Höres bra ut!Crosswind. Jeg mener min Basie skive er fra Analogue Production. Sjekk Acoustic Sounds Vinyl Records, SACDs, DVD Audio, Audiophile Equipment | Acoustic Sounds
Greg Brown kan kjøpes direkte fra Red House Records.
Red House Records - Greg Brown
Vi kan eventuelt bestille noe sammen fra Red House Records på sikt.
Ahhhh - den magiske innspillingen. Tror denne kan selge en hvilken som helst komponent!Hej Fosse, sitter och lyssnar på "88 Basie Street" nu. För en helt makalöst härlig inspelning! Till och med min Hollands-pressing låter fabelaktig. Speciellt B-sidan med trumpeterna och saxofonerna. Tack för tipset!
Vi finner en dato og tar med Crosswind og noen til.Platesnurr og pølsegrilling høres helt herlig ut. . . .
Ja og nei, bildet ditt viser en Spyder utgave, dvs. åpen - mens kompisen min har en coupe. Skal love deg folk sperret opp øya og ørene i sommer under et par mil på E6!! For øvrig en sinnsyk klaustrofobisk følelse å sitte i, trangt som faen, disse bilene ble ikke bygget for store karer. Når du endelig får klemt deg nedi setet så sitter du der etter en verre klatreøvelse hvor du må passe på hvor du tråkker og hva du holder i. Kan sammenlignes med et par øvelser jeg har sett på enkelte gladiatorprogrammer. Det som slår deg så er hvor svære baller de gutta hadde som rattet noe slikt i nattens mulm og mørke, i 400 km/t. med nesten ingen sikt til siden eller bakover og ikke spesielt god forover heller...Tror sannelig høsten har kommet.
I dag har jeg hatt første lytteseanse siden i våres. Det kommer lyd ut av høyttalerne og baken er fortsatt smalere enn stolsetet, ikke verst. Litt deilig også, å være tilbake blant vinylplater og rør.
Har ingen konkrete planer om nytt utstyr, ut over at jeg må få ut fingeren å skaffe meg en dab-tuner jeg kan koble til dac-en slik at jeg kan få godlyd når jeg hører på radio fredag kveld. Må få modifisert litt på riaa slik at jeg får tre platespillerinnganger.
Tenker meg nedover til Horten lørdag og satser på å treffe mange gamle kjente fra hifisentralen. Håper også at kjente fra sentralen stikker innom i løpet av høsten, for en kaffe og lytt, ta kontakt!
En slik du siktet til i tidligere innlegg Sluket?
Vis vedlegget 341982