Plusspoeng i min bok for å bruke Oxalis på tallerkenen. Jeg blir glad når folk tar i bruk litt uvanlige planter i kostholdet.Blinis og sjømat er en god kombinasjon, nå som alltid.
Vis vedlegget 554306
Blinis, rømme, pluss rødløk
Vis vedlegget 554307
Oxalis:
Vis vedlegget 554308
Amen, og pluss for presentasjon.Blinis og sjømat er en god kombinasjon, nå som alltid.
Vis vedlegget 554306
Blinis, rømme, pluss rødløk
Vis vedlegget 554307
Oxalis:
Vis vedlegget 554308
nella er vel noe henimot innertier i sjangeren.Champignonsuppen er helt fantasisk ja. Det finnes andre mer berømte steder rundt hjørnet men Nella er blitt stedet vårt og med god grunn, jeg anbefaler på det sterkeste. Perfekt å ha dette som nabolagsrestaurant, men det er verdt en tur fra andre steder i byen.
Syns synd på de som sitter og spiser på overprisede kjederesteuranter i sentrum mens vi her på haugen kan kose oss med bit av Paris til betydelig lavere pris. Det er blitt et lite matmekka her oppe med Gutta på Haugen, Pascal , Smalhans og nå Nella på rekke og rad, og Kolonialen litt bortenfor. Og brødet kjøpes på Åpent Bakeri evt Baker Hansen, og kaffen på Java. Tror faktisk jeg blir boende her jeg...
Jeg vet ikke om det har skjedd så mye med risottoen, den er helt basic med revet parmesan på toppen.Hva har skjedd med risottoen?
WoW! You`re not like everybody else Smule mere avansert en kyllingvingerShepherd’s Pie, moset potet og pastinakk på topp.
Vis vedlegget 567793
Litt tidtrøyte mens pien står i ovnen.
Snitter med agurk og laks, Scones, jordbær og et par glass boblebrus.
Vis vedlegget 567794
Spises sammen med en rød italiener.
Vis vedlegget 567795
Jeg så ganske lenge på bildet ditt for å finne risottoen uten å finne den. Jeg ser jo nå at det er noe som kan tenkes å være et forsøk på risotto der, men det ligner ikke spesielt mye på et vellykket eksemplar av rasen.Jeg vet ikke om det har skjedd så mye med risottoen, den er helt basic med revet parmesan på toppen.Hva har skjedd med risottoen?
Var det noe spesielt du reagerte på?
Jeg så risotto`n umiddelbart! Men så har jo eg fått meg nye briller #sågodtut #specsaversJeg så ganske lenge på bildet ditt for å finne risottoen uten å finne den. Jeg ser jo nå at det er noe som kan tenkes å være et forsøk på risotto der, men det ligner ikke spesielt mye på et vellykket eksemplar av rasen.Jeg vet ikke om det har skjedd så mye med risottoen, den er helt basic med revet parmesan på toppen.Hva har skjedd med risottoen?
Var det noe spesielt du reagerte på?