Da er seneste tapebestilling sendt. Når den lander teller vi 50 tapes, ikke så verst egentlig.da var A80 vel installert i Fosses fantastiske hjem og alt er bare velstand
Harbeth blomstret som aldri før og lyden var meget levelig selv fra sofaen langt ut til styrbord
da gjenstår bare "prosjekt" ny stereobenk i kjent Fosse stil
blir garantert smakfullt
to bee continued
Det blir juleserien her tenker jeg. Nettopp sett ferdig The Godless og Unabomber, glimrende serier begge to. Og så gleder man seg selvsagt til neste sesong av The Deuce.nå the Crown på Netflix med litt rødt
Jeg antar at Deadwood er sett før Godless kom på?Det blir juleserien her tenker jeg. Nettopp sett ferdig The Godless og Unabomber, glimrende serier begge to. Og så gleder man seg selvsagt til neste sesong av The Deuce.nå the Crown på Netflix med litt rødt
I og med at vi er midt mellom to vaskehjelper har fruen påtatt seg å vaske selv (ikke min beslutning). Det innebærer egenkontroll, jeg sjekker ikke - jeg klapper, stryker, skryter og applauderer. Man kontrollerer simpelthen ikke kontrollører!Har fruen fått vasket ferdig huset til høytiden?
Vis vedlegget 473412
Svigermor har god smak, undertegnede bruker 2. juledag på å «leke» med gavene.
(Svigermor har ordnet flasken, det i bokser har i hovedsak nissen ordnet.)
Elendig bilde på iPaden, på ta meg sammen og ta ordentlige bilder![/QUOTE
Min sønn har også god smak. Her går det i spilling av samleboks med Bruce -1973-1984 - som jeg fikk av poden til jul. Fantastisk boks med gedigen kvalitet. God Jul
Vi nådde 55 tapes før nyttår. I hovedsak kjente og kjære klassikere, men også litt nytt og ukjent. Blir nok litt roligere med hensyn til tapekjøp på nyåret, fokus på å få drivverk til resten av armene og kanskje en ny eller to som plaster på såret for at det nå kun blir to drivverk. Alternativt kan man lytte til fruen som syntes det hørtes klokt ut med en slik integrert riaa fra Accuphase - veldig enkel sak som ikke trenger stepup i tillegg, men man må selvsagt ha mange nok stepuper til å vite at det er optimalt for de pickupene som er tilkoblet Rogue. Hun er ikke mer borte enn at hun følger resonnementet, og tilbereder oksestek under samtalen ... jeg har holdt ut i syv år og én dag med henne.Førti-femti bånd på hylla til jul og jeg så ser for meg at julefreden kan la seg fremtvinge.
Ligger en fin C-27 på brukten. Må si jeg fikk litt lyst på den. Tror, etter hva jeg har lest og vært borti av Accuphase, at det kunne vært et godt supplement til min modifiserte Ares. Men jeg vet ikke, koser meg i sweetspot med kaffe, Anton Berg, litt rødt og «vindusshopping» her på sentralen, og Zettelund/Evans - Waltz for Debby på tape.«integrert riaa fra Accuphase»? Hvilken er det?
Lei BLUES???...Takk for hyggelige ord gutter!
Vanligvis er det en stor ryddejobb første nyttårsdag, men ikke i år, bare å sette på oppvaskmaskinen og sløve på sofaen med serien The Crown. Hyggelig «søndagsaktivitet» på en mandag.
Nå litt tape, B.B. King - Singin’ the Blues. Spilte svært mye blues for 10-15 år siden men har gått litt lei sjangeren, eller må i hvert fall ha den i langt mindre doser. Ingen lydmessig åpenbaring dette.