God dag, kjære hifi / musikkvenner
Jeg fikk gleden av å bli kjent med Roysen for et par år siden når jeg spurte om noen hadde erfaring med Krell MRA blokkene. Han svarte meg, og min kjære xlnt & meg fikk gleden av å besøke han og nyte oppsettet hans
MRA blokkene er exepsjonelle både mht design, byggekvalitet og ikke minst ytelsesmessig, og absolutt noe jeg kunne tenkt meg å hatt selv hvis de hadde vært billigere ;D
For min EGEN subjektive del har jeg vel et "tak" på 5-600 K for et komplett oppsett, og som de fleste her inne vet syns folk flest at det er "sinnsykt" nok å bruke en brukbar årslønn på dette
Jeg har 0 problem med å si til Roysen eller andre for den saks skyld at jeg syns det er helt komplett "sinnsykt" for MIN egen del å bruke så mye på hifi... MEN det gir hverken meg eller andre rett til å "idiot"forklare han eller andre som VELGER å prioritere så mye tid, penger og ressurser på hifi, skjerp dere ! ! !
Jeg er mildt sagt ufattelig imponert over alle de smålige & misunnelige holdningene jeg har sett / ser blandt folk her inne, ærlig talt altså. Hvis det er så viktig for dere å diskutere / krangle om priser, value for money etc så kan dere lage dere en egen kosetråd for dere selv der dere ronker og dyrker egoet deres og hos hverandre, og ikke minst janteloven og misunnelsen, men vennligst spar oss andre som faktisk har sansen for at det er noen som både tør og vil satse på ekstrem hifi
Men når det er sagt syns jeg det er kjempegøy at Roysen tør å gi full gass ;D Han setter sånn sett en "standard" for hvor langt man kan drive dette, & jeg har alltid hatt sansen for folk som tør å gøtse 110 %
Jeg tviler forøvrig på at noen hadde hevet et øyebryn hvis han feks hadde samlet på dyre veteranbiler ;D Hjertelig takk for oppmerksomheten og ønsker dere alle en koselig kveld, og masse lykke til med hifiplanene dine videre Roysen, håper jeg får gleden av å besøke deg igjen snart
Mvh