Å allikevel later du som det er å finne nåla i høystakken når det kommer til disse holdningene, det er akkurat den holdningen som har ført Sverige dit de er i dag, og vi er ikke så langt etter.
Vi snakker om Norge, og ja det er radikale, fundamentale muslimer i Norge... Det du så var ungdommer på et møte i Islam.net.
Islam.net er forøvrig ikke en terroristorganisasjon, og de er ikke for innføring av Sharia i Norge. Sånn jeg ser det så er det uspiselig, men ikke islamisme...
Men helt klart, det er middelaldertanker. Selvom Vitner, frikirker også er ekstreme angående ekteskap og homofili, så er de ikke for å steine homofile.
Situasjonen med Sverige har forøvrig ikke særlig å gjøre med islam, det har heller å gjøre med kriminalitet.
Elda bilar, selja knark, råna etc.
Det er faktisk viktig å se ballen som jeg sa.
Det er fullt mulig å være negativ til innvandring, ja Sverige har tatt imot altfor mange folk.
Men samtidig må man klare å leve med at det finnes muslimer i Norge, man må klare å evne å finne en løsning på hvordan man kan leve sammen i et demokratisk Norge. Tverreligøse norske kirken og islamsk råd, har dialog. Blandt annet har man klart å sette søkelys på ekstreme muslimer, og miljøet. Politiet er også involvert. I andre land som man feks ikke har sånn dialog, som feks Danmark og Frankrike så har de ikke sånt.
Fordi det finnes ingen andre alternativer, siden alle før Irak/Syriakrigen allerede har norsk statsborgerskap.
Alternativene er jo ingen, dersom du skal begynne å hetse muslimer, eller nekte de troen, så blir det borgerkrigstilstander... Ellers er det ikke noe alternativ igjen, utenom uspiselige brunpensler som jeg ikke gidder å nevne.
La meg høre hva du ønsker gjøres med reguleringer og lovendringer vedrørende muslimer? Ellers blir det jo bare ranting på nettet, dersom du ikke har noen alternative løsninger....
Men si meg, hvor mange homofile har blitt steinet i dagens Oslo, av muslimer?