Roysen skrev:
Imperial,
Har du noen linker til disse forumene det står om FMA og FMA 2011 spesielt?
Mvh
Roysen
Jeg skriver fra hukommelsen min , for det meste, av det jeg har lest overalt over årene.
Men... jeg bruker ikke så mye bookmarks, for jeg husker ting etter å ha lest det en gang, så noen kjappe linker akkurat nå har jeg ikke, desverre.
Jeg bruker firefox med flere oversetter apps til å pløye meg igjennom greiene.
my-hiend.com (Japan) f.eks review33 (kina?), soundchamber (hong kong) , u-audio (taiwan), audionet (taiwan) ,axxis (japan),gearslutz (Usa), Hifi play (Kina), jd-bbs, hello-trade, gzhifi (kina), homecinema (fransk), HDAVChina, lowyat.net
Det er endeløst flere egentlig.. utrolig mye sites. Mye blogs også ,hifi-unlimited f.eks, hjemmesider har jeg vært innom.
Så jeg tråler da poster, oversetter, resøker med google, oversetter.. det er rene detektivarbeide dette, er det av og til.
"IM translate" og "Google translate og wictionary 5.0" Altavista babelfish og flere andre oversettersider,for å oversette pdf filer og slik på da asiatiske språk.
Kanskje jeg finner en liten setning, en link,trykker på den, sånn går nu dagan... Så lagrer jeg i topplokket.
Ja. Så fordi jeg husker så bra... så er det sjelden jeg bruker bookmarks, desverre. (Hadde jeg bare vært så flink i rettskriving.. ;D)
Det er mye info å finne iallefall på Hjemmesiden til FM Acoustics selv, og så står det jo endel på den amerikanske importørens side:
www.Audiolimits.com
Før om årene var det en konge site som het
www.netasia.com men den gikk ned i 2006... der stod endel om FM Acoustics.
Akkurat om 2011, så har jeg vel i posten over nesten summert det som er kjent om de... det er sannelig ikke mye info å finne, om akkurat 2011.
Wizard vet sikkert mer enn meg der altså.
Ja, om jeg kommer over noe så skal jeg linke her i tråden.
Men kan du ikke spørre han som skal selge sakene da, hvor han pleier å surfe? Han vet sikert masse han.
mvh