solgte en sånn en for 3700,- for noen år tilbake. Så rundt 3500,- bør du få...Hva er en Electrocompaniet ECI 1 98 modell verdt? Orginal emballasje og papirer.
Utlandet nå:solgte en sånn en for 3700,- for noen år tilbake. Så rundt 3500,- bør du få...Hva er en Electrocompaniet ECI 1 98 modell verdt? Orginal emballasje og papirer.
Mener det gikk et par for 7000 for ikke lenge sida. Så en 7-8000krNoen tanker om hva strøkne Klipsch RF-63 ligger på i verdi nå om dagen?
Hvor fant du den oversikten? Forsøkte på torget, men fikk ingen treff der.**snip**
Hysj! ;D
Jeg kan ta alt for 20, bare for at du skal få slippe trøbbelet med salg og mas ;DHei.
Dette er ikke noe snikreklame for annonse eller lignende. Ingenting er lagt ut enda.
Jeg sliter litt med å vite hvordan jeg skal prissette meg. Mye av utstyret er jo slik som ikke ligger andre eksemplarer av ute på bruktmarkedet.
Siden jeg har vært ute av "gamet" såpass lenge så har jeg liksom ikke fulgt med hvordan bruktmarkedet beveger seg i dag.
Håper derfor noen som er notoriske "bruktmarked" surfere kan gi meg en liten pekepinne på hvilke pris det er fornuftig å be om.
Hovedkomponentene består av:
JBL Array 1400 fronthøytalere (siste villedende pris var 120k)
JBL Array 880 Senterhøytaler (siste villedende pris var 32k)
JBL Array 1500 Subwoofer (siste villedende pris var 40k)
Hegel "Jubileums?" H10 i sort Effektforsterker (siste villedende pris var 60k)
Grandview 92" grått motor nedtrekk (5500,-)
Sony HW-30 prosjekter (siste villedende pris var 20k)
Litt variert alder på det men eldste er vel Array 1400 som spenner seg tilbake til rundt 2006.
Sakene er definitivt ikke mye brukt og er å anse som i god stand. Jeg har vært eneste eier, røykfritt hjem stått i kinoen siden innkjøp.
Dessverre så har sub/senter noen merker på toppen av den ene gangen katta klarte å snike seg inn og fant ut det var en god ide å klatre på høyttalerne...
Ja hadde jeg funnet den pakken til 20 hadde jeg hevet meg på selv, bare sånn i tilfelle interessen kommer tilbakeJeg kan ta alt for 20, bare for at du skal få slippe trøbbelet med salg og mas ;D
Solgte nettop et par IKKE strøkne for 6kNoen tanker om hva strøkne Klipsch RF-63 ligger på i verdi nå om dagen?
Solgte min 1996-modell for 2.500 kroner i 2011. Jeg vil minnes at nyprisen da jeg kjøpte den hos Hifiklubben i 1996 var rundt 4.500 kroner.Jeg lurer på hva en Rega Planar 3 fra 90-tallet er verdt. Er det bare meg, eller er 4.500,- et noe optimistisk prisforlangende? Synes å huske at de kostet 2-3.000,- den gangen.
https://www.finn.no/bap/forsale/ad.html?finnkode=122559186
Soundgarden selger nye nå for 4995.Solgte min 1996-modell for 2.500 kroner i 2011. Jeg vil minnes at nyprisen da jeg kjøpte den hos Hifiklubben i 1996 var rundt 4.500 kroner.Jeg lurer på hva en Rega Planar 3 fra 90-tallet er verdt. Er det bare meg, eller er 4.500,- et noe optimistisk prisforlangende? Synes å huske at de kostet 2-3.000,- den gangen.
https://www.finn.no/bap/forsale/ad.html?finnkode=122559186
Jeg tenker vanligvis et godt utgangspunkt er i området 50% av nypris.Selg den til den prisen du selv kan forsvare, er nok svært mye manipulering av markeds priser på nett så bruk fornuften. Mvh fornøyd selv med 8802a
5-6 K vil jeg tro vil være en fornuftig prisNoen som vet hva jeg kan få for en Kenwood KD-500 platespiller med SME 3009 arm ???
Du må ikke selge plater eller sånt på Finn?? Det er mest for folk som ser etter bil, og kjærringer som ser etter nips, tull osv..Hva er komplett samling «History of rock» på vinyl verdt?
Det ligger på finn.no til 650,-, er det dyrt? Ingen som tar kontakt.
Oppdatert prisen til 400,- den 07.09.18 ... fortsatt ingen som biter. :/
105.2 er legendariske i mine øyne...................
KEF 105.2 har ligget for salg i månedvis ... lite populære, ikke særlig gode eller feil pris?
Hadde en slik til mine SF G Memento, men synes ikke den "sparket" nok liv i de, i mine ører spillte den forsiktig tross sine watt...Vis vedlegget 511483 Vis vedlegget 511484 Vis vedlegget 511485
Noen som har erfaring med denne forsterkeren, har ute en platespiller med PU og Riia for salg, og har satt salgsprisen til kr 32000,- Er snakk om Rega Rp 8 , ASR Minibasis Exlusive, og Ortofon Cadenza Red En som ønsker å bytte med Kr 5000,- imellom min vei, What to do?