Takk for hyggelig tilbakemelding Ottone. Du er hjertelig velkommen!Man må stille seg i kø og gratulere sår slikt som 40.2 kommer i hus.
Harbeth er Harbeth, vil det alltid være for meg.
Kanskje jeg er så heldig å få stikke innom en vakker dag og få et glimt at dette oppsettet, med så mye fint. Hvem vet.
Siden det ikke passer å levere de inn i ditt lokale område, så kan jeg trøste deg med at det er åpent mottak hos meg - hele helgen. Kan leveres inn helt uten kostnad for degRett nok er det innsamling til loppemarked i området men dette overskuddslageret må nesten gå andre steder.
Vis vedlegget 377232
Bare å gi lyd om du er i hovedstaden!Gratulerer med nye høyttalere Kunne tenkt meg og hørt noe fra de engang ja! Tipper det ikke er veldig vanskelig og finne helge roen hjemme hos deg
du det tilbudet skal du ikke se bort ifra at jeg takker ja til neste gang jeg er den veien Må jo si den platespillern din også ser helt fantastisk ut så mye av dette som hadde vært kjekt og se/høre liveBare å gi lyd om du er i hovedstaden!Gratulerer med nye høyttalere Kunne tenkt meg og hørt noe fra de engang ja! Tipper det ikke er veldig vanskelig og finne helge roen hjemme hos deg
Veldig lett å finne roen, men ikke i dag, noe den observante leser vil se av bildene fra overskuddslageret