Tja, rusne spiker er neppe de besteMcLaren skrev:Og husk, de beste spikerne kommer fre W124;-)
McLaren
Frankofilhifiguru skrev:Genial bil, men hvorfor ikke holde på skyvedør? Mazda 5?
Fornuftig, skjønner ikke hva en skal med bil i byer med god kollektiv trafikk, med mindre en frakter mye.wotg skrev:Buss, trikk eller bysykkel, da det er helt unødvendig å ha bil i indre by. Nå har vi jo til og med fått nattbusser, så det går ann å komme seg hjem midt på natta uten å bruke en formue på taxi.![]()
Kan dette være et signal på noe mer bekymringsfullt? Er det mulig du ikke klarer å bli venn med din nye bil, og klamrer deg til en av familiens gamle og trofaste arbeidshester?Vidar P skrev:Siste ukene kjører jeg konas BMW 325i Touring. Fordi barnesetene pt står i min bil og de trenger hun om dagene, og jeg har vært lat nok til ikke å flytte de over.
Så flott.McLaren skrev:Jeg henter ny bil på mandag;-)
McLaren
Hvorfor tror du hun ønsker seg en frisørbil??Tubesnake skrev:Kjører en 20 år gammel Chevyvan mens kona har en 97 Mondeo.
Denne driver hun nå på og skal bytte og jeg har greid å overbevise henne om at hun nå ønsker seg en Audi TT eller en Mercedes SLK.![]()
Jeg tror det ikke , jeg vet det.Pink_Panther skrev:Hvorfor tror du hun ønsker seg en frisørbil??Tubesnake skrev:Kjører en 20 år gammel Chevyvan mens kona har en 97 Mondeo.
Denne driver hun nå på og skal bytte og jeg har greid å overbevise henne om at hun nå ønsker seg en Audi TT eller en Mercedes SLK.![]()
Du har ingen baktanker? ;DTubesnake skrev:Jeg tror det ikke , jeg vet det.Pink_Panther skrev:Hvorfor tror du hun ønsker seg en frisørbil??Tubesnake skrev:Kjører en 20 år gammel Chevyvan mens kona har en 97 Mondeo.
Absolutt ikke. ;DPink_Panther skrev:Tubesnake skrev:Jeg tror det ikke , jeg vet det.Pink_Panther skrev:Hvorfor tror du hun ønsker seg en frisørbil??Tubesnake skrev:Kjører en 20 år gammel Chevyvan mens kona har en 97 Mondeo.
Du har ingen baktanker? ;D
Hva slags fjas er det at Audi TT og Mercedes SLK er frisørbiler?Pink_Panther skrev:Hvorfor tror du hun ønsker seg en frisørbil??Tubesnake skrev:Kjører en 20 år gammel Chevyvan mens kona har en 97 Mondeo.
Med bil som med "hifi".Trondmeg skrev:Jøss. Jeg kjører touran firmabil og det er det tristeste jeg noensinne har kjørt. Støl etter 3 mil pga setene. Det er mange forskjellige preferanser.
En frisørbil er en typisk drømmebil for damefrisører og feminine herrefrisører. ) De er ofte bygget med samme plattform som vanlige biler og har et pent sportslig utseende. Frisørbilen må se bra ut! Kjøreegenskapene står desverre i stil til utseende..xerxes skrev:Hva slags fjas er det at Audi TT og Mercedes SLK er frisørbiler?Pink_Panther skrev:Hvorfor tror du hun ønsker seg en frisørbil??Tubesnake skrev:Kjører en 20 år gammel Chevyvan mens kona har en 97 Mondeo.
Jeg har kjørt begge, og trivdes riktig bra med det. Hvis det gir meg fagbrev som frisør så kom med det, selv om jeg tror de fleste nok vil synes at jeg vanligvis passer bedre i frisørstolen enn bak.