O
omholt
Gjest
Er det slik at utstillingene foregår på begge hotell (Norlandia Grand Ocean Hotell og Hotel Horten Brygge)?
Og er det greit å parkere i nærheten?
Er en brukelig park.plass 50m fra begge stedene, på brygga.omholt skrev:Er det slik at utstillingene foregår på begge hotell (Norlandia Grand Ocean Hotell og Hotel Horten Brygge)?
Stein J skrev:Hei,
Er det noen som har vet om det går buss direkte til Horten fra Oslo på lørdag morgen og retur på ettermiddagen?
Eller er tog til Skoppum og buss/taxi videre det beste alternativet?
Jeg har søkt etter bussruter Oslo - Horten på nettet, men har ikke funnet noen.
Stein
Ja, da skal du være jævli rask til beins.hifinisse skrev:Også er det ca 5 min å gå fra togstasjonen til fergen ;D
Uffa :-\joaquin skrev:huff, da ryker messa for min del.
neddynka i jobb til helgen.
Hyggelig messe er braVermin skrev:da var vi på plass i horten, rødvin på hotellet nu. Vært og glodd litt på div utpakking, ser ut til og bli en hyggelig messe
Møtes sikkert i morgen da? Vi entrer rett etter frokost i 11-12 tiden . . .Vermin skrev:da var vi på plass i horten, rødvin på hotellet nu. Vært og glodd litt på div utpakking, ser ut til og bli en hyggelig messe
Godt å se Roald og Von Schweikert på plass!Thomas1 skrev:
Hm.. (dette har jeg ikke lagt merke til før) høyttaleren til høyre ser jo ut som en moderne dass jo, men sikkert ikke noe møkkalyd som kommer ut av'nThomas1 skrev:
Duket for uheldigheter her jaHoJ skrev:Hm.. (dette har jeg ikke lagt merke til før) høyttaleren til høyre ser jo ut som en moderne dass jo, men sikkert ikke noe møkkalyd som kommer ut av'nThomas1 skrev: