Rettelse: Grelv jobber, du skriver på Hifisentralen.BS
Grelv og jeg jobber
målbevisst for å finne den komboen som vi liker best. I det ligger det å gi driver og horn optimale arbeidsforhold
Måler begge helt likt også på vrengmåling?Kanskje vi kan pense over på min membranmontering igjen
Det er vel vanskelig å tenke seg noe smoothere enn dette i et tenkt oppsett brukt fra 800 hz og oppover?Tilbake til topic. Slik målte hhv venstre og høyre 2450SL med Truextent i M2 (80uF + 24dB 300 Hz elektrisk).
Nederst er produsenten av Truextent sin forvrengningsmåling som jeg tror er uten horn og i en 2446:
http://reconingspeakers.com/wp-content/uploads/2014/06/WhitePaper_ALMA_Symposium_2011.pdf
Vis vedlegget 430846 Vis vedlegget 430847 Vis vedlegget 430848
Jbl 2384I 1984?Jeg tror Leifs gode ører og smak er en uvurderlig del av prosessen.
Gøy at 4003 var så lovende i 2384.
Har dere fått målt?Jbl 2384I 1984?Jeg tror Leifs gode ører og smak er en uvurderlig del av prosessen.
Gøy at 4003 var så lovende i 2384.
Vis vedlegget 430864
kanskje noe av det mest essensielleFasinerende (tilsynelatende) enkel profil på k402; konisk med tractrix-avslutning. Det er nok mer komplisert enn som så.
Kommer målingene her på sentralen?
@ oks:
Målingene er på forrige side.
Skal 12dB löft i toppen til for å få flat respons til 16kJeg klarte heller ikke å ratte en eksepsjonell utklingning i M2 med beryllium ved første forsøk. Her er Fostex T500 best og TAD2001 nest best så langt.
på 4k ?ble du kvitt det?
jeg tror den har en liten resonnans som ikke 4003 har....
Hehe, har kun hørt med beryllium med mye EQ siden det er det jeg bruker selv, men andre som har prøvd begge deler skryter mye av SLHvis du liker å høre på resonanser og oppbrytninger, så joda...
Legg merke til den pene og berherskede avrullingen til be. Det er grunben til at vi benytter den skamløst hele veien opp til 16k
kan godt rime...hvorfor spør du konkret om 4K?på 4k ?ble du kvitt det?
For å sjekke om andre hadde samme mistanker som meg på 4kkan godt rime...hvorfor spør du konkret om 4K?på 4k ?ble du kvitt det?
mere villedende enn veiledendeOk permorten, det viste jeg ikke! Lærer noe hver dag!
LMC: mitt innlegg var veiledende, ikke bastant
Du tokanmere villedende enn veiledendeOk permorten, det viste jeg ikke! Lærer noe hver dag!
LMC: mitt innlegg var veiledende, ikke bastant
Interessant ! finnes noen lettfattelige oppskrifter tro ?Artig cardioide prosjekt: KS-2125