Hagto
Bransjeaktør
[No message]
Vedlegg
-
74.5 KB Visninger: 804
-
50.1 KB Visninger: 807
-
72.3 KB Visninger: 813
Fikk med meg episoden- men hva skjedde med den andre?Hagto skrev:Høyttaleren som ikke ble skadet:
Tror den trives, og den spiller bare nydelig.pengesluk skrev:Så det var DER Vyger'n endte opp.. gikk glipp av denne desverre!! Håper den har det godt!
Det kommer seg nå, men det er ikke alltid bare å kaste sammen superkomponenter og så spiller det.musicman skrev:Flotte komponenter. Må jo bare låte bra dette
Takk for det.emotikon skrev:Fikk med meg episoden- men hva skjedde med den andre?Hagto skrev:Høyttaleren som ikke ble skadet:
Så litt rart ut det hornet....
Hyggelig at bilder og opplevelser ramler inn i denne supre positive tråden igjen.
Vi andre får bare drømme om hvordan det er når det lir frem mot sommer der nede...
Hei Elektron.Elektron skrev:Hei Hagto!
Det var kjekt å se at Arild er på plass. Nå har Acapellaene virkelig fått gode arbeidsforhold. Jeg tenker det låter bra nå ja.
mvh Elektron
Vet Raist her på forumet bruker den som remote. Kan jo kanskje spørre han.armaniak skrev:Noen her på sørlandet som har erfaringer med Ipad som mediemaskin i hjemmet..? Gjerne som fjernkontroll for musikkbilbloteket ogl..
Sikler forferdelig på en slik. Reiser "over there" i juli.. Det er en stund til, men funderer på å vente til den tid. Da er det mulig jeg får 2.generasjon også...
Takker Skal se om jeg får sendt han en mld...Neo83 skrev:Vet Raist her på forumet bruker den som remote. Kan jo kanskje spørre han.armaniak skrev:Noen her på sørlandet som har erfaringer med Ipad som mediemaskin i hjemmet..? Gjerne som fjernkontroll for musikkbilbloteket ogl..
Sikler forferdelig på en slik. Reiser "over there" i juli.. Det er en stund til, men funderer på å vente til den tid. Da er det mulig jeg får 2.generasjon også...
Hagto skrev:Det er alltid et sjokk å lytte til de store Magnepan 20.1. Det meste annet blir lite og puslete i sammenlikning. Skikkelig god lyd denne gang, og den ene plata etter den andre ble plukket fram. Lydnivå ble etterhvert også slik at vinduer ble lukket for å skjerme naboene.
20,1 låter heftig gitt de rette betingelser, noe som ser ut til å være på stell her
Takk for detterjetroll skrev:Gratulerer med nye høytalere!
Terje
Grattis Hagto, det er godt å se tradisjonelle former på høyttalere. Umulig å ta feil om hva det er ihvertfall!Hagto skrev:Da har jeg kjøpt meg nye Harbeth 40.1. De står nå til innspilling i stua.
Har koplet til laptop med J.river og en lånt HRT II+. Etter all skrivingen om HRT i en annen tråd var det litt spennende å teste en slik.
Takk for det, men disse M40.1 skal være det første paret som er solgt i Norge. Kanskje du har hørt M40 som er en annerledes og eldre konstruksjon?Elektron skrev:hei Hagto
Gratulerer med nye høytalere. Nydelig lyd i disse. Jeg har hørt dem i et anlegg her i området og det er "godlyd for alle penga"
mvh Elektron
Takk. Ser ut til at det er Harbeth som er mitt merke. Virker også spennede de du har havnet på. Høres ut som du også er fornøyd.musicus skrev:Det rører seg på Sørlandet, grattis med nye høytalere Hagto ...
mvh
Takk for det kjoenik. Liker det jeg hører til nå, men var vel heller ikke så nervøs for den biten.kjoenik skrev:Gratulerer Hagto! Nå er jeg spent på å lese lytteinntrykk etterhvert. Det ser jo ut som en høytaler som vil noe