst 130 kroner kan oversendes til undertegnede snarest.)
Nå er det vel strengt talt helg, hvilket betinger en smule heving av nivået. Tør jeg antyde minimum 150, sånn til helgebruk mener jeg? 8)
Siden vi (min hustru og jeg) får gjester i aften, og en velanrettet kalv skal fortæres, går tankene mot en Côte de Beaune-Villages 2002. ;)

O

OldBoy

Gjest
Et parti som bygger på teori og ufulstendige hifi-politiske modeller, tror jeg ikke vil leve lenge. Vi får gjøre som kristenfolket: Danne flere menigheter avhengig av hva vi tror på...

HiFi er jo et "samfunn" med mange "politiske" meninger, og det i seg selv vil være grunnlag for flere partier.

Da kan vi jo danne:
Teoretistisk venstre parti.
Det Objektistiske folkepartiet
Placebistisk Sentralparti
Rørpartiet
Ekstremistisk Rørparti
Rød Transistorallianse
Det Kristelige Musikkpartiet
Det Muslimske Skrikende Mellomtonepartiet
Nøytralistene

for å nevne noen...

Vidar
Rolig nå!!

Før vi kan gå løs på en oppsplitting, må vi få til en samling.

P

Parelius

Gjest
Nå er det vel strengt talt helg, hvilket betinger en smule heving av nivået. Tør jeg antyde minimum 150, sånn til helgebruk mener jeg? 8)
Siden vi (min hustru og jeg) får gjester i aften, og en velanrettet kalv skal fortæres, går tankene mot en Côte de Beaune-Villages 2002. ;)
Côte de Beaune-Villages. Slike uttrykk bringer min ustødige tanke til Lyon i andre halvdel av -73, hvor jeg tilbragte min tid som støvkoster på en teppebedrift. Der lærte jeg å drikke vin fra klokken 12 formiddag, ta en konjakk og fransk kaffe, sammen med mine mange Gauloises.. Det var disiplin og innsats den gang. Ellers kommer jeg ihu en flott variant av en norsk au pair som var stasjonert i Sveits (Lausanne), og som tok ivrige turer ned til mitt 10 kvadrats hi med en vask av jern og manglende dørstokk som slapp snø inn i rommet noen dager. Lukten av hennes parfyme henger stadig igjen i den høyhalsete blå vintergenseren min mor strikket meg i -70. Jeg tar den fremdeles av og til på i harde vinterkvelder på min vei til ølposten. Det hender også at jeg sommerstid stikker nesen ned i skufffen med klær, og beruser meg på lukten av hin tiders skjønnhet. Tro hvor hun er nå? Kanskje skal jeg trekke korken av en fransk, og lete henne opp. Gjester må man jo ha...

oddgeir

Hi-Fi freak
Ble medlem
24.10.2005
Antall liker
10
Tro hvor hun er nå? Kanskje skal jeg trekke korken av en fransk, og lete henne opp. Gjester må man jo ha...
Kan hun ha flyttet til Bergen, og klatrer i gardiner? ;D

oddgeir

Hi-Fi freak
Ble medlem
24.10.2005
Antall liker
10
Jeg styrer mine skritt mot Aker Brygge. Det er helg.
Skål.

Z

Zomby_Woof

Gjest
Jeg styrer mine skritt mot Aker Brygge. Det er helg.
Skål.
Er du turist?

Oslofolk har ingen ting på Aker brygge å gjøre. Makan til glorete harrystrøk må du til Kanariøyene for å finne.

Komponenten

Hi-Fi freak
Ble medlem
18.08.2005
Antall liker
6
Skremmende! Jeg tar hele flasken selv, kanskje...

Var det særlig fint sagt..??   :'(

Liker du meg ikke?   :'(

Forøvrig trenger du ikke bekymre deg. I 73 hadde jeg ennå ikke begynt på skolen, og jeg brukte nok heller ikke parfyme. Du får fortsette å lete.. men tror nok søket blir lettere om du minsker inntaket av alkohol en smule.

Når det gjelder alle disse fraksjonene så innser jeg jo at det nok kan bli aktuelt på sikt ja, men som Oldboy så klokelig sier må vi først få til en samling.
Vil du og bli minister Low-Q?

S

slowmotion

Gjest
Dere er kommet til en konklusjon slowmotion&;vel, vel. Har dere vurdert om masing kan være en medvirkende årsak her, tror ofte slike problemer er mer komplekse enn de først kan fortone seg. Konklusjonen sutring er for lettvindt, jeg kjøper ikke den, her må det grundigere forskning til.
Hvis fru Kompostatsministerinnen ønsker mer forskning
er det bare å si ifra, men da trenger vi større bevilgninger. Praktiske forsøk må til, og for å oppnå et statistisk godtagbart resultat trenger vi også et vist antall forsøkspersoner.....og en dertil egnet hytte ved sjøen..... og mere øl........
Hytte meg her, og fly meg der,
Nei, ikke her og der, men ved sjøen....
Svaberg, måkeskrik og bølgeskvulp virker vistnok positivt på hodepinepasientene.....samt mere øl.....

Meningen med livet og kabeldepartementet må gjerne ha møte, bare det ikke blir bråk.
Kabelministeren og meninga-med-livetministeren bråker da aldri, kjære fru Kompestatsministerinne, det er da selvklart....... vi er jo begge interessert i å komme
hodepineproblemet til livs, det øker jo livskvaliteten...

;)

Komponenten

Hi-Fi freak
Ble medlem
18.08.2005
Antall liker
6
Hvis fru Kompostatsministerinnen ønsker mer forskning
er det bare å si ifra, men da trenger vi større bevilgninger. Praktiske forsøk må til, og for å oppnå et statistisk godtagbart resultat trenger vi også et vist antall forsøkspersoner.....og en dertil egnet hytte ved sjøen..... og mere øl........

Nei, ikke her og der, men ved sjøen....
Svaberg, måkeskrik og bølgeskvulp virker vistnok positivt på hodepinepasientene.....samt mere øl.....

Kabelministeren og meninga-med-livetministeren bråker da aldri, kjære fru Kompestatsministerinne, det er da selvklart....... vi er jo begge interessert i å komme
hodepineproblemet til livs, det øker jo livskvaliteten...

;)
For å være helt ærlig så tror jeg rett og slett dette hodepineproblemet er en myte... de gangene jeg har vondt i hodet har det derimot gjerne noe med alkohol å gjøre, så det hjelper definitivt IKKE med mer øl.
Nå leste jeg forøvrig et sted at menn som skal skifte kjønn og blir satt på hormonkur ofte opplever å få hodepine, så det er nok i så fall noe hormonelt. Der ser du, jeg har løst saken for deg, enkelt og greit, hodepine skyldes enten for mye alkohol eller hormoner.
Å bruke hodepine som unnskyldning er selvsagt ikke bra, men med tanke på hva man burde sagt om man var ærlig så er det kanskje mer humant..? ;)

Min erfaring sier meg at alt som har med kabler å gjøre på en eller annen måte fører til bråk.. en kabelminister vil da i følge all logikk føre til veldig mye bråk.

Bråk fører forresten ofte og til hodepine...

S

slowmotion

Gjest
Men kjære fru Statsminisiterinne, vi her på departementet har jo allerede kommet med en konklusjon på problemet, det var jo Statsministerinnen selv som ivret for videre forskning!
Denne vingling frem og tilbake av Statsministerinnen
virker meget forvirrende, er det kvinnelig logikk vi blir utsatt for her?

;D

Komponenten

Hi-Fi freak
Ble medlem
18.08.2005
Antall liker
6
Men kjære fru Statsminisiterinne, vi her på departementet har jo allerede kommet med en konklusjon på problemet, det var jo Statsministerinnen selv som ivret for videre forskning!
Denne vingling frem og tilbake av Statsministerinnen
virker meget forvirrende, er det kvinnelig logikk vi blir utsatt for her?

;D

Skulle bare teste ut om disse komite'ene dine dugde... ikke uventet fungerer de som mange av dagens komite'er, de duger ikke. Dette er noe vi må få orden på i vår regjering, det er her det store skillet skal gå mellom gammel og ny politikk.
Å konkludere med sutring, er det en konklusjon egentlig? Nei, det er bare et bevis på egen udugelighet. Her er det selvsagt ikke du som er udugelig slowmotion, du har min fulle tillit, men disse komite'medlemene dine...trøste og bære.
Kvinnelig logikk kan være vanskelig å forstå for en enkel sjel, men den finnes dypt der nede, ett  eller annet sted... tror jeg...?

Forresten..sutring.. er du sikker på at det ikke er mennene som er de største sutrerne her??

oddgeir

Hi-Fi freak
Ble medlem
24.10.2005
Antall liker
10
Er du turist?

Oslofolk har ingen ting på Aker brygge å gjøre. Makan til glorete harrystrøk må du til Kanariøyene for å finne.
Nei, jeg er ikke turist, men må man så må man. ;D

mikefish

Hi-Fi freak
Ble medlem
02.01.2005
Antall liker
517
hoppet fra side 1 til 18 og foreslår at HFS-partiet burde program vedtatt at alle nye album skal først gies ut på vinyl ( ca 3 uker før cd-release ) .besittelse av Mp3 bør straffes på lik linje med jazz-tobakk. ( men den er vel kanskje allerede legalisert i løpet av denne tråden )

mvh. s,

Topp Bunn