Tilsvarende 2 girls and a cup?Fat Man in the Bathtub - veldig bra !
Jeg har mange dårlige sider, somling er ikke en av dem.Ikke mye utstyr jeg har lyst på om dagen men følgende vurderes:
- Arm fra Thomas Schick med passende SPU mangler, å mangle SPU er nesten som å mangle brune brogues, jeg skammer meg!
- Ekstra riaa for å kunne leke mer? Hvorfor så mange armer, pickuper, trafoer og kun én riaa? Hvorfor denne askesen?
- Trengs det akustiske tiltak? Kunne tekstilkunst finne sin plass mellom høyttalerne med begrunnelse i akustikkbehov? Omvendt argumentasjon? La gå. Kan forresten noen ta en alvorsprat med tekstilkunstnerne? For ærlig talt, de presterer på generell basis dårligere enn sine kollegaer malerne og skulptørene. Har de fått med seg årtusenskiftet?
Det gikk kjapt. GratulererA er nyinnkjøpt Schick arm, 12 tommer. Tenker bruke den med Ortofons A-G-adapter og EMT-pickuper. Så får vi se om det blir SPU på sikt eller om det er morsomt å kunne kjøre EMT-ene i ulike settinger med enkelt bytte.
Nice!Vis vedlegget 475166
Blir nok liggende på benken inntil videre, med mindre jeg får ånden over meg og driller opp et armbord så den går kjørt seg på Garrarden.
Stämmer det ja, tänker jag efter så vet jag ju att de är cirkulära.Beklager, sirkulære armbord på min. Plint måtte endatil lages to ganger da det første ble laget med et sirkulære og et ovalt.
Det synes jeg også.NYDELIG!!!
Denne fortjener en runde på Garrarden! helst med en SPU i tuppen Har nettopp montert min og dæven - dette var litt av en arm! Perfekt til Garrard-beistet.Vis vedlegget 475166
Blir nok liggende på benken inntil videre, med mindre jeg får ånden over meg og driller opp et armbord så den går kjørt seg på Garrarden.
Har du testet noen av disse, eller fått sammenlignet med andre produkter? Regner med at prisen er høy, noen idé om hva vi snakker om?Hei og godt nytt år Fosse
Hvis du skal ha ny RIAA, skulle du undersøke med Thomas Mayer. Det han lager er så vidt jeg vet noe av det ypperste og mest seriøse om dagen.
Han custombygger etter smak og lommebok.
VinylSavor: LCR RIAA
Frage: Gjelder det også trafoer sammenliknet som i forhold til én og samme pu har identiske data (forsterking, impedans etc.)?Kommer nok litt an på trafovalg. Jeg er skeptisk til interne trafoer fordi jeg har tilgode å prøve en trafo som trumfer alle andre uavhengig av pickup og andre variabler.
Men hvordan vet man at man får plass til vender? Jeg har per nå seks armer, mulig én ryker, men skulle jeg handlet denne måtte jeg vite at det var plass til flere innganger. Forstår ikke gainangivelsen. Hvorfor ha layout så kablene må stikke opp?ligger en brukt i Frankrike
VENDS PREAMPLI PHONO THOMAS MAYER
extra innganger er bare chassis kontakter og en Seidenvender eller to
Edit: Den vurderingen har jeg ikke gjort. Det blir trolig mer snakk om smak og behag og klanglig matching.Frage: Gjelder det også trafoer sammenliknet som i forhold til én og samme pu har identiske data (forsterking, impedans etc.)?Kommer nok litt an på trafovalg. Jeg er skeptisk til interne trafoer fordi jeg har tilgode å prøve en trafo som trumfer alle andre uavhengig av pickup og andre variabler.