;D
Beklager folkens. Her er en update. Det er altså IKKE murstein i eskene. Jeg løftet på det ene lokket og kunne legge hånden på en skulptur av en høyttaler. Jeg synes i alle fall at dette er vakre saker.
Fristelsen er STOR for å pakke opp alt sammen, ta bilde og sende ut etc. Men emballasjen er godt satt sammen, har hørt at bare tomeskene koste 6.000 om man må bestille. Så de får stå og tålmodig vente på forsterkeri og annet som kommer.
Apropos, jeg er i ferd med å helle mot NAIM oppsettet.
Kjøper jeg alle NAIM'ene, altså 500, 300 OG 250, får jeg kanksje, om Baluba har rett, en 500 til overs. Det vil si om 300 rekker til å drive mine 800D bra nok.
Ja i så fall kommer 500 ila våren ut på brukten som et attraktivt klenodium. Mine egne undersøkelser der ute(nettet) tyder på at NAIM500 er noe av det nærmeste man kan komme lydnirvana. Men alt er smak og behag selvsagt...
Ellers enig i kommentarene som kom på at det er ufint å rakke ned på utstyr som noen nylig har kjøpt.
Den slags kommentarer hører ikke hjemme noe sted og i alle fall ikke på min tråd
Ellers flotte og tålmodige innspill fra veldig mange bidragsytere her på forumet, takk så langt...
Jason