de puselankene der har ikke gjort mye hardt arbeid.Fikk en deilig forrett på Golfklubben i Altea. Været var fint, Reservaen god og stemningen upåklagelig.
Forretten ble servert på en rund skiferplate. Tok ikke lang tid før biffkniven ble stappa inn i serviettholderen ala Grado!
Responsen tas mao med EQ da? Når jeg kikker på tidligere målinger ser jeg at nettopp etterklangstiden reduserers...tror jeg, er ikke så bevandret i vannfall enda. Dessuten er ikke målingene helt like. Jeg må også forske litt på lyttepos.Den største gevinsten jeg opplever med absorbenter er redusert etterklangstid. imo har det større betydning enn litt rufsete frekvensgang
En stor gevinst i bassen, hvertfall i forhold til min evne til å ratte EQ.Hvorfor rote med en komponent til når du har groundsound til å gjøre jobben? Er virkelig FIR korrigering gjennom lyngdorf i tillegg til eq i GS en lydmessig gevinst?
Nuller?HEL;
Hva er det du tenker på/med?
Hvor blir det av konsistensen i prosjektet ditt - bruker en masse ståler på audiogiret og så kjiper du på kabelsida.
Mange nuller har dette kobberet mon tro?
Sjepisk, sjepisk.
BB
Ja. Alt er på stell. Det låter supert. Hadde en innom i dag, låter det bra spurte jeg etter låta var ferdig? Har fortsatt gåsehud svarte hanBetyr dette (kabelfokus) at resten er på stell nå ?
I tillegg til Foreigner så hørte vi på denne, da måtte vi frem med lommetørkle og tørke tårer, det var så vakkert:...og jeg trodde ikke det var mulig å få gåsehud av Foreigner, men det var det altså. Kablingen er godkjent; alle er lange nok og gjør jobben sin.
Takk for bæltrivelig musikkstund og prat, sånne stunder skulle vært på blåresept
Jeg har ikke helt klart å følge med, men hvordan ser du for deg hva slags forsterker mot hva slags driver?Ja. Alt er på stell. Det låter supert. Hadde en innom i dag, låter det bra spurte jeg etter låta var ferdig? Har fortsatt gåsehud svarte hanBetyr dette (kabelfokus) at resten er på stell nå ?
Det er selvfølgelig masse finpuss og jeg er ikke den beste til å ratte DSP (men ganske brukbar), skal innhente eksperthjelp når alt er ferdig, men uansett så låter det utrolig bra nå.
Det som står igjen er å skifte ut 70 kg med forsterkere til Hypex og Anaview i to delikate kabinetter som matcher Groundsound. Så er det en del mer på akustikk og estetikkfronten som er på vei inn medio Mai. Når alt dette er ferdig skal jeg fundere på om jeg skal ha vinyl eller ei??
Enda senere skal jeg bore hull i sidene på midbass-kabinettene
OK! Spennende!3 stk Anaview AMS0100 (2x25 watt) til de tre horna
Anaview AMS1000 (2x170 watt) til midbassene
Hypex UCD2K (2x1600 watt) til subbene
Anaview var det jeg viste degHva skjedde med IcePower modulere?
Lande. Men romferja er svær så landingen er lang og omfattendebegynner du å lande nå, eller er dette nok et pause-innslag?