Hva gjør man for å riste av seg piloten?Der er du og din svirebror fra Nordstrandsplatået snytt ut av samme nesa.... Herpa Bergmann, Studer, USB Hallal, Manley, Allnic......... Men det ser unektelig bra ut da!
Heeelt enig med Sluket Kan være en "reddende engel" og overta den Reed armen for en ubetydelig sum penger (har jo spiller som tåier ekstra arm, ligger både pickup, riaa og kabler å slenger ubenyttet her så... )
Innenfor hvilken vitenskapsgren om jeg tørr være så frekk å spørre?Artikkelen burde fokusere på at Fosse har vært kandidat for Nobelprisen, og at dette muligens kan forklares med misforståelsen Sluket spiller på.
Jeg vil anta, ut fra bildet, at nålefanen er litt i lengste laget, slik at overhenget blir feil. Du kan enten forsiktig dytte den litt lengre inn i selve Pu-huset, eller korte den av med en fin avbitertang. Det ordner seg nok!
(Jeg hadde det samme problemet med XV-1S. Jeg benyttet avbitertang.)
Skel se om jeg ikke får tatt med en og testet! Høres ut som en øl som kan passe til f.eks pinnekjøttDen har overhode ikke mye sødme. Egentlig er det ikke typisk juleøl. Den holder 7%, er relativt lys, ufiltrert, god kraft og tyngde men ikke søt og krydret som vanlig juleøl. Tankene går mer i retning av andre belgiske ølsorter, selv om det er en stund siden jeg har drukket sterkere saker (hva gjelder øl) enn lager og pils. Ser ikke helt for meg hvordan en ølelsker kan mislike denne.
Jeg tenkte mer en balansert dobbel IPA enn juleøl første øyeblikket. Jeg har vært litt kjedelig i ølveien i det siste så jeg skal ikke mene for mye, men jeg tror du skjønner hvor jeg vil.
Er det denne?Absolutt, selv om anbefalinger skal man vel normalt være forsiktig med, spesielt i oppsett en ikke har hørt. Men her føler jeg meg trygg på anbefalingen, og den begrenser seg nødvendigvis IKKE til bare TWA... Generelt platevekter i ulik vektklasser (som "kun" fungerer med å presse plata ned på midten) har "vi" erfaring for gjerne bedrer noe, men samtidig dessverre kan drepe annet (typisk- strammer/rydder i bass, men dreper "livet" ) . Slår derimot et definitivt slag for Stillpoints Lpi (både v2 og v1, for så vidt) Testet her i nærområdet på bla. 6 ulike oppsett med TWA spillere (og et par andre drivverk). Denne fjerner definitivt resonanser i våre ører (lang historie, testet mot ulike "normale" vekter, Synergistic Research record weight OG en mange ganger høyere priset clamp fra Ansuz) . På bilde av min spiller fra tidligere i dag, ses i tillegg til Stillpoints Lpi v2 også Wayne's audio platering som absolutt også bidrar i riktig/ samme retning LØP og kjøp, anbefales (PS! sitter nå Lpi på 5 av de 6 nevnte TWA spillerene, alle kjøpt etter egentestingen, kun en forblitt uten, han hadde allerede SR. sin clamp. Ang. Wayne's platering, har 5 av 5 som testet denne her, kjøpt sin egen etterpå......
Mvh
K
Vakum er genialt ja, hadde det da jeg drev med vinyl på 80-90 tallet. Var mye bulkete plater i de dager, lite 180 og 200g.Er det denne?
Universal Turntable Periphery Stabilizing Outer Ring Clamp SS-1 | website
PROMOTIONAL PRICING! On Sale for Audiophiles $629!! Now with new designed sitting disc!! The completely new redesigned sitting disc will help you accurately place the outer ring on the center of spindle, sit right on the edge of record, and the lines we added on the sitting disc (Linear Offset...www.waynesaudio.com
Jeg skulle gjerne hatt en i messing eller kobber så jeg slapp tre ulike metalltyper. Jåleri, jeg vet, men pokker heller.
Ellers må jeg jo få påpeke hvor genialt det er med vakum. Det er et minus med TW-Acustic.
Afkobling med luft er mange gange bedre der findes intet andet der bare kommer tæt på bruges til elektron mikroskoper LMC har lige købt til sin Melco klan varmt anbefales hygge herfraHei. Er riktig ring det ja, du får den med messinglodd, om ikke annet. Enig i at du skulle matchet med kobber. Eller du kan kanskje kjøpe Kuzma sin sorte platering (vet ikke hvordan den er, men ser den er lettere enn waynes audio) - OG kjøpe sort Stillpoint Lpi v2 (anbefales på det stetkeste) SÅ matcher alt spilleren din Det var LMC som postet sine positive inntrykk av Waynes audio, som førte til at vi testet ut denne (dog mener jeg vel fortsatt at Stillpoints lpi clamp er minst like vesentlig for godlyden....
Vanskelig å implementere vakum på Raven, så det handler vel om å optimalisere etter fattig evne daAfkobling med luft er mange gange bedre der findes intet andet der bare kommer tæt på bruges til elektron mikroskoper LMC har lige købt til sin Melco klan varmt anbefales hygge herfra
han refererer til min Speirs Robertson luft plattform....Vanskelig å implementere vakum på Raven, så det handler vel om å optimalisere etter fattig evne da