jeg anbefaler å lage den selvOAlex skrev:Tysk surkål er undervurdert. Jeg anbefaler:
RESPEKTBrasse skrev:heimelaga chorizo, bratwurst og chilipølse. 6 timer på kjøkkenet vel anvendt.
J.J skrev:RESPEKTBrasse skrev:heimelaga chorizo, bratwurst og chilipølse. 6 timer på kjøkkenet vel anvendt.
Om du har bilder eller vil fortelle mer - så er du velkommen til det ;D
Lagd pølser flere ganger selv - selvom det er en stund siden sist - og du verden så godt det blir
slartibartfast skrev:høres bra ut, prøv den med rødvin istedet for hvitvin en gang
ridderost eller blåmugg funker veldig bra også
Pølse fest er alltid bra ;Dslartibartfast skrev:bra - skikkelig pølse !
har hatt noen rester med pølsefarse i sylteglass og kokt den- utmerket som pålegg med en god brød og grovt sennep til.
skal prøve meg på å røyke grove bratwurst snart, de forblir da rå- en slags salami på en måte- men da må jeg kjøpe meg litt nitritsalt først.
hva med en pølsefest? ;D
har nettopp fyllt en gjærgryte med 25kg sauerkraut - ferdig om 14 dager -
Jøsses! Er det kosher for deg, da? Håper det smakte. Sist gang jeg spiste haggis var i Glasgow for over 20 år siden, så jeg har få minner igjen i dag.emokid skrev:Haggis, tatties and neeps. Helt sant!
Regner med han sikter til en variant der en gammel teddybjørn er stuffet med havregryn, løk og bønner og dampkokt.baluba skrev:Jøsses! Er det kosher for deg, da? Håper det smakte. Sist gang jeg spiste haggis var i Glasgow for over 20 år siden, så jeg har få minner igjen i dag.emokid skrev:Haggis, tatties and neeps. Helt sant!
Gjestemedlem skrev:Regner med han sikter til en variant der en gammel teddybjørn er stuffet med havregryn, løk og bønner og dampkokt.baluba skrev:Jøsses! Er det kosher for deg, da? Håper det smakte. Sist gang jeg spiste haggis var i Glasgow for over 20 år siden, så jeg har få minner igjen i dag.emokid skrev:Haggis, tatties and neeps. Helt sant!
Omtrent der, jaGjestemedlem skrev:Regner med han sikter til en variant der en gammel teddybjørn er stuffet med havregryn, løk og bønner og dampkokt.baluba skrev:Jøsses! Er det kosher for deg, da? Håper det smakte. Sist gang jeg spiste haggis var i Glasgow for over 20 år siden, så jeg har få minner igjen i dag.emokid skrev:Haggis, tatties and neeps. Helt sant!
Lett med på pølsefest!slartibartfast skrev:bra - skikkelig pølse !
har hatt noen rester med pølsefarse i sylteglass og kokt den- utmerket som pålegg med en god brød og grovt sennep til.
skal prøve meg på å røyke grove bratwurst snart, de forblir da rå- en slags salami på en måte- men da må jeg kjøpe meg litt nitritsalt først.
hva med en pølsefest? ;D
har nettopp fyllt en gjærgryte med 25kg sauerkraut - ferdig om 14 dager -
Du slår meg i dag. I morgen skal jeg reise sydover. Først Haugalandet, så videre til den spanske solkysten. Typisk meg har jeg ikke forberedt en skitt på slike sløve sydenbesøk til våre foreldre, så i dag ble det et krafttak for å bli ferdig med alt. Satser på å reise sydover rundt klokken to i morgen, slik at jeg får landet skikkelig i Kopervik kvelden før avreise til endelig reisemål.Gjestemedlem skrev:
Gode ting det.baluba skrev:Ren lakris ser jo ut som opium, så det er kanskje ikke så rart? 8)