JMM
Slava Ukraini!
Fra Hifiman.com:
Warranty Conditions
HE-R10D: 30-day refund and 2-year warranty
Warranty Conditions
Har sendt mail til servicedesken deres så da får vi se.Fra Hifiman.com:
Warranty Conditions
Fikk svar med en gang i dag. Fikk beskjed om å sjekke en hel ting først, men alt fungerer, det er bare det at det kan høres ut som mellomtone/diskatområdet er skadet. Lyden er svært dårlig og sammenlignet med Ananda så høres nå HE-10 ut som noe en har kjøpt på Temu....Kjedelige greier, det ordner seg sikkert. Jeg opplever god kundeservice fra dem.
Hvordan løser du det ift vinylavspillling. Har du rootet dette til Roon også?Synes også hodetelefonene "vokser" med litt justering, hadde ikke klart meg uten tror jeg. Hos meg ligger innstillingene i roon så da virker de (dsp) på alle plasser i huset jeg kan spille av roon som per dags dato er åtte plasser.
Nei, den går ikke innom roon fra Vinyl.Hvordan løser du det ift vinylavspillling. Har du rootet dette til Roon også?
Erfaringer så langt med EQ på HE6se v2:Kommer sikkert til å jazze litt med justeringer av EQ-innstillinger etterhvert, men nå skal det først og fremst høres musikk.
Det er senterpinnen som er problemet. Kan virke som det blir kluss i overgangen pinne/isolasjon slik at det blir overslag til kontaktkroppen. Må kanskje finne ein kabelbit med stivare og tynnare leder som er letter å tre i senterpinne og så skøyte ut forbi med den ordinære kabelen.Du kan prøve å kun lodde leder på senter pinnen og krympe på skjermen (klemme hylsen over skjermlederen / el negativ leder om du vil) . Det skal holde. Veldig knot å lodde på skjermen. Også bruker du krympeslange over SMC kontakten slik at det avlaster noe. Jeg brukte veldig tynn ren sølv leder, tror det var 0,5mm og jeg brukte 2 ledere til senterpinnen. Det gikk så vidt.
Du har sikkert prøvd å fjerne noen av "stranded lederne" slik at lederen blir tynnere? Hvis du lager den passe tynn og legger på litt loddetinn så blir den stiv og da får du den kanskje på plass? Jeg mener å huske at når jeg først hadde fått den på plass uten kortslutning så "isolerte" og limte jeg driten fast med Tec7 i tillegg Sånn for sikkerthets skyld. Glad for det egt da jeg 2 ganger har tråkket på kabelen mens jeg har hatt HE-500 på hodet og det rykket til litt skikkelig i kabelenDet er senterpinnen som er problemet. Kan virke som det blir kluss i overgangen pinne/isolasjon slik at det blir overslag til kontaktkroppen. Må kanskje finne ein kabelbit med stivare og tynnare leder som er letter å tre i senterpinne og så skøyte ut forbi med den ordinære kabelen.