hifiguru
Hi-Fi freak
HEL, du la ut et skjema i denne tråden en gang hvor frekvensområder var navngitt. Litt sånn enkelt og nesten humoristisk, kanskje sett fra en musikers side. Om du fortsatt har det, kan du legge det ut på nytt?
Det blir tre ting på en gang... det får en kun en plassNår man spiller «Lisa gikk til skolen» som alle kan og starter på C i midten på pianoet så beveger man seg fra 220 til 440 Hz.
Mange er nok overasket over hvor langt ned i frekvens mellomtonen faktisk er.
Har aldri hørt det noen gang men en horn-punktkilde fra 200 Hz hadde vært veldig spennende.
Da ender man fort opp med et Danley Synergy horn eller noe lignende.Når man spiller «Lisa gikk til skolen» som alle kan og starter på C i midten på pianoet så beveger man seg fra 220 til 440 Hz.
Har aldri hørt det noen gang men en horn-punktkilde fra 200 Hz hadde vært veldig spennende.
Ut fra profilbildet ditt ser det ut som du vet hva du snakker om.Da ender man fort opp med et Danley Synergy horn eller noe lignende.Når man spiller «Lisa gikk til skolen» som alle kan og starter på C i midten på pianoet så beveger man seg fra 220 til 440 Hz.
Frode
Masse god info her men det var MYE mer primitivt. Uansett, dette er nyttig
Det tror jeg er å ta hardt i, men jeg er i alle fall fornøyd med SH50.Ut fra profilbildet ditt ser det ut som du vet hva du snakker om.Da ender man fort opp med et Danley Synergy horn eller noe lignende.Når man spiller «Lisa gikk til skolen» som alle kan og starter på C i midten på pianoet så beveger man seg fra 220 til 440 Hz.
Frode
drit nå i det...utseendet matcher...Rør lyd dings?
Hva skal du med det?
Hvordan?Jeg kan lage rørlyd med Audiolense.
Resultatet forbauser ikke, og er nok i tråd med teori tenker jegRørbuffer. Støyfritt. Transparent. Ekstremt lang levetid på rørene. Plugn play. Gøy å prøve.
Gjør ingen nytte i mitt system.
Trekker lydbildet ørlite unna, glatter transientene litt.
Tilfører ikke fylde men kanskje litt mykere lyd.
Et typisk produkt for de med «vanlig» hifi anlegg og som er plaget av litt hard lyd.
For de som funderer på en kabel med «varm lyd» så er dette svaret.
Pekefingeren har aldri vært så få cm unnakult
bestilt?