Balle Clorin
Æresmedlem
Det er vel å pule en transvestitt i rævva det daFint at nrk vil at folket skal ha politisk korrekt sex.
Det er vel å pule en transvestitt i rævva det daFint at nrk vil at folket skal ha politisk korrekt sex.
What is it like?Det er vel å pule en transvestitt i rævva det da
Alle som har sett Trainspotting vet at det avhenger av hilken informasjon som ble kjent på hvilket tidspunkt.What is it like?
Mmnnnneii.... husket nok barelittfeiliforbifarten.... fortalt av en bekjent som har oppholdt seg i solende en del....Jeg tror ikke du bør reise til Asia siden du har misforstått dette så totalt. Det er nok omvendt av hva du hevder, det er den venstre hånden som er uren.
Selvfølgelig, du spør for en venn.Mmnnnneii.... husket nok barelittfeiliforbifarten.... fortalt av en bekjent som har oppholdt seg i solende en del....
Vi ser det etter hver gang det er nedgangstider i økonomien. Mange av de som timer sitt eksamineringsår med markedsbunn blir skviset ut av arbeidslivet. Vedkommende må raskt ta ytterligere utdanning, gjerne en annen bransje, fordi arbeidsgivere velger de som ble ferdig sist foran de som ble ferdig for ett eller to år siden. Fersk kompentanse er bedre enn rusten kompetanse.Overrasker ikke. Ikke noe nytt. Værre skal det bli.
Pandemien rammer de nyutdannede – flere sliter med å få seg jobb
Pandemien rammer nyutdannede hardt. Stadig flere sier at det er vanskeligere å få seg relevant jobb.www.nrk.no
Den eneste pandemien som har skyld i dette er masterpandemien.....
Selv om arbeidsledigheten blant unge i Norge har vært en god del høyere enn den generelle ledigheten har den vært svært mye lavere enn hva som er normalt rundtomkring i Europa. Skal ikke lengre enn til Sverige. Det er dette som er den egentlige grunnen til at det er og har vært så mye unge svensker som jobber i Norge, det er ikke fordi den norske krona har vært sterkere eller fordi lønna her er så mye høyere - det har rett og slett vært et sted mellom svært vanskelig og umulig å få seg jobb i Sverige som ung. De har vel hatt 25% ledighet eller hva det nå er blant unge.Overrasker ikke. Ikke noe nytt. Værre skal det bli.
Den eneste pandemien som har skyld i dette er masterpandemien.....
Eneste løsning på dette virker å melde seg inn i aktuelle parti som elsker lønnsøkninger og få valgt nye ledere.Grådigheten er grenseløs....
Lønnsfest og maktarroganse
Utidig lønnsfest i fylkeskommune som snart blir splittet oppwww.nordnorskdebatt.no
" Midt i en pandemi der arbeidsfolk i privat sektor enten har mistet jobben eller fått redusert sin levestandard, iverksetter man et lønnshopp til direktørene i fylkeskommunen på over 200.000 kroner. "
Og du bare MÅTTE fortelle ham det??Jeg tror ikke du bør reise til Asia siden du har misforstått dette så totalt. Det er nok omvendt av hva du hevder, det er den venstre hånden som er uren.
Hørte såvidt på radioen i morges at for denne gruppen har ledigheten steget fra 6,5% til 8,3%. Neppe så dramatisk og snart kommer jobber tilbake får vi håpe.
Beklager, jeg burde holdt kjeft og latt mannen gå i baret.Og du bare MÅTTE fortelle ham det??
Det er bare det at lederene blir så mye bedre når de får høyere lønn.Grådigheten er grenseløs....
Lønnsfest og maktarroganse
Utidig lønnsfest i fylkeskommune som snart blir splittet oppwww.nordnorskdebatt.no
" Midt i en pandemi der arbeidsfolk i privat sektor enten har mistet jobben eller fått redusert sin levestandard, iverksetter man et lønnshopp til direktørene i fylkeskommunen på over 200.000 kroner. "
Han er observert mens han vasker munnen med grønnsåpe.Beklager, jeg burde holdt kjeft og latt mannen gå i baret.
Det er bare det at lederene blir så mye bedre når de får høyere lønn.
Man reiser da ikke til slike steder...Beklager, jeg burde holdt kjeft og latt mannen gå i baret.
Hvorfor tror du kjeivhendte, norske barn ble tvunget til å skrive med "den pene" hånden og ikke den "stygge"?Man reiser da ikke til slike steder...
...men da du gikk på barneskolen.ikke lenger nu....
Der kan du se. Alternativt har du en meget begrenset sfære.Ingen i min sfære var venstrehendte så det kan jeg ikke uttale meg om.
Det skal jo bare være en snill og god revolusjon i Norge. De skal bare ta pengene fra folk og gi dem til staten, så de selv kan bestemme over dem.Gikk i strupen på Moxnes: Måtte svare om revolusjon i Norge
– En ting er på en måte å ha prinsipper, noe annet er å være spåmann, sier Moxnes.www.nettavisen.no
Det kan se ut som at en generaloppvask med konsulentselskapene kommer nærmere og nærmere, - både mhp habilitet og kostnader. Det begynner å bli stadig flere saker hvor grensene er helt usynlige, og i stadig flere saker ser det da grangivelig ut som svaret bestilles og konsulentene utfører....