Antonsen
Hi-Fi freak
Nå har hvertfall vintermørket senket i kinoen. Etter en joggetur og bedre lunsj kan roen senke seg. Slumrer litt sammen med nyutgivelsen av Ballads på acoustic sounds. Kunne vært verre .
Fabelaktig utgave mixet av Steven Wilson - både stereo og surround - følger vel også med den gamle Quad 4.0 versjonen.Aqualung er en flott plate, som jeg spiller veldig sjeldent. Den boksen jeg kjøpte inneholder Steven Wilson miksen på LP, har ikke hørt den tidligere - men låter da friskt og fint dette. Ganske anderledes av hvordan jeg husker den.
5.1 miksen på blu-ray fulgte med også, kanskje prøve den etterpå.
Hei Geir, jeg heter Peter og er også vinyloholiker.Hei,
Jeg heter Geir
Jeg er vinyloholiker.
Siste ukenes innkjøp
Får roe ned litt nå.. kanskje...
Vis vedlegget 701947
Men noe man jo ha å høre på også
Her var det mye bra Bass On TopHei,
Jeg heter Geir
Jeg er vinyloholiker.
Siste ukenes innkjøp
Vis vedlegget 701947
Her må det sies å være rimelig bra spredning! Du har to reale black metal-perler der, i Dødheimsgard og Thorns. Spilles ofte her! Urfaust er også rimelig hørbart. Flick of the switch er kanonbra, en undervurdert AC/DC-plate! Husker jeg kjøpte den på kassett på Svinesund i 87, og ble veldig glad i den. Second Sun hadde jeg ikke hørt før Fenriz spilte det, men er jo knall, og må anskaffes her også.Hei,
Jeg heter Geir
Jeg er vinyloholiker.
Siste ukenes innkjøp
Vis vedlegget 701947
Skulle også gjerne hatt Satanic Art på vinyl, har bare den gamle cd'en her. Det har forøvrig vært moro å følge Dødheimsgard sin musikalske utvikling gjennom årene, selv om "Kronet til konge" fortsatt er favoritten...Hehe, viktig å være allsidig.
Siden jeg hørte den Dødheimsgard EP første gang, for over 20 år siden har det vært en favoritt. Dette er vel fjerde eksemplaret jeg har Kjøpte den på CD den gang da, og så har jeg en picture disc og en bootleg før jeg nå oppdaget at den hadde kommet som offisiell LP.
Second Sun er ganske bra ja, vurderte lenge å kjøpe det forrige albumet når det kom men jeg fikk aldri ut fingeren - så kjøpte denne nye nå. Spilt den ganske mye, så må nok kjøpe flere album bakover i katalogen også.